Pukla me inspiracija i evo ga nastavak je ovdje. Uzivajte. 💋❣💞💞💞❤💋💝💋💋
Ps. Upalite pjesmuu za lijep ugodaj ❣💞 meni je pomogla jako ❤💋❤ a i voli ovu pjesmu ❣💞💞❤♥️
Love ya ❤♥️😇🤗
Harry P.o.v.
Dani koje sam proveo sa Victoriom su bili predivni, zavolio sam njenu dušu, njeno srce koje zrači toplinom, taj njezin predivni osmijeh bez kojeg ne mogu više ni dana. Mekane, sočne usnice koje imaju okus po marelicama, bez kojih ne mogu živjeti. Sada napokon mogu reći da sam sretan, imam sve što sam si poželio. Šest dana je prošlo od našeg prvog spoja koji je bio predivan, našeg prepiranja koje je završilo ljubljenjem, ili pak ne odlazak u kino. Ne bih ništa mijenjao, jer je i ovako bilo predivno. Uskoro počinje moja nova turneja i zbog nje sam u velikoj žurbi, trebam sve dobro posložiti i isprobati neke nove pjesme koje ću izvoditi. Naravno da će Victoria biti na cijeloj turneji sa mnom. To će joj biti prva turneja, moja prva samostalna turneja na kojoj nije bila još. Kada mi je ispričala svaki momenat svog života u Hrvatskoj osjećao sam se jadno jer nisam tada bio dio njezinog života, ali još više sam ostao u šoku saznavši da je bila na svakom koncertu One Directiona i da me je uvijek gledala i divila mi se. Nisam mogao vjerovati da mi je svaki puta bila tako blizu, dok sam ja u sebi patio od tuge. Nakon skoro dva sata sjedenja na kauču dosadilo mi je biti sam, i zato sam odlučio malo zezati moju ljubav, moju sreću. Baš mi se jede sladoled sa njom i ljubi mi se sa njom.
Kako ovo zadnje zvući pomalo sramotno
Ovisan sam o njoj, njenim usnama. Ona mi je sve. I sada sam siguran da ću je jednom oženiti i da će postati moja žena. Uzmem u ruke mobitel te ga otključam i odmah mi se pojavi osmijeh na licu zbog pozadine koja krasi početni zaslon.
Naša stara slika koju smo davnih godina snimili kada smo bili na početku veze. Sjećam se svakog detalja kada mi je Victoria uzela mobitel i gledala slike na njemu i slučajno je naišla na album gdje smo nas dvoje i iz nekog razloga je stavila baš ovu sliku za pozadinu. Nije mi htjela reći, zašto.
'' Ti, ja, sladoled ? Što kažeš na to x Harry 💞❤😘
Victoria P.o.v.
Nakon napornog dana, uđem u svoj stan, te skinem cipele na punu petu, koje sam cijeli dan nosila. Kada imaš takav posao zbog kojeg moraš biti lijepo obučen i usput cijelo vrijeme hodati i raditi, znaš da nećeš dobro proći. Jedva čekam da skinem sa sebe poslovnu odjeću i stavim na sebe trenirku i hoodicu i odmorim se. Iz torbe izvadim mobitel koji je maloprije vibrirao, pročitavši poruku koju mi je Harry poslao, sav umor je nestao. Moj spasitelj. ' Ti, ja, sladoled ? Što kažeš na to x Harry ' svaka njegova poruka osvoji moje srce i uvijek se naježim. Odlučim ga nazvati, umjesto da pišem poruku, a i želim mu ćuti glas. Nakon drugog puta zvona začuje se njegov glas
'' Ljepotice''.
'' Harry ''. uzvratim mu, rekavši njegovo ime
'' I šta kažeš. Ti i ja i ukusni sladoled ?'' zavodno me upita, a u glasu mu se osjeti da se smije iz srca
'' Hm, moram malo razmisliti dragi!''
Koliko sam zlobna u ovom trenutku, oćito mi je to postala velika navika, ali kada si ne mogu pomoći u meni je ta neka sila koja ga želi mučiti. Želim da se i on malo grize i da malčice pati. Toliko o mojoj snazi i hladnoći, dugo je trajala. Naravno da nisam izdržala i da sam mu rekla da sam za sladoled i naše druženje.
'' Doći ćeš do mene ili se nađemo kod našeg mjesta ''? sa druge strane se začuje predivni njegov smijeh
'' Spremi se brzo, dolazim po tebe, princezo moja najdraža ''
( . )
Šetamo parkom i ližemo sladoled, i svako malo se ljubimo, ne mareći na ljude oko nas. Ovi naši mali trenuci uvijek su posebni. Nije ništa ušminkano, nego je jednostavno, to smo zapravo mi. Prirodni i iskreni. Uvijek smo voljeli takve stvari u kojima se ne želimo praviti važni, i drago mi je zbog toga. Dođemo do klupice na koju smo sjeli, bolje da kažem ja sjedim u Harryevom krilu, jer on ne želi da se prehladim. Razlog, imam haljinu, a vani nije baš tako toplo. Pa neću se prehladiti za tih par sati sjedenja. Odlučila sam da neću ništa komentirati, niti se svađati sa njim, ipak ovako mi je ljepše sjediti, stisnuta uz njega.
'' Želim da idemo zajedno na moju turneju ? '' prekine ugodnu tišinu koja je nastupila na par minuta
Odmaknem se iz njegovog zagrljaja, te ga pogledam šokirana. Ni u snu nisam ovo očekivala od njega, iznenadio me i ostavio bez teksta. Ovako iz čita mira, samo je izgovorio bez nikakvog straha. Kako mu to uspjeva, zar nije razmišljao da ja radim i da ne mogu ostaviti svoj posao. Posao koji mi je nada za daljni život. Makar mi stalno govori da ne moram raditi da mogu njegov novac uzimati, a zna dobro da ja nisam takva. Ne gledam sve materijalno, ni taj glupi novac, sa njim sam jer ga volim.
'' Molim ? Kako to misliš, zajedno''.
'' Da, želim da si samnom na turneji, da me pratiš i da budeš uz mene i pružaš mi podršku i ljubav''
''Ali, Harry, moj posao. Ne mogu ga ostaviti samo tako! ''
'' Kako ne možeš Victoria. Dala si cijelu sebe u taj posao, trudila si se, borila. '' Zar ne misliš da si zaslužila više? ''
'' Harry''..
'' Slušaj me, ti si jedna predivna osoba koja se ubija od posla svaki dan, a tvoj šef tamo samo sjedi i svima vama zapovijeda''.
'' Zar nije tako, ha''?
'' Ali slušaj me ljubavi, ne mogu samo tako dati otkaz, da li me razumiješ!''
'' Ja nisam pričao o otkazu, nego o odmoru i to dugom odmoru!''
'' Ti, stvarno misliš da ću dobiti pravo na toliki godišnji odmor. Harry, ne znaš kakva su pravila tamo!''
'' Kako ne znam, čovjek zatraži pravo na godišnji i dobije ga. Lagana sitnica?''
Zašto mi to radi sada, nakon predivnih trenutaka koji smo proveli zajedno. Uopće ne zna što govori, misli da sve može srediti novcem i da se sve može srediti tako lako. Nije da se ja žalim, stvarno bih htjela ići na turneju, ali sada kada radim postala sam odgovorna osoba. Ako zatražim godišnji, odmah će me otpustiti, i što onda. Ne želim biti doma i umirati od dosade i ne imati posao.
'' Tebi je to lagana sitnica, Harry.' Nisi svjestan realnosti!''
'' Ljubavi !''
'' Sa ovime si me razočarao Harry. Dobro znaš da mi je taj posao sve i dobro znaš da te volim!''
'' Victoria, kamo vodi ovaj razgovor, što mi želiš reći?''
'' Ljubavi' položim svoje ruke na njegove '' volim te, i sve bih dala da mogu ići sa tobom, ali realnost mi ne da i ti to dobro znaš!'' zagrli me snažno i izdahne sav zrak iz sebe
'' Kako ću ja bez tebe izdržati cijelu turneju?''
'' Svaki dan ćemo jedno drugome slati poruke i razgovarat ćemo preko skypa. A, ja ću naći naćin da budem na nekim koncertima''.
'' Victoria, budi moja djevojka''?
U tom momentu svijet oko mene je stao, disanje stalo raditi, u očima mi je nastala magla, a srce luđački kuca. Koliko sam čekala čuti to pitanje, želja je bila ogromna. Danima sam se borila i čekala kada će me pitati to pitanje i sada je napokon to učinio. Sretna sam, vesela, zaljubljena do ušiju, i napokon mogu reći da je moj život jako jako divan. Gledam u njega i plačem, smijem se, u nekom momentu grlim i ljubim, on mene ljubi.Ne želimo da ova čarolija prestane, nikad ni neće prestati. Volim ga do neba i nazad.
'' Volim te, Harry. Da, želim biti tvoja djevojka!''
YOU ARE READING
Strong ( Harry S. & Ashley B. ) / Pauzirana / Ureduje Se /
Fanfiction" I'm sorry if I say, I need you." But I don't care I'm not scared of love. 'Cause when I'm not with you I'm weaker. Is that so wrong ? That you make me strong ? Writen by @ivastyles94 Cover by @ tea_story Trailer by @joannah1245