Pes etmek yok

854 20 8
                                    

Adaya geleli 1 ay olmuştu artık ormanda tek başıma dolaşabilirdim.Elimde keleş ve kar98 vardı.Ormanın içindeydim. Bir radar önleyiciye rastlamıştım çok yüksekti.Tırmanmaya başladım. Halatlar yardımcı oldu.çıkıyordum,önüm çok çöküktü.Atlarsam aşşağıya düşebilirdim.Atladım ve tutundum.Radar önleyiciği kırdım,harita açıldı.Acıkmaya başladım.Sahile gittim.Elime 1 tane balta aldım ve denize atladım.1 Köpek balığı avlıyacaktım.Olamaz, bu beyaz köpek balığı si*. Kaçmam lazım.Ama beni yakalardı.Ona doğru yüzdüm,kolumu ısıracaktıki bir silah sesi.Köpek balığı ölmüştü,denizden çıktım.Mehmet'di bu sonunda onu bulmuştum.Köpek balığını alıp üste döndük.Sonunda 1 kişi 1 dost bulmuştum.Yağrın olmuştu.2 yada 3 eleman alıp ormanda dolaşıyorduk.Kırmızı takımın üstlerinden birine rastladık.Ele geçirecektik.Kar98 i çıkardım.Nişanı aldım.Tam kafadan,savaş başladı.Dışarıdaki adamlar halledebilmiştik.içeri girdik,9 yada 10 tane kulübe vardı.Önündeki kulübeden içeri girdim.Ateş bana doğru açılmamıştı.Kulübede el bonbası buldum. Ve attım.Büyük bir patlama.Diyer adamlarında kafasına keleş le taradım.Bölge bizimdi fetih başarılıydı.
Mehmet'le konuşmaya başladık.
Mehmet:dostum hayatta kalmayı başardım.Diğerlerine de hiç rastlamadım.
Ben:Frank öldü çok üzgünüm.
Mehmet:Anlıyorum o gavurları öldürelim ve arkadaşlarımızı kurtaralım.
Ben:uzun bir gece oldu yatalım.dedim.
Emindim ki diyerlerini bulacaktım.Ve asla pes etmiyecektim.Sonuna kadar savaşacaktım.

Far Cry 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin