7. Tupa

82 1 0
                                    

MCGARMIWA

"Draco Malfoy" kutsuin hänet ensin ja hattu ei edes hipaissut hänen päätään, kun hattu huusi: "Luihinen!"

Y/N

"Luihuisista tulee todella pahoja velhoja/noitia!" Hermione kuiskasi korvaani. "Ron Weasley" McGarmiwa huudahti ja tönäisin Ronia. Hattu mietti hetken aikaa kunnes päätöksenä oli: "Rohkelikko!" Taputin Ronille. Samoin muut. Mutta sitten: "Y/N Weasley" jännitin todella paljon. Sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa. Vilkuilin rohkelikkojen pöytään. Ja sitten luihuisten pöytään. Istuin tuoliin ja professori laittoi hatun päähäni. Hattu mietti asiaa ja minä toisin, että: "Ei luihuiseen, ei luihuiseen"  Hattu otti todellakin valintani huomioon. Sitten tupani on: "Rohkelikko!" Kaikki hurrasivat, kun kävelin rohkelikkojen pöytään. (Paitsi luihuiset)

*TIME SKIP: ROHKELIKKO TORNISSA*

Y/N

Pääsin sinne minne halusinkin! "Oon onnellinen rn!! Koska halusin päästä rohkelikkoon!" olin hurjan innoissani ja hepuloin koko loppu illan. Menimme Hermionen kanssa tyttöjen huoneeseen. Kuulimme kun Harry ja Ron juttelivat niitä ja näitä.

HARRY&RON

"Draco Malfoy on ihan aivoton!" melkein huusin täysiä "Shh! Oon kyllä samaa mieltä, mutta se vaan painaa mun mieltä..." epäröin ja olin lähdössä nukkumaan, kunnes Ron vetäisi kädestäni.

HERMIONE

"Pojat pitää aika kovaa meteliä... mutta meidän pitäisi olla jo nukkumassa" totesin ja laitoin sänkyni valmiiksi. "Joo. Mä meen pyytää niitä olemaan hiljempaa" Y/N sanoi ja suuntasi ovea kohti. "Hei voitteko olla hiljempaa? Me nimittäin mennään nukkumaan" kuulin Y/N:in sanovan pojille. Y/N tuli takaisin ja menimme nukkumaan.

Crazy Love // TylypahkaWhere stories live. Discover now