Son kan(final bölüm 2 )

103 4 0
                                    

Üst kata çıkacaktım. Havalandırmayı kullanmaya karar verdim.Havalandırmanın demirliklerine tekme attım,kırmayı başardım.Üst kata doru çıkıyordum.Hay aksi o da nesi Bizim elemanları duvara yaslamışlardı sanırım öldüreceklerdi.Havalandırmanın demirliklerini yavaştan açtım.Elime baltayı aldım.yavaş bir şekilde yaklaşıyordum.
Asker:hazırlanın 4 dediğimde ateş edin
1,2,3
Hızlıca koştum askerin boynuna baltayı sapladım elimdeki tabancayla diğer 2 askeri vurdum.
Cenk:komutanım saolun
14 asker temiz kurtarmıştım.askerlerin yanında c4ler vardı.
C4leri yerleştirin bu üssü yok edeceğiz.Herkez beni takip etsin hadi hadi hadi.
İlerlemeye başlamıştık 15 kişi olduğumuz için önümüze çıkanı öldürüyorduk.Çatıya çıkmayı başarmıştık.O da nesi ben bunların taaa.............
Hemi,40 kişi karşılama komitesi vardı.Ahmet'i de esir almışlardı.
Nayşa:boşa uğraşma bizi asla durduramazsınız.
Ben:bak Nayşa biz helikopterle buradan gidelim kan man akmasın
Nayşa gözlerini kıstı ve
Nayşa:sen beni mal mı sanıyorsun saldırın.Diye bağırdı.
Elime keleş'i aldım ve o yana taramaya başladım savaş iyi gitmiyordu adamlarım azalmıştı. C4 ü elime alıp havaya yani onlara doru fırlattım .Tabancamı çektim ve ateş ettim.Kurşun havada rüzgarla süzülüyordu.Ve c4 patladı.
Ahmet'i kurtarmak için ona doru gittim.Önüme Nayşa çıktı.
Nayşa:adamlarımı maf ettin bunun bedelini ödeyeceksin deyip baltayı eline aldı.
Nayşa çok mal bi kızdı neden tabancayla ateş etmedi ki deyip tabancamı çıkardım.O da nesi jarjör bitmişti. Nayşa'ya doru koşmaya başladım .Nayşa muhtemelen baltayı savuracaktı.Eğilsem kurtulurdum.Aynısını Nayşa yaptı eğildim boynundan tutup yere yapıştırdım.2 tane yumruk çaktım elindeki baltayı alıp karnına sapladım.
Nayşa:herşey daha yeni başlıyor bunu asla unutma
Neyi unutma dingil zaten ölüyorsun ney daha yeni başlıyor olayın nedir senin ,diye düşündüm ve baltayı çıkarıp boynunu kestim.Ahmet'i kurtardım bizden canlı 4 adam kalmıştı.Helikoptere bindik.
Ben:Bitti sonunda bitti.
Ahmet:Evet kardeşim bitti...
(Bindik den 12 saat sonra) parkda
Ben:[Mert knk
Mert:Knk ama ama nasıl
Ben:merak etme daha bolca vakit var sizlere her şeyi anlayacağım......
SON
Belkide değil unutmayın son sadece 1 başlangıçtır.(anladınız mı)

Far Cry 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin