HARRY
Tärisin hieman kun McGarmiwa näytti kirjekuorta. "E-En minä m-mitään tuollaisesta t-tiedä..." sanoin täristen. "Harry, tämä on sinun käsialaa, älä valehtele. Vaikka taustasi on tehnyt sinusta 'kuuluisan', se ei tarkoita, että voit tehdä mitä sattuu. Y/N järkyttyi tästä sinun kirjeestäsi! Miksi teit tämän?" Dumbledore selitti ja kysyi vihaisena. "Ugh, okei, tein sen, koska Y/N tykkää Dracosta eikä minusta joten tein tuon kirjeen jotta pääsisin lähemmäksi Y/N:iä ja että Draco valuisi pois Y/N:in kuvioista..." kerroin hieman itkuisena ja siinä tajusin, että tein väärin.
DRACO
Katsoimme Y/N:in kanssa Harryä suurilla silmillä. Kun Dumbledore ja McGarmiwa lähtivät, juttelimme Harryn kanssa. "Harry, miksi sä teit sen?" kysyin Harryltä vihaisena. "Mähän just kerroin! Etkö muka kuunnellu" Harry vastasin hyvin äkäisenä. "Joo, me kuunneltiin, mutta miks et vaan tullu sanomaan että tykkäät musta?" Y/N kysyi ja katsoi Harryä. "Minä- eli sä tykkäät musta?!" Harry kysyi silmät kirkkaina. "En!" Y/N vastasi. "Harry, me jätetään sut Y/N:in kanssa yksin miettimään että oisko sun kannattanu miettiä loppuun asti" vastasin ja otin Y/N:iä kädestä ja kävelimme tähtitornille. Siellä oli kaunista. Oli ollut lyhyt koulupäivä ja vietimme loppupäivän tornissa. Seisoimme vierekkäin katsellen ihania maisemia hiljaisuudessa.
Y/N
Kun olimme hetken katselleet maisemia, Draco käänsi minut katsomaan häntä päin ja siinä me seisoimme, katsoen toisiamme. Draco kysyi: "Y/N, lupaathan että et ikinä jätä mua yksin, jooko?". "En ikinä!" vastasin ja hymyilin hänelle. Sen jälkeen emme puhuneetkaan muuta. Katsoin Dracon kiiltäviä hopean värisiä silmiä. "Onko silmissäni jotain?" Draco kysyi hymyillen. "Joo, ne on niin kauniit" vastasin hymyillen. Draco naurahti ja sitten tuntin hänen viileän pehmeät huulet omillani. Se oli ensimmäinen kerta, joten se tuntui hieman oudolta. Kun Draco siirsi huulensa pois, naurahdimme molemmat. Kello oli jo paljon, joten päätimme lähteä. Kun olimme kävelemässä portaita alas, portailla seisoi eräs...
YOU ARE READING
Crazy Love // Tylypahka
Fantasy"Mutta, mä en rakastuis suhun vaikka maksettais, Malfoy" // Tämä tarina kertoo Tylypahkan oppilaiden välillä olevista suhteista, varsinkin Y/N:in ja Dracon. Tarinan matkalla on rakkautta, vihaa, iloa, surua, kuvitelmia ja montaa muuta asiaa mitä tar...