Benim filmim...(41)

256 21 0
                                    

Neyim oluyorsan ol yeter ki hayal kırıklığım olma demiştim. Dostum oldun, üstelik hayallerimi de kırdın. Herkes gibi sevmemiştim ben oysa. Anlamadın.
Huzura cok ihtiyacım var bu aralar. Üşüyor gibiyim. Bana biraz bahar lazım. Cok üşütüyor bu boşluk beni.
Aklım durdu, kalbim soğudu, dilim sustu. Bunlar cok yakında senden vazgececeğime dair bi işaret olmalı. Bu aralar susuyorum. Bağıra bağıra susuyorum. Sadece yazmak geliyor icimden.
Sevgili değildik belki ama bana kendimi özel hissettirmiştin. Bambaşka hissettirmiştin.
Gülümsememdeki o acıları, kırgınlıkları kimse görmüyor. Cünkü bunları gizletebilecek kadar güclü bi kişiliğe sahibim. Gerci güclü olduğum tek konu da bu ya..
Birine değer verdiğimizde onun bunu taşıyıp taşıyamayacağını önceden bilmemiz gerekirdi.
Mesela sen taşıyamadın. Bi beden büyük geldi.
Yazık o değere ki onu bi daha böylesine ağırlıkta kimseye veremeyeceğim.
8 milyardan cok insan varken sadece 1ine uzun uzun bakmak istediniz mi ? Ben istedim..
Yeni bi sayfa acmak istedim. Ama yaşananlar siyah bi bulut gibi cöktü bu boş sayfaya. Bi başlangıc yapamadım. Hic beklemediğim bi an yağmur yağdı. Sonra bulutlar dağıldı. Tam herşey düzeliyor derken bi baktım sayfam sırılsıklam. Ve diğer sayfaya geri döndüm. Anladım ki sorun kağıtlarda değil defterde. Üzeri seninle kaplanmış. Cıkası yok.. Cıkarasım yok...
Sonra hayaller kuruyorum. Sonu mutsuzluğa gidiyor gibi görünen ama son anda ters köşe yapıp bi sürprizle mutlu son yapan filmler gibi.. Benim filmim..
O kadar cok umutla doluyum ki. Umudun nerden geldiğini bilsem...
Korkuyorum. Bir gün karşılaştığımızda senin yüzünü, benim de nefretimi gizleyemeyeceğimizden korkuyorum DOSTum...

Yazdı: Tural İzm
Türkceye çevirdi: Lale

DOSTumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin