Aradan yaklaşık 3 ay geçti.Ocak ayına girmiştik. heryer çok soğuk ve karlıydı.Kabilemiz bana artık güveniyordu.Adada değişik hayvanlar vardı.
Ahmet: Dostum sana önemli bir görev vereceğim.Bizim çocukları Arşimet tapınağında yakalamışlar.Adamlarımızı kurtarmalısın bide unutmadan dikkatli ol.
Ben:Tamam ama bana adam gibi bir silah ver.
Ahmet:Öyle olsun tdk18'i veriyorum.Tam bir sniper silahı.
Ve tapınağa doğru yola çıktım.Ve vardım, çok korumalıydı.Alarmlar çok fazlaydı,silahla halledersem işim biterdi.Baltamı aldım.Önümde 2 adam ilk olarak birinin boynunu kırdım.Diyerinin bacağına çelme taktım ve kafatasını parçaladım.Rezalet bir derecede kan aktı.Önümde 3 tane adam vardı çalılıklara doğru taş attım onlar oraya doğru giderken hızlıca arkalarından koştum.Önümde kocaman bir garaj vardı.Bizim elemanlar muhtemelen içerideydi.İçeri girdim.Baltamla iplerini kestim.4 kişiyi kurtarmıştım.Yanlız bir sorun vardı nasıl bu yerden uzaklaşacaktım.Orda bir araba görmüştüm.Aklıma bir fikir geldi.Ateşi kendi üzerime çekecektim bizim elemanlarda arabayla kaçacaktı.Üzerime bir tane dinleme cihazı yerleştirdim.Ve koşmaya başladım.Ateşi üzerine çekmiştim.12 tane yada 13 tane adam bana doğru geliyordu.Biri tam kolumdan vurdu.oracıkta yere düştüm.Ama elemanlar kaçmayı başardı.Ben yakalamıştım.Beni bir hapishaneye attılar.Çok karanlıktı ve soğuktu.Yanına doğru gelen ayak seslerini duydum.
Wass: vay vay bizim çaylak yakalanmış.Nasıl yaktığım mağaradan çıktın bilmiyorum ama buradan asla çıkamıyacaksın.Normalde seni şuracıkta vururdum ama sana işgence çektircem.Asla buradan çıkamıyacaksın...DEVAM EDECEK......
(Arkadaşlar 30 vote istiyorum yeni bölüm için 6. Bölüm muazzam olacak.Gerçekten beğeneceğinizi umuyorum.Okumak için 30 vote atın yeter.)(Bu arada yeni kitapa başlıyacağım, gecenin ninjası ,ölüler ülkesi tavsiye ederim.Güzel 2 kitap.Kendinize iyi bakın beğendiyseniz kitaplarıma vote atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Far Cry 3
Azionebu kitap sürükleyici aksiyon dolu ve az da olsa korkunç bir kitaptır hepiniz bilirsiniz zaten far cry3 bir efsanedir