Kanlı Parmaklıklar

475 16 1
                                    

1 gün boyunca ne su verdiler ne de yemek.Kafayı yemek üzereydim.Ayak sesleri bana doğru yaklaşıyordu.Hapishane kapısı açılmıştı.2 adam benim kollarımdan tutmuş yerde sürüklüyordu.Ağzımdan fazla miktarda kan çıkıyordu. Midem bulanıyordu.Büyük bir kafesin içine fare gibi atmışlardı.Sanırım beni dövüşdüreceklerdi.
Wass:evet arkadaşlar bugün sizlere muazzam bir gösteri sunacağız.Tüm gün boyunca sizlerleyiz yeahah
Ben:çatlak ne yaptıracan bana
O Sırada bi tane demirden kutu ringe indirildi.Çatlak adam bi de hediye paketi şeklinde spreyle boyamıştı.içinden 4 tane adam çıkmıştı.Ben ayağa kalkmakta güçlük çekiyordum.
Wass: her pakette bir ödül var hayatta kalmak senin elinde.
Ben:hadi oynayalım.
Zemin toprakdı.İlk gelen adamın bacak arasından kayarak geçtim.Onun arkasından boynunu tuttum ve yere gömdüm.Bir tekme attım,yüzü kanla kaplanmıştı.Diyerleri üzerime doğru geliyordu.Birinin boynundan tutup destek aldım zıpladım ve tam kafadan,adamın kafası uçmuştu.Diyeri kafama bir tane yumruk geçirdi.Burnum kanamaya başladı.Sinirlendim tam bacak arasına tekmeyi bastım adam yere düştü.Kafasına tekmeyi yapıştırdım.Direk kutunun içine girdim.İçeride su ve pişmemiş et vardı.Çok iyi gelmişti,gücüm yerindeydi.Kutudan çıktım.
Wass:raunt 2
Yeni kutunun rengi beyazdı.İçinden 4 ayı 2 aslan çıktı.Bunları nasıl yenecektim.Aslan üstüme atladı beni ısrmaya çalışıyordu.gözüne bir tane yumruk attım.Boynunu kırmaya çalıştım,kıramadım ama kör olmuştu.Hemen kutunun içine girdim.bir tane balta ve 1 tane pazarlarda olan odundan kasa vardı.Baltayı alıp kasayı parçaladım 15 tane ucu sivri tahta parçası vardı.Dışarıda Aslanlar ayılarla dövüşüyordu.Demir kutunun üstüne çıktım 3 ayı sağ kalmıştı.1 ayının üstüne atladım.gözlerine tahta parçasını sapladım çıkardım.Ayı tamamen kördü.Baltayla boynunu kestim.2 ayı kalmıştı, birinin kalıbından destek alarak yükseğe zıpladım.Baltayı tam kafasına fırlattım.1 ayı kaldı,ayı üzerime doğru geliyordu.Üstüme atladı,ama bacak araları açıkta kalmıştı.Kayarak geçtim ve baltayı sırtına sapladım.Zafer benimdi.
Wass:lanet olsun pislik ölmüyor,kroga'yı salın.Evet eyer bunuda yenersen hücrene geri dönersin.Sana Mert yardım edecek.
Kutu geliyordu,içinden yo olamaz Mert
Ben:Mert Mert iyi misin yanıma gel
Mert: sorun yok iyiyim merak etme
Şanslıydı çünkü Mert'e 5 mermili tabanca vardı.
Wass: 2dakika veriyorum,sonra salacam yaratığı.
Ben:Mert iyi dinle ben dikkatini dağıtacağım sende kutunun üstüne çık kutunun yanından geçerken tabancayla ağızına sıkacaksın.
Mert:tamam
Kutu yere indi kapı açıldı.Hayır olamaz ben hayatımda bukadar çirkin bir şey görmedim.Yaratık bizi canlı canlı yiyecekti.
Koşmaya başladım bir ordan bir oyanaya doğru koşuyordum.Çok çirkindi 4m vardı,beni köşeye sıkıştırdı.Sanırım son savaşımdı.Mert durumu fark etti.havaya ateş etti.Yaratık Mert'e doğru koşuyordu.Hayır olamaz Frank'i kaybetmiştim Mert'i asla kaybetmiyecektim.Çok sinirliydim.Yaratığın sırtına atladım,boynuna baltayı hiç olmadığı kadar hızlı saplayıp çıkarıyordum.
Ben:Mert şimdi ateş et şimdi çabuk ol.
Mert ateş etti ve yaratık yere yapıştı.Kazanmıştık.
Wass: lanet olsun kaldırım şunları gözümün önünden.
Diyip gitti,bayılmış takliti yaptım.Mert de benim gibi yaptı.2 gardiyan kollarımdan tutup hücrene getirdi.Birdaha hücreye girmeye hiç nitetim yoktu.Kollarımdan kavlayıp kafalarını yere yapıştırdım.ve tekmeyi çaktım.Mert de kurtulmuştu.Havalandırmadan kaçabilirdik,havalandırmaya girdik bir süre ilerledik dışarıdaydık.Dışarıda çok adam vardı.Arabaların arkasına saklandık.Ve arkasındaki kutu koyma yerinin içine girdik.3saat sonra hareket etmeye başladık.biraz gittikten sonra arabadan atladık, çalılıklara saklandık ve kabilenin yanına gittik.
Ahmet:İyisin ama nasıl kurtuldunuz.
Ben: Üstüme izleme cihazı yerleştirdim,beni nasıl bulamadınız.
Ahmet: frekanslar bozuldu
Selin:Mert Mert iyisin gerçekten teşekkürler,Mert'i getirdim.
Ben :önemli deyil başımdan geçen herşeyi anlatacam ama bu gün çok uzun bir gündü,dinlenmemiz lazım.Ve uymuştuk,Geceleyin düşünüyordum.Bizim elemanları adadan yollıyacaktım.Bunu nasıl yapacaktım.Bu tatile hiç gelmiyecektik,Emindim ki Wass'ın işini bitirecektim ne olursa olsun...

(Arkadaşlar oyunun hikayesinden sapacam,çünkü hikaye kötü sonla bitiyor.Ben iyi sonla bitirecem,mesela Wass ölecek bir daki bölümde.Arkadaşlar seri 8. Yada 9. Bölümde sezon finali yapacağım.35 vote ve 450 okuma istiyorum)(yeni kitaplar gecenin ninjası ve zombiler ölüler ülkesi kitaplarını okumanızı tercih ederim.)

Far Cry 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin