Bu bölüm düzenlendi✅
Ölmüştü sarı saçlı çocuk. Dünyadan gitmişti. Sevdiklerinden gitmişti...
Her yer sessizdi. Ya dünya konuşamaz olmuştu, ya onlar sağır.
Şimdi mavi gözlü çocuğun mezarına gelmişlerdi. Gözyaşları dinmiyordu yine.
Herkes harabe şeklindeydi. Yoongi bile gözyaşı döküyordu. Jungkook ve Taehyung mezara sarılmış, içli içli ağlıyordu.
Taehyung azcık kendini toplamış, sırtındaki çantayı açıp içinden iki defter çıkararak Jungkook’a uzatmıştı.
Jungkook ona anlamaz gözlerle bakarken Taehyung konuşmuştu.
"Jimin ölmeden önce bana vermişti. Bu defteri sana vermem için. Bize yazdığı son sözleriymiş. Okumadım. Okuyamadım... Cesaret edemedim.
Bu defter ise yıllar önceden ikimizin de ayrı ayrı yazdığı defterdi. Bunu vermemi söylememişti. Ama ben veriyorum. Tamamlanmamış şeyleri görünce kahroluşunu seyretmek istiyorum"
Jungkook defterleri eline aldı. Gördüğü defterlerle daha çok ağladı. Jimin son sözlerini onun doğum gününde aldığı deftere yazmıştı. Jimin'in kokusu sinmişti deftere. Şeftali ve vanilya kokuyordu... İçine soludu kokuyu. Ağladı hıçkırarak. Kapaktaki "Jeon Jimin " yazısını okşayıp defteri açmıştı.
Sesli bir şekilde okumaya başladı.
_________________________________________
Sevdiklerime son sözlerim ♡
Çıkmayan sesim için yazıyorum...
Yoongi hyung...
Sen her zaman ağırbaşlı, soğukkanlı olanımızsın. Seni çok sevdim hyung.
Etraftan buz adası gibi görünüyorsun. Hiç kimse yaklaşmaya cesaret edemez. Cesaret edip adaya basanlar insanın kalbini ısıtan ateşle karşılaşıyor.
Sen de cesareti, cesaretli olanları sevdin hyung. Her zaman mutlu ol. Hoseok hyunga gözün gibi bak.
Çünkü o seni çok seviyor.Seokjin hyung...
Kardeşimin sevgilisi. Lütfen ona gözün gibi bak. Ona bir şey olmasına izin verme. Taehyung’u yalnız bırakma. Ben gittikten sonra bir tek sen ona iyi geleceksin. Seni, kişiliğini, abiliğini seviyorum hyung.Hoseok hyung...
Gamzeli hyungum. Gülüşüne Güneşi sığdıran hyungum. Seni iyi ki tanımışım. Her daim Yoongi hyungla mutlu olmanı diliyorum. Yüzündeki gülüşün solmasın hyung. Seni seviyorum hyung.Taehyung‘um...
Kardeşim, arkadaşım, ruh eşim, can yoldaşım. Özür dilerim. Verdiğimiz sözleri yerine yetiremeden fazla yaşayamadığım için.Oysa ki, söz vermiştim yaptığımız listedeki her şeyi beraber yapacağız diye. Kendimize özel maddelerde bile birbirimize yardım edecektik. Seni bırakmıyorum ama.
Hep gökyüzünde olacağım. Beni özlediğinde bak gökyüzüne. En parlak yıldız ben olacağım. Yağmur yağdığında burnuna dolan toprak kokusu ben olacağım. Kar yağdığında yere kavuşan ilk kar tanesi ben olacağım.
Çünkü sevdiklerime, yer yüzüne ilk ulaşmak için ilk ben düşeceğim yer yüzüne. Rüzgar estiğinde kulağına dolan fısıltı, sabahın ilk şafakları ben olacağım. Çaldığın kemandan yükselen notalar ben olacağım. Her zaman yanında olacağım kardeşim. Seni seviyorum. Bir serçenin gözyaşı kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flower of death Jikook
Fiksi Penggemar"Nedir benim senden çektiğim? Sırf babama söz verdiğim için sana katlandığıma inanamıyorum. Ölsen de kurtulsam senden. Başıma belasın resmen. Akşam saat 10. Başına bir şey gelse ben uğraşmak zorunda kalıyorum" Jimin nefes alamadı. Ondan ölmesini di...