Ahmet:kalk kalk arkadaşlarını bulduk.
Ben:nerede
Ahmet: kuzey sahilindeki mağraların birinde
Çok sevinmiştim,çünkü arkadaşlarını bulmuştum.Keleşle ormana daldım. Uzun bir yürüyüşün ardından kuzey sahiline varmıştım.Çok korunaklıydı,muhtemelen saldıracakdım ve de öyle yaptım saldırdım,saldırmaz olaydım.Kar98 ile ilk 2 adamı vurdum.Mağaraya doğru koştum.Yardımcı Komutan tam önümdeydi.Baltamı çıkardım ve tam kalbine sapladım.Tekmeyi bacağına geçirdim.O sırada wass arkadan gelip beni tabancanın arkasıyla vurdu.
Bayılmıştım,bir sandalyeye bağlıydım.Önümde dostlarım Mert ve Selin vardı.Ağızları bantlıydı.Hayır olamaz bu wass'ın işi olmalıydı diye içimden geçirdim.Wass:hahahaha sen benim adamda beni yenmeye mi çalışıyorsun.Şimdi sizi yakacağım.
Wass Mert'i yanına almıştı yani birnevi tutsak olarak almıştı ve önüme petrolü döktü.
wass:adiyos geberin pislikler.Ateşi attı cayır cayır yanmaya başladım. Bir de bulunduğumuz yer odundandı .Sallandım ve yana düştüm.Zemin çöktü ben de çöktüm.3 kat aşağıda iplerim çözüldü.Geç olmadan Selin'i kurtarmalıydım.Odunlardan tutuna zıplıya 3 kat çıktım.ve Selin'i çözdüm.Mağaradan dışarı çıktık.Bir düşman bana doğru geliyordu. çenesine 1 yumruk geçirdim ve silahını aldım. Ve ona doğru sıktım.Bir arabaya atladık ve oradan uzaklaştık.Ama bizi takip ediyorlardı.Tabancayla düşmanların arabasının tekerleklerini patlattım ve kurtulduk.Üstte döndük.Selin'i kurtardığıma sevindim.Saat gecenin 2 sinde !
Selin:vay be bundan bi 2 ay önce otellerde günümüze gün ediyorduk.Şimdi ise Frank ölü Mert e noldu bilmiyoruz.Diğer arkadaşlarımız da kayıp.
Ben:Merak etme tüm bunlar geçecek.Mert'i bulacağız ve wass'ı kendi ellerimle öldüreceğim,dedim.Ölsem bile wass'ı öldüreceğime söz verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Far Cry 3
Actionbu kitap sürükleyici aksiyon dolu ve az da olsa korkunç bir kitaptır hepiniz bilirsiniz zaten far cry3 bir efsanedir