17. Uusi kirje

58 1 0
                                    

HERMIONE

Y/N oli saapunut Tylypahkaan, mutta ei ihan odotetulla tavalla. "Y/N... tahdotko jutella?" kysyin häneltä ja hän nousi istumaan. "Joo. Kyse on Malfoysta" Y/N sanoi ja nostin katseeni ja avasin suutani hieman. Y/N oli avaamassa suutaan, mutta sitten avasin nopeasti yöpöytäni laatikon. Siellä olevassa laatikossa oli paljon kuvia ja piirroksia. Piirrosten ja kuvien alta löytyi kirje. "Ennen kuin Draco sai tietää sinun olevan kotonasi, Draco oli sujauttanut tämän laukkuuni. Laitoin kirjeen tänne talteen, kun huomasin sen laukussani" kerroin ja ojensin kuoren Y/N:ille.

Y/N

Otin Hermionelta kirjeen ja avasin sen kiirellä. Sitten aloin lukea sitä ääneen...
"Y/N, et ehkä tiedä mitä sinusta ajattelen. Mutta olet yksi elämäni upeimmista ihmisistä. Vaikka oletkin rohkelikko... haluan vain, että tutustuisimme paremmin. Draco" olin järkyttynyt kirjeestä ja tiputin kirjeen käsistäni. Nappasin matkalaukustani sulkakynän ja paperia. Sitten juoksin nopeasti oleskeluhuoneeseen. Otin vapaan nurkkapöydän ja aloin kirjottaa ihan hulluna. Hermione tuli jonkun ajan päästä luokseni. "Y/N, mitä sinä kirjoitat?" hän kysyi minulta. "Kirjoitan Dracolle" vastasin kuiskaten. Sitten Fred ja George tulivat. He näkivät, että kirjoitin jotain, mutta kun huomasin heidän tulevan lähelleni, nousin seisomaan ja pidin kirjettä selkäni takana. "Mitä sulla siellä on?" Fred kysyi. "Miksi mä sulle kertoisin?!" vastasin ja juoksin pois oleskeluhuoneesta. "Fred! Y/N ei pidä, kun tunkeudutte hänen alueelleen!" Hermione sanoi Fredille ja juoksi perääni. Juoksin portaat pikaisesti alas, ennen kuin ne liikkuivat ja huomasin sivusilmällä, kun Hermione odotti portaiden liikkuvan. Kun pääsin käytävään, käveli nopeaa vauhtia, että pääsisin nopeasti ulos. Mutta sitten kulman takaa tulee joku ja kun hän törmää minuun, tipun vahingossa kirjeen hänen silmiensä eteen...

Crazy Love // TylypahkaWhere stories live. Discover now