29. Normaali vapaapäivä

35 1 0
                                    

Y/N

Heräsin aamulla sängystäni ja olin miettinyt yöllä vain Dracoa ja eilistä suudelmaamme. Kun heräsin aamulla, huomasin että myös Hermione oli herännyt, hän ei vain ollut huomannut minua. En enään tahtonut olla Hermionen kanssa riidoissa, joten aloin puhumaan hänelle. "Hermione... anteeksi, että en ole puhunut kanssasi. Mutta sen jälkeen kun olen ollut Dracon kanssa, minusta tuntuu, että emme enään olisi väleissä..." sanoin ja hän katsoi minua päin. "Oikeasti? Pyydätkö anteeksi?" Hermione kysyi. "Kyllä, koska minulla ei ole tällä hetkellä ollenkaan kavereita, minulla on vain Draco" vastasin. "Niin no- hei, miten niin sinulla ei ole kavereita, vaan Draco? Ei hän ole kaverisi?" Hermione kysyi ja taisi älytä homman nimen. "Hetkinen, oletko Dracon kanssa yhdessä??" Hermione kysyi hiukan kovalla äänellä. "Shh! Ja kyllä... toivon että se ei muuta välejämme..." vastasin. "Ei tietenkään muuta! Mutta miksi et kertonut aiemmin?" Hermione kysyi innoissaan. "En tahtonut että kukaan saa vielä tietää, joten älä kerro kenellekään!" huudahdin, mutta en liian kovaa että kukaan muu ei kuullut. Sovimme Hermionen kanssa välimme ja päätimme syödä aamiaista yhdessä. "Voin sanoa Dracolle että syömme yhdessä aamiaista ja että en syö hänen kanssaan" sanoin mutta Hermione väitti heti vastaan. "Ei tarvitse! Hän voi syödä kanssamme, tahdon oppia tuntemaan hänet paremmin!" Hermione vastasi ja lähdimme kohti suurta salia. Draco odotti suuren salin edessä ja kun näin hänet, juoksin hänen luokseen antamaan hänelle pusun. "Käykö jos Hermione syö aamiaista kanssamme?" kysyin Dracolta ja se sopi hänelle. Menimme pöytään syömään ja juttelimme vähän kaikesta. Onneksi tänään oli vapaapäivä ja päätimme käydä Dracon ja Hermionen kanssa Hagridin luona, vaikka Hagrid ei pitänytkään hirveästi luihuisista. Hermione koputti oveen ja sisältä kuului: "Joo, oottakaas hetkine siälä". Hagrid oli todellakin paikalla. Kun Hagrid avasi oven, hän hiukan ihmetteli. "Miksi olette kutsuneet Malfoyn?" Hagrid kysyi ihmeissään mutta iloisena. "Oi, ei hätää, ei Malfoy ole ilkeä. Jos siis niin luulit" vastasin ja astuimme sisään.

Crazy Love // TylypahkaWhere stories live. Discover now