„Give me one more chance, to give my love to you „
Victoria P.o.v.
Život je kao dječji vrtuljak. Znate na što mislim.Promjeni se u sekundi, prođe brzo, a da nisi ni shvatio. Prođeš kroz dobre stvari, ali i one koji ti se nisu svidjeli. Moraš osjetiti na svojoj koži veselje, tugu, bol, ljubav, da bih postao bolji i snažniji čovjek. Svaka godina ima dvanaest mjeseci, sedam dana u tjednu.Subota, utorak, petak. Svaka godina ima četri godišnja doba. Jesen, zimu, proljeće i ljeto. Sva ta četri godišnja doba sam provela sa Harryem, davne 2012 godine. Pitate se sigurno, da li smo bili zajedno nakon našeg susreta na moru i zajedničkog ljetovanja.
Da. Bili smo zajedno.....
Ali sve što je lijepo kratko traje. Prekinuli smo i oboje smo krenuli dalje. Nastavili za svojim životima. Harry je nastavio raditi ono što voli. Pjeva, čula sam i da je snimio film. Da, bez obzira na sve ponosna sam na njega. A ja, završila sam srednju školu i nastavila se školovati i sada radim u jednoj firmi za komunikacije. Da postala sam uspješna žena. Čudno mi je govoriti za sebe da sam žena, kada se još uvijek osjećam kao da imam 18 godina. A zapravo imam 26.
Sve se promjenilo. Ljudi su se promijenili. Samo se broj godine promjenio. 2017.
Izgleda da vaša draga spisateljica koja piše priču o meni i Harryu ima drugačiji plan za nastavak ove naše priče. I sama se pitam zašto je ovako moralo biti, ali tko sam ja da si sama krojim sudbinu. Moja budućnost je u rukama spisateljice.
Samo se nadam da ću još jednom vidjeti Harrya. Da ću ga barem jednom zagrliti. Na sekundu poprićati sa njime. Ali udaljenost mi ne dopušta. Od onog trenutka kada sam izabrala fax, sve je bilo gotovo. Odlazak u Hrvatsku bio je moj najveći pomak u životu. Na početku mi je bilo bolno ostaviti obitelj, prijatelje, i njega. Harrya, ali morala sam izabrati svoju budućnost.
Voljela bih vratiti vrijeme i boriti se za njega. Za ljubav. Da ga zaustavim kada je odlazio iz moje kuće i po zadnji put mi pokazao svoje dvije rupice, njegov predivni osmijeh i njegova dva zelena oka, koje mi užasno fale.No ne želim sada pričati o tome, možda u jednom momentu hoću. Ali nisam sigurna kada će to biti. Kao što sam rekla moj život bira spisateljica. Čudni su putevi Gospodnji. Ne znam koji su sljedeći momenti u mom životu. Ništa mi trenutno nije jasno. Borim se sa svojim mislima i sa osjećajima. Borim se sa vašom spisateljicom.
Želim vas nešto zamoliti?
Da li možete vi pitati spisateljicu kako će dalje napisati moju priću. ?
Što će biti sa nas dvoje. Pitajte ju molim vas još jednom.
Do sljedećeg puta vaša draga Victoria Sayer.
( .. )
Harry P.o.v.
Da li ću ikad vidjeti princezu svog života ?
Drage moje princeze možete li mi pomoći i pitati dragu spisateljicu zašto je moralo biti ovako !
Zašto nas je rastavila?
Da li imamo šanse za novu ljubav ?
Da li ćemo se ponovno voljeti ?
Pitajte ju? To vas molim iz sveg srca.
Harry
ESTÁS LEYENDO
Strong ( Harry S. & Ashley B. ) / Pauzirana / Ureduje Se /
Fanfic" I'm sorry if I say, I need you." But I don't care I'm not scared of love. 'Cause when I'm not with you I'm weaker. Is that so wrong ? That you make me strong ? Writen by @ivastyles94 Cover by @ tea_story Trailer by @joannah1245