Çiçeğim🌺

3.2K 234 68
                                    


♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡



Gece ölüm sessizliği hükmediyordu evde. Jimin kendi odasında düşünüyordu yaşanan her şeyi. Gözyaşları ihanet etti gözlerine. Dayanamadı döküldü tek tek.

Jungkook ise eve geldikten sonra odasına çıkmıştı. Jimin de karşısına çıkmadı. Ondan hazzetmediğini biliyordu.

Işıkların gitmesiyle yataktan fırladı Jimin. Korkardı karanlıktan. Güneşi severdi o. Geceyi sevmedi hiçbir zaman. Gecede bile parlak olan Ay'ı ve yıldızları sevdi. Ama karanlığı değil.

"Jungkook lütfen yanına gelebilir miyim? Karanlıktan korkarım ben" dolu gözlerle koşa koşa Jungkook'un odasına gelir gelmez kendisini onun kucağına atmıştı.

"Gerçekten de başımın belasısın. Sakin dur ve yılışma"

"Ne?! Hayır. Yılışırım. Sevgilim değil misin? Hem karanlıktan korktuğumu dedim. Ben uyuyamam da. Birlikte bir şey yapalım, sohbet edelim lütfen" Jimin'in vakit geçirmek için kurduğu cümleyi onun susması için başını sallayıp onaylamıştı Jungkook.

İkisi de yıldızların aydınlattığı bahçeye çıkmıştı. Jimin için önemli ve güzel andı.

"Geceyi sevmiyorum Jungkook. Hep karanlık, çok karanlık. Sadece Ay'ı ve yıldızları seviyorum gecede. Ben Güneşi seviyorum"

"Ben geceyi severim. Sirius ve Kutup yıldızını seviyorum. Onun için gece gökyüzü daha cazip"

Jungkook'un biraz fazla bilgi vermesini fırsat bildi çocuk.

"Birbirimizi tanımak için oyun oynayalım mı? Lütfen küçük sevgilini kırma” Jimin'in heyecan dolu sesine "Tamam" diye soğuk sesle karşılık geldi.

"En çok nerede vakit geçirmekten hoşlanıyorsun?"

Mavi gözlü çocuğun sorusuna kalp acıtan bir cevap daha geldi.

"Senin olmadığın her yer" dedi siyah saçlı adam.

Hevesin kırmadı kırgın olsa da masum çocuk.

"Tamam,şimdi sen bana sor aynı soruyu"

"Peki sen en çok nerede vakit geçirmekten hoşlanıyorsun?"

"Benim olmadığım yerde vakit geçirmekten hoşlanan adamla olduğum her yerde" dedi başını aşağı eğerek.
Korktu küçümseyici bakışlardan. Hemen başını kaldırıp diğer soruya geçti.

"En büyük hayalin ne?" parlak gözler yine aldığı cevapla soldu.

"Senden kurtulmak" dedi siyah saçlı.
Küstahça o da aynı soruyu sordu.

"En büyük hayalimin hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini az önce bir daha hatırladım. İkinci en büyük hayalim sevdiğim adamın en büyük hayaline kavuşması" dedi mavi gözlerini kahve renk harelere dikerken.

"En büyük olanı neymiş peki?" diye sordu çocuğa.

"Sevdiğimin bir ömür beni sevip, kollaması"

"Gerçekten de haklısın gerçekleşmeyecek hayalmiş"

Zor demi: en sevdiğin insan tarafından kırılıp, "kırıldım" diyememek...

"Bana Çiçeğim diye seslenir misin sevgilim?"

Yalvaran gözlere bıkkın sesle "Tamam" cevabı gelmişti.

Masum çocuk sevinçten ölmek üzereyken, siyah saçlı adamın tek derdi ondan kurtulmaktı(?!).

"Yarın alışverişe gidebilir miyiz? Sonra da lunaparka gidelim. Oradan da hayvanat bahçesine. Sonra da huzur evi ve yetimaneye"

Flower of death Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin