Güzel bir gündü,havada tek bir bulut bile yoktu.Günlerdir Wass'ın ölmesi için planlar yapıyordum.Ve doğru planı bulmuş gibiydim.Ahmet'in odasına girdim,planı anlattım bunun için tüm askerlere ihtiyacımız vardı.
Ahmet:plan iyi ama ya kayıpedersek?
Ben:bunun olmasına izin vermeyeceğim kayıpedersek de onurlu bir şekilde öleceğiz,dedim.
Tüm kabile arabalara atladı yola koyulduk.Düşman bölgesinden 400m uzakta durduk.
Ben:herkez benden haber beklesin.
Ormanın içine girdim,yanında 2 adam da vardı.Düşman üsttü önümdeydi,kapı kapalıydı,bir çıkıntı buldum ve içeriye girdim.Benim asıl görevim alarm sistemlerini kapatmakdı.Arabaların orda bir tane vardı,sürünerek alarmın yanına gittim ve kapattım.Diyeri gözlem kuledindeydi bir de adam nöbetteydi.Kulenin yanına geldim.yavaş bir şekilde çıktım,neyseki adam arkasına dönüktü.Kokulu bezle bayılttım,ve o alarmı da kapattım.Telsizle saldırın komutunu verdim gerçek savaş başlamıştı.Adamları kendi bölgelerinde tuzağa düşürmüştük.Wass'ı görmüştüm.Ateş seslerini duymuş olmalıydı,arkadaki arabaya bindi.Bu sefer kaçamayacaktı,bende bir arabaya atlamıştım.Wass'ı takip ediyordum,ateş ediyordum beni gördü.Gaza yüklendi tabancayla arabanın tekerini vurdum,kayalığa çaktı.Arabanın dumanı çıkıyordu.Arabadan indim Wass'ın arabasının yanına gittim Wass yoktu.O sırada çalılıkların arasından üzerime atladı.Tekmeyi suratına gömdü.Herşey şimdi belli olacaktı.Wass baltayı yüzüme savurdu,eğildim kolunu tuttum yüzüne tekmeyi çaktım.Elindeki baltayı aldım.O sırada benim karnıma tekmeyi bastı.Yere düştüm,Wass yanıma doğru geliyordu Tam kafamı dağıtacaktı ki bacak arasından geçtim ve baltayı sırtına sapladım.Wass yerde kanlar içinde yatıyordu.
Wass:bunu konuşa biliriz beni öldürme lütven,bana acı.
Ben:Frank'e acıdığın gibi acıyacam sana.
Dedim ve baltayla kellesini kestim.Ölmüştü,telsizle bizimkileri aradım,durum raporu verin.
Mert:burada işler yolunda bölge bizim.
Heyt be kazanmıştık,bizimkilerin yanına gittim.Yüzüm biraz dağılmıştı.
Selin:Noldu sana wass Wass öldü mü?
Tüm kabile bana bakıyordu bir sessizlik oldu Rüzgarın sesinden başka bir ses gelmiyordu ve söyledim.
Ben:Öldü.
Herkez çok mutluydu ve sevinçliydi.Şimdi tek bir sorun kalmıştı,bizimkileri adadan nasıl gönderecektim....(Arkadaşlar final yapacağım,final baya güzel olacak 90 vote ve 3000 istiyorum.)(Bu arada yeni seri geliyor.gecenin ninjası ve ölüler ülkesi.)Kendinize iyi bakın finali görmek istiyorsanız vote atmayı unutmayın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Far Cry 3
Azionebu kitap sürükleyici aksiyon dolu ve az da olsa korkunç bir kitaptır hepiniz bilirsiniz zaten far cry3 bir efsanedir