8. Totuttelua

84 1 0
                                    

Y/N

Heräsin aamulla pieneen meteliin. Olin vielä vähän unessa ja vaihdoin vaatteeni. Lähdin huoneesta ja oletin, että nään Ginnyn kun avaan oveni. Olin kokonaan unohtanut olevani Tylypahkassa! Kuitenkin muutama asia oli samoin kuin kotona. "Hei Fred ja George" sanoin samalla kun haukottelin. He moikkasivat minuakin ja menivät jo edeltä aamiaiselle. Menin herättämään Hermionen, että emme myöhästy aamiaiselta.

HERMIONE

Kuulin kun Y/N yritti saada minut hereille. Ja niin myös sai. Vaihdoin vaatteeni ja kävelimme yhdessä Harry ja Ron perässämme syömään. Y/N tahtoi istumaan Fredin ja Georgen viereen. "Tänään kyllä nukutti. Ja paljon" sanoin ja otin lautaselleni ison liha palan ja hedelmiä. "Totta tosiaan" heidän takanaan oleva Malfoy vastasi. "En kyllä ihmettele, kun pänttäätte niin paljon illalla kokeisiin, kun tahdotte olla parhaita oppilaita" Malfoy jatkoi änkyttämistään. "Suu tukkoon Malfoy" sanoin ja oli lähellä että olisin heittänyt häntä omenoilla.

DRACO

"Tuo Granger osaa olla hyvin ärsyttävä" kuiskasin hiljaa Crabbelle ja Goylelle. "Mutta ethän sinä edes tunne häntä?" Goyle kysyi minulta ihmeissään. "Ei minun tarvitse tutustua kehenkään! Minulla on taitavia kykyjä ja vain osaan.

Y/N

Malfoy osaa olla todella itsekäs. Tämä oli toinen päiväni täällä, ja toivoin että tämä menisi paljon paremmin, mutta Malfoyn vanhemmat panivat hänet tähän kouluun. Tietenkin! "Y/N? Ootko hereillä? Y/N??" Hermione heilutti käsiään edessäni, että heräisin. "Aa joo. Mietin vain kuinka itsekäs hän on..." sanoin ja  nyt keskityin ruokaani. Ruoan jälkeen minä, Hermione, Fred ja George kävelimme rohkelikko torniin. Siellä pelasimme velhoshakkia ennen tuntien alkua. Minulla oli jo kirjani mukana, koska en tahdo myöhästyä ekalta tunniltani. Professori McGarmiwa ilmestyi ovelle.

MCGARMIWA

"Tervehdys rohkelikot" tervehdin heitä ja selitin päivän järjestyksen. "Eka luokkalaiset menevät tästä suoraan loitsutunille. Muut voivat katsoa tästä listasta" sanoin ja kiinnitin listan seinälle.

Y/N

"No, mikä tunti teillä on?" kysyin Frediltä ja Georgelta. "Professori Kalkaroksen taikajuomatunti. Kun teidän ensimmäinen taikajuomatunti on, huomaatte kuinka inhottava Kalkaros on" he selittivät ja lähtivät juoksemaan tunnille. Minä ja Hermione seurasimme Neville Longbottomia ja Seamus Finnigania loitsutunnille. Huone oli upean näköinen. Molemmilla puolilla luokkaa oli paikkoja missä istua. Minä ja Hermione istuimme oikealla puolella ja meitä vastapäätä vasemmalla puolella istui Draco Malfoy kavereineen.

Crazy Love // TylypahkaWhere stories live. Discover now