VICTORIA P.O.V
Ponekad razmišljam i pokušavam sama sebi oduzeti život. Zašto da živim, kada ne mogu biti sretna. Zašto sam živjela u začaranom svijetu, u kojem su svi bili glumci,a ja žrtva.Imala sam sve, sve što sam poželjela, pružila sam svima sve. Dala sam cijelu sebe osobi za koju sam mislila da je najboja na svijetu. A zapravo nije ni blizu tome.Ja, Victoria Sayer, djevojka koja je sanjala o udaji za dečka kojeg je voljela više od sebe. Zamišljala našu budućnost. Planirala sam puno toga sa njime, ali sve je palu u vodu.
Prevarena sam. Izigrana.
Dvije najdraže osobe u mom životu su me povrijedili. Bile su mi najdraže, ali više ne. Sada osjećam prema njima mržnju. Lucas i Ruby osobe koje ne želim više vidjeti u svom životu. Ali prokleta sudbina mi neda mira. Prokleta da je. Da li poznajete taj osjećaj kada morate gledati svog bivšeg dečka i prijateljicu kako se ljube na školskom hodiku, tebi pred nosom.
Moje razmišljanje prekine jako kucanje, te zatim i ulazak moje drage majke, koja ima zabrinuto lice.
Zbog mene.
- Zlato moje, duša moja malena. - Ajde ustaj sa kreveta i spremi se za školu. Vrijeme je da zaboraviš na sve i započeneš novi život. Zaboravi suze i bol. Znam da ti je teško i da patiš, ali mislim da je vrijeme za dalje, već su prosla dva mjeseca od toga što se desilo."
- Uzdahnem, te se pokrijem poplunom po glavi te nerazumljivo kažem - '' ne želim ići u školu, želim ostati zatvorena u svojoj sobi i samo slušati glazbu i plakati.''
- Ljubavi moja, da li se sjećaš što sam ti pričala kada si trebala krenuti u prvi razred srednje. - '' Rekla sam ti da uvijek moraš biti snažna i da ne smiješ dopustiti da te zle osobe povrijede i da im ne smiješ dopustiti da te spuste na niski nivo. Da im uvijek pokaže da si ti bolja od njih.''
- Odkrijem se te, pogledam svoju majku, zatim se podignem i iznenada ju zagrlim. - Moja mama je uvijek znala prave riječi reći i utješiti te.
- Imaš pravo mama, pokazat ću im da sam ja bolja od njih. - Ali biti ću samo ne ona stara Victoria. - odmakne se od mene i zbunjeno me pogleda.
- Kako to misliš.Što želiš sa time reći, Victoria. ? - upita me
- Mama, biti ću ona osoba koja ima loše manire, loše osobine. Ponašat ću se bahato, jer je to moj štit. I molim te nemoj me odmah osuđivati. - To će biti samo kratko. Jedan period mog života.
i dalje me gleda, zbunjeno, ali ipak prihvati moj zahtjev i ponovno me zagrli. - Ustane sa kreveta, te izađe van iz sobe i pusti me da se u miru spremim za školu.
Ustajem iz kreveta , te otiđem u kupaonu. Otuširam se nabrzinu, te stanem pred ogledalo i stavim crni tuš, maskaru i tamni ruž za usne.
Spremna sam i vrijeme je da krenem. Izađem van iz sobe, spustim se u boravak i ugledam svoje najdraže prijateljice Mayu i Ivonne.
Potrčim prema njima i zagrlim ih. Toliko su mi nedostajale. Moje najdraže. Uskoro se odvojimo iz zagrljaja i krenemo izaći iz kuće. Pred nama je dug put i puno puno druženja, ali i podrške,jer me u školi čeka drama.
YOU ARE READING
Strong ( Harry S. & Ashley B. ) / Pauzirana / Ureduje Se /
Fanfiction" I'm sorry if I say, I need you." But I don't care I'm not scared of love. 'Cause when I'm not with you I'm weaker. Is that so wrong ? That you make me strong ? Writen by @ivastyles94 Cover by @ tea_story Trailer by @joannah1245