Bölüm 1, Kısım 3

538 28 6
                                    

  Sonraki birkaç gün birazcık... Garipti. Ama kötü anlamda garip değil. Jungkook erkeklerden hoşlandığını biliyordu ve dünya dönmeye devam ediyordu. Bu kadar basitti aslında. Hala yoğun bir performans takvimleri vardı. Ayrıca Yoongi'nin stüdyo koltuğu kısa uyuklamalar için en ideal yer olma özelliğini korumaya devam ediyordu.

  Jungkook grubun geri kalanına gay olduğunu söylemeyi düşünüyordu. Yoongi bu fikrini destekledi ve onun için bir grup toplantısı düzenlemesine bile yardım etti. Jungkook diğerlerine içini dökerken de Yoongi onun yanı başındaydı. Kollarını beline sarmış konuşmasını bitirmesini beklemişti.

  ("Ben gay'im. Yani, sanırım. %100 gay gibi değilim ama daha çok %80 gibi, belki de ağırlıklı olarak %89-"

  "Anladılar, Kook.")

  Yoongi'nin de daha önceden söylediği gibi, her şey yolunda gitmişti. Grup arkadaşları ona desteklerini sarılarak ve destekleyici sözler mırıldanarak göstermişlerdi. Jungkook onu reddetmelerinden, nefret etmelerinden ya da gay olduğu için farklı bir şekilde davranmalarından korktuğunu kısık bir sesle açıkladığında Jimin göz yaşlarına hakim olamamıştı. Bunun üzerine Hoseok Jungkook'a sarılmış ve uzunca bir süre bırakmayı reddetmişti.

  Ona tattırdıkları hisler çok güzeldi. Kendi ailesinden bile daha yakınlardı. Cinsel tercihlerini daha yeni yeni çözmeye başlasa bile onu desteklediklerini bilmek omuzlarından ağır bir yük kaldırmıştı.

  Ama sonrasında Yoongi konusu vardı.

  Kötü anlamda bir gariplik hissetmiyordu ve hala Yoongi'yle yakınlardı. Arada sırada minik takılmalar olsa bile, tüm bu olanlardan sonra aptalca hissetmeden onunla güzel zaman geçirebiliyordu. Sadece sexting yaptıkları o geceden beri bazı şeyler farklı hissettiriyordu. Birbirlerine baktıklarında Jungkook'un nabzı anlamsız bir şekilde tavan yapıyordu. Ve bazen, Yoongi yemek yerken özellikle, Jungkook gözlerini onun dudaklarından ayıramıyordu.

  Karnındaki beklenti hissi intikam hırsı beslercesine tüm şiddetiyle geri dönmüş gibiydi. Ama bu sefer Yoongi ve seks hakkında düşünmekle ilgili değildi, daha çok Yoongi ve her şey hakkında kafa yormakla bağlantılıydı.

  Jungkook sonunda daha fazla dayanamadı ve durumu - mesajlar, Yoongi'ye cinsel tercihini açıklaması ve sonrasında yaşadığı sertleşme konusu - Jimin ve Taehyung'a açmaya karar verdi. Kendisine yardımcı olabileceklerini umuyordu. En başından bu olayı başlatan bu ikisi değil miydi zaten?

  "Ah Jungkookie... Birine aletini bir kere temas ettirdiğinde istesen de istemesende ilişkinizi değiştireceği gerçeğini kabullenmelisin," dedi Taehyung bilgece bir ifadeyle. Jungkook bunu duyduğunda, Taehyung yerine Yeontan'dan tavsiye istemek için çok geç kalıp kalmadığını merak etmeye başlamıştı.

  Sonraki gece duştan çıktığında, Jimin ve Taehyung'un onu köşeye sıkıştıracağını - gerçek anlamıyla - aklının ucundan bile geçirmemişti Jungkook. Ellerinde bir not defteri ve manyakça gülümsemeleriyle onu odasına kadar takip etmişlerdi.

  "Yoongi-hyung'u baştan çıkarmana yardım edeceğiz," diye başladı Jimin, Jungkook'un reddetmek için ağzını açmasına dahi fırsat vermeden. Taehyung, elindeki not defterini yazanları rahatça okuyabilmesi için Jungkook'un dizinin üzerine bıraktı.

  "Planımızı 'Operasyon: Jungkook'u Bebeklikten Kurtar' olarak adlandırdık."

  "Ne," dedi Jungkook sonunda konuşma fırsatı yakalayabildiğinde. Banyoda üzerini giyindiğine şükrediyordu bir yandan da, baştan çıkarma planlarını üzerinde sadece havlu varken maruz kalmak hoş olmayan sonuçlar doğurabilirdi.

  Önündeki listeye yavaşça göz gezdirirken bazı konu başlıklarını gördüğünde tam anlamıyla şok olmuştu. 'Kravat tak', bunu kesin Taehyung yazmıştı. Jungkook yamuk yazısını nerede görse tanırdı. 'Muzlu süt içmeyi bırak', böyle bir şey kesinlikle olmayacaktı. Sonraki sırada bulunan 'Vergiler ve ülke gündemi gibi yetişkin konuları hakkında konuşun' yazısının üstü çizilerek üstüne "sıkıcı" diye ufak bir not düşülmüştü. 'Ona sana daddy demesini istediğini söyle' ifadesi de hemen onun altında yer alıyordu.

Tongue Technology (YoonKook) • TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin