Bölüm 1, Kısım 4

538 26 12
                                    

  Sonraki birkaç günde, Jungkook bu konu üzerinde fazlasıyla düşünmüştü. Ve mastürbasyon yapmıştı. Sonrasında biraz daha düşünmüştü.

  Jungkook Jimin ve Taehyung'un onun için hazırladığı listeyi detaylıca kontrol etmiş, artı ve eksilerini tartmıştı. Belki de hazırladıkları seçeneklerden bazılarını sırf Yoongi'nin nasıl bir tepki vereceğini merak ettiğinden deneyebilirdi.

  'Hedef yakınlarındayken mümkün olduğunca üstsüz dolaş' oldukça iyi çalışıyor gibi görünüyordu. Jungkook pratik odasında her egzersiz yaptığında ya da sadece eşofmanı varken salondaki koltuklardan birinde tembellik yaptığı zamanlarda, Yoongi'nin ağır ve inceleyen bakışlarının üzerinde dolaşmasına alışmıştı artık. Ve bu durumun Yoongi'nin hoşuna gittiğinden emindi. Hem de çok fazla...

  Etraflıca düşündüğünde, onların mantığında akla ters gelen br şey bulamamıştı Jungkook. Genç ve aptaldı ama farkettiği en önemli şey Yoongi'nin o anlamda ona ilgisi olduğuydu. Jungkook her zaman, ilkini önemsediği ve güvendiği birisiyle yaşamayı istemişti. Bunu Hyung'larından biriyle yapmak en gizli fantezilerinden biri olabilirdi ama şimdi çok uzak bir olasılık gibi görünmüyordu. Yoongi Jungkook'un rahat etmesi için elinden gelen her şeyi yapardı ve ilgilenirdi.

  Bunun bilincinde olmak ve sonrasında Yoongi'ye bu teklifle gitmek tamamıyla birbirinden farklı şeylerdi. Jungkook şimdiye kadar seks konusunu (belki çıkma bile teklif ederdi) açmayı bile bırak, Yoongi'ye yaklaşma konusunda bile ilerleme kaydedememişti.

  En iyisi bildiği yoldan hareket etmekti ve öyle de yaptı Jungkook.







Jungkook

birine mesajla çıkma teklif etsem nolur?








Taetae-hyung

cidden, niçin soruyorsun ki

kookie yoksa...

benden.......

hoşlanmaya mı başladın??? :O









Jungkook

uff hiç yardımcı olmuyorsun









Taetae-hyung

ODASINA GİT VE ÜSTÜNE ATLA

BU KADAR DÜŞÜNMEYİ BIRAK

ARKANDAYIZ KOOKİE <3









  Tamam, bu tam anlamıyla zaman kaybıydı. O yüzden Jungkook şansını tekrar denemeye karar verdi.






Jungkook

hyung birine mesajla çıkma teklif etsem bir problem olur mu sence?








Yoongi-hyung

bir düşününce... belki biraz garip durabilir

ama bütün alışverişlerimi ve yemek siparişlerimi internet üzerinden yapıyorum

bunu yargılayacak en son kişi benim büyük ihtimalle









Jungkook

ah tamamdır









Yoongi-hyung

Tongue Technology (YoonKook) • TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin