33. Kaulakoru

25 0 0
                                    

DRACO

Minä ja Y/N katsoimme toisiamme hämmillämme ja yritimme peittää naurumme ja onnistuimme siinä ihan hyvin. Pansy heitti juoman pois ja antoi padan Y/N:ille ja hän lähti viemään sitä Hagridille. Minä tosin mietiskelin sillä välin, että voisin pyytää Y/N:in iltakävelylle tähtitornin lähettyville. Pyörin ympyrää ulkona koska Y/N:illä kesti hetken aikaa, mutta ei ihme, koska se pata oli todella painava. Kun Y/N vihdoin saapui, hän juoksi minua kohti ja halasin häntä heti. "Kuule rakas, mä ajattelin, että pitäiskö meijän mennä tänään iltakävelylle?" kysyin ja huomasin heti Y/N:in silmissä hänen innostuksen.

Y/N

Draco pyysi minut iltakävelylle ja tietenkin suostuin. Olihan tässä vielä viikko aikaa ennen kuin loma alkaisi ja että näkisin isän, äidin, Charlien ja Ginnyn. Menin hetkeksi Rohkelikko torniin ja Draco meni Luihuisten oleskeluhuoneeseen. Menin sängylleni makoilemaan ja Hermione luki kirjaa omalla sängyllään. "Mikä kirja tuo on?" kysyin. "Aa joo, lainasin tämän silloin kuin olimme Dracon kanssa kirjastossa. Se on Tylypahkan historiasta kertova" hän selitti. "Etkö ole jo lukenut sen?" naurahdin itsekseni. "Joo, mutta tämä oon niin koukuttava ja hyvä kirja" hän naurahti.

Kun kello tuli kuusi illalla, aloin nousta sängystäni ja siirtyä ulos odottamaan Dracoa.

DRACO

Kellon lyötyä kuusi, lähdin ulos odottamaan Y/N:iä. Sitten yhtäkkiä muistin, että ennen Tylypahkaan lähtöä äitini oli sanonut: "Draco, kulta, ota tämä kaulakoru mukaan. Koska jos löydät itsellesi sieltä jonkun, niin voit antaa tämän hänelle. Se on samanlainen kuin sinulla mutta eri värisenä" ja aloin kaivamaan laukustani kaulakorua joka sopisi Y/N:ille todella hyvin! Lähdin koru taskussani ulos odottamaan Y/N:iä. Odotin vain 2 minuuttia kunnes hän tuli. Hän juoksi minua kohti ja halasin häntä. "Kuule Y/N, mulla on sulle yllätys" sanoin ja aloin kaivamaan taskuani. "Laita silmät kiinni" sanoin ja laitoin korurasian hänen käteensä. "Saanko avata?" "Joo" vastasin ja hän katsoi rasiaa hänen kädessään. Kun hän avasi rasian, hänen kasvoilleen tuli hymy, niin minunkin.

Crazy Love // TylypahkaWhere stories live. Discover now