İşte bunu sadece Poyraz biliyordu. Düşündükçe o olduğundan emin oluyordu. Onun küçüğünü, kardeşini, sarışınını, Papatyasını kaçırıp diğer kardeşini, aslanını, Pamirini perişan eden onun yüreğine kaybetme korkusunu aşılayan kişi sadece adamın sıradan bir düşmanı değil aynı zamanda en zeki en Kurnaz düşmanıydı.
...
Papatya'dan
Özenle taradığım sarı buklelerimi arkaya atıp aynadan kendime baktım. Ne kadarda çıt kırıldım gözüküyordum. Herkes öyle sanıyordu bu içinde büyüdüğüm hayata rağmen çabuk incinecek en ufak bir olayda çabuk etkilenecek biri olarak görüyorlardı beni.
Oysaki anneleri gözlerinin önünde vahşice katledilen onlar değil bendim. Annem gözlerimin önünde öldürüldüğünde yalnızca 10 yaşındaydım. Güçlü durmayı öğrendiğimi anladığım zaman kusursuz bir biçimde duygularımı saklaya bildiğimi fark ettiğim zamandı.
Şimdi ise yanımda ikizim, abim ve kardeşlerim gibi gördüğüm 3 tane arkadaşım vardı yalnızca. Diğer insanların hepsi yalancı gibi geliyordu bana. Güvenemiyordum kimseye.
Yüzüme her zamanki gülümsememi kondurup aynadan son kez kendimi süzdüm. Kısa krem rengindeki eteğimin üstüne siyah boğazlı bir badi giymiş omuzlarıma deri paltomu atmayı tercih ederken ayakkabı olarakta diz altı deri çizmelerimi tercih etmiştim. Pamirin hediyesi olan zarif bileklik sihirliymiş gibi tüm kombinlerime uyuyordu gene onu takmıştım. Parlatıcımıda sürüp çantamı elime alarak odamdan çıktım.
Bu gün Deniz diye bir kız ile buluşacaktım. Abim kızın sorunlarından biraz bahsettiğinde yardımcı olmayı seve seve kabul etmiştim. O kızın hayata dönmesi içinde elimden bir şey geliyorsa yapıcaktım.
Faruk'un iyi biri olmadığını yıllar önce anlamıştık ailecek ancak bu kadar ileri gideceğini tahmin etmezdim. Gece ve Deniz ile bir cafede buluşacaktık sonrada Deniz ve ben gezmeye Gece ise işe gidecekti.
Abim her şeyi anlattı bana hazmetmesi zor olsada abimi tehdit eden bir kadınla iyi anlaşmak zorundaydım! Birde bu yetmezmiş gibi kadın baş komiserdi! Ne şans işte.
Yavaş adımlarla salona indim koltukta camış gibi yatan ikizime göz devirip seslendim "Öküzcüğüm ben çıkıyorum." Bana dönüp önce süzdü sonra bir şeyler mırıldandı o kısmı pek duyamamıştım. " Tamam cadım dikkatli ol istersen arkanızdan sizi takip edebilirim." derin bir nefes alıp göz devirdim.
Bundan bahsetiyordum daha yaşadığı olaylar yüzünden ilk defa dışarı çıkıcak kızın bana ne zararı olabilirdi? Olsa bile ben savunmasız bir kız değilim. " Gerek yok öküzcüğüm altı üstü alışverişe gidicez." diyip öpücük attım ve kapının önüne çıkıp korumaların arabamı getirmesini beklemeye başladım.
İşte bebeğimi getirdiler. Ne kadar çok araba düşkünü olsamda bu benim ilk göz ağrım biricik oğlum Mercedes Benz G63 AMG. Bütün asilliği ile karşımdaydı. Siyah rengi ile beni daha çok çekiyordu kendine. Koruma arabadan inince binip kemerimi taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Gecem
Teen Fiction"Şimdi Poyraz Pars Karadağ yaptığın ve bir şekilde üstünü örttüğün bütün suçların hepsi kanıtlarıyla o dosyalarda istesem o dosyayı hemen şu anda işleme sokar ve seninle birlikte bu odada bulunan üç adamını da hapishaneye tıkarım ama istemiyorum çün...