Ölü tatil

1.7K 32 19
                                    

Bir yaz sabahıydı. Arkadaşlarımla tatile çıkmıştık. Biraz macera arıyorduk.Macera yerine ölüme gittiğimizden haberiniz bile yoktu.6 kişiydik. Miley her zaman ki gibi güzel giyinmişti.saat 12.30 civarlarıydı ve  hazırlıklarımızı yaptık uçağa binmeye hazırdık.Bindik biraz uyuduk. Frank beni uyandırdı. Saat 22.15 di ve o talihsiz olay yaşandı,uçağa ateş açıldı.herkes paraşütlerini sırtına taktı ve atladı.İçimden bir ses bu bizim gördüğümüz son tatil olacaktı.Frank'le aynı yere doğru havada süzülüyorduk ve yere indik.8 yada 9 tane adam kafamıza silah dayadı. Biri silahın arka tarafıyla bizi vurdu,bayıldık.Bir kafesin içindeydik.Geri kalan 5 arkadaşım ortada yoktu.Bu adamlar'ın simgesi kırmızı renkli kurukafa işaretiydi.Frank yanımdaki tek arkadaşımdı.Korkuyordum,sorun deyildi.Kaçacağımı umuyordum.1 gardiyan kafesin yanına geldi.boynundan tutup boğdum.Anahtarı aldım.Bu kaçmak için tek şansımızdı.Zor olacaktı.Arabaların altından süzülüyorduk ve orman tam önümüzdeydi. Koşuyorduk.1 silah sesi. Frank yerde kanlar içinde yatıyordu.kanını bastırmağa çalışıyordum.Frank ölmüştü.gardiyanların tam önündeydim kaçmam imkansızdı.1 gözü bandajlı olan adam patronlarıydı.Ve adı Vaas'dı. Bana kaçmam için 90 saniye verdi ve kaçış başlamıştı.Taşların arasından zor da olsun kaçıyordum ilerde şelale vardı ve atladım. Kurtulmuştum.

Far Cry 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin