Part 16.

74 2 0
                                    

So... Here we go again .... 

Nakon nekoliko mjeseca eto mene ovdje sa novim nastavkom. Sljedeci je u pripremi. 😀 znam da sam mnoge razocarala i da sam uzasno lijena i da ovo nije bilo lijepo od mene, ali za sve ima neki razlog.... ali necu sad pisati duge isprike?  Samo zelim reci da uzivate u citanju i da stavite neki mali komentar. Bar sam to zaluzila i neki mali vote. 👏🙏






Nakon pet mjeseca





Victoria P.o.v.

Novi stan. Novi život. Nova sreća. Novi grad. Svi bi pomislili da pričam istu priču, ali ne nije tako. Pet mjeseci sreće, veselja, ljubavi, mira, radosti, muzike, plesa, pet mjeseca života sa Harryem. Nakon svih prepreki i turneje nas dvoje smo se odlučili na zajednički život. Nismo više željeli patiti i skrivati se, jer ipak smo zaslužili voljeti se. Sve ovo čini mi se kao neki san, neka čarolija koja je zatoplila moje srce. Ne mogu vam opisati taj trenutak, Harryev osmijeh kada sam mu rekla da želim živjeti sa njime ili kada sam mu priznala da sam dala otkaz i da više ne radim u firmi. Bio je tako veselo maleno dijete koje je skakalo po krevetu od sreće, i makar mu je bilo i žao što sam ipak dala otkaz i u jednom trenutku krivio je sam sebe za to. Morala sam mu dokazati da nije on za ništa kriv i da sam ja shvatila da je taj posao i mene počeo mučiti. Sve više sam bila umornija i u meni se stvarao veliki pritisak. Jedan dio smo riješili, sada slijedi onaj drugi, moj Harry je govorio danima tako, misleći o danu kada ćemo priznati svima da smo ponovno zajedno. Bezveze se on mučio i bojao njihove reakcije, ipak pobjedila je naša ljubav. Nije bilo mržnje niti nikave loše energije. Prihvatili su nas, pomirili sa tom činjenicom da Harry voli mene i da sam ja sasvim normalna cura koja ima normalni život, plus koja radi kao konobarica u klubu. Naše prijateljstvo sa dečkima je čvrstije nego prije, družimo se više nego prije, postali smo prava obitelj.

' Maybe we're perfect strangers

Maybe it's not forever

Maybe the night will change us

Maybe we''ll stay together

Maybe we''ll walk away

Maybe we''ll realize

We're only human

Maybe we don't need no reason ' – njegov glas prekine moje pjevanje i vrati me u stvarnost ovog svijeta.

' Još uvijek mi nije jasno što ima tako dobrog u ovoj pjesmi i zašto je tako poseban taj Jonas Blue, imam osjećaj da me više ne voliš, niti me više ni ne gledaš'- približi se bliže te me na blic poljubi. Okrenem se prema njemu ta ga namrgođeno pogledam i nadurim se, što mi je uvrijedio pjesmu koju obožavam.

'Molim, ova pjesma je predivna, zar ne slušaš riječi Harry.' Rukama ga zagrlim oko struka te ga još jače približim k sebi.

' Naravno da slušam riječi i da lijepe su, ali nije mi jasno da ti nije dosadila pjesma, kako ju možeš slušati svaki dan, zar ti ne ide na živce ili ti izlazi kroz uha van.'' Moj izraz lica se promjeni u jako jako ljutiti pogled i moje oči ga prodorno gledaju, a iskrice prštaju sa svih strana. Rekao je da mi izlaze kroz što van...

' Što mi to izlazi kroz uha van, Harry'. Primjetim da se priprema za bijeg, jer je zapalio vatru i rat između nas ' Hm, ovaj htio sam reći da, da, da jako lijepo pjevaš, mislim imaš lijep glas.' Zakašlje se te se ipak okrene prema vratima ' Moram, ići, ovaj idem van malo '. Što je to sada rekao, kamo ide.

' Kamo si krenuo Harry, vrati se ovdje, odmah.' ! čuje se zvuk otvaranja vrata i kako uzima ključeve od auta. ' Harry, nismo završili ovo nešto, što si ti započeo, zato te molim da se vratiš i da normalno razgovaramo.' Govorim prema njemu i čekam da se vrati nazad.

' Nisam mislio tako, ovaj samo sam se htio malo zabaviti sa tobom, nije trebalo ovako završiti.' Spusti pogled od mene i gleda prema podu. ' Ljubavi, dođi ovdje, molim te i nemoj mi to raditi. '

Započnem svoj razgovor, ponovno ' Priznajem da sam ovih dana malo pretjerala sa svim time, ali jednostavno me njegova glazba opušta, dobro, možda me malo previše opušta i previše mi oduzima vremena, ali to ne znači da tebe ne volim. Ti si mi sve na svijetu, znaš to. Samo, trebao si mi reći što te muči'.

Sjednemo na pod, jedno pokraj drugog i gledamo se točno u oči. Koliko ga samo volim, pomislim si u sebi. On je moj anđeo čuvar, moja ljubav, moje sve na svijetu.

'Bojao sam se da ćeš se smijati kada ti kažem da sam užasno ljubomoran na Jonasa, jer sam se sjetio da si tako prije par godina i mene obožavala slušati i sa kojim si žarom pjevala naše pjesme i jednostavmno sam počeo misliti da ćeš me prestati slušati i da ti više nisam omiljen pjevač.' Sjedem mu u krilo i otisnem poljubac na njegov obraz,te mu uzmem desnu ruku i stavim u svoju te ju pritisnem tako da su spojene kao jedna ruka. ' Ti si moj broj jedan i uvijek ćeš biti moj najdraži pjevač, moja srodna duša, moja ljubav'. Lijevom rukom prođe kroz moju kosu te uzme jedan pramen kose i igra se sa njime. ' I ti si moje sve Victoria, moja zvijezda padalica.'

Nasmijemo se oboje, te se u jednom trenutku nađemo na podu, bolje rečeno ja na Harryu. ' Ja sam tvoja zvijezda padalica.. zvijezdaaaa padalicaaaaaaa' zadnji dio otpjevam sretno, na što se Harry nasmije. ' Sve više me iznenađuješ Gospodine Styles, tvoji odabiri nadimaka su jako jako lijepi.'

' Ne, ti mene sve više iznenađuješ Victoria Sayer !'

' Da li si ti to mene upravo kopirao gospodine H, nisi zar ne ? '

' Jesam, pa što onda' !

' Zar me opet izazivaš Harry'!!

' Ne, samo mi ova pjesma ide na živce, malo je divlja'. Zagnjurim svoje lice u njegov vrat i počnem se smijati. ' A daj Harry, rekao si da se više nećeš žaliti, i da ćeš progutati svoj ponos.'

' Ponos?'

Stavim svoju ruku na njegova usta, ne dopustivši mu da nešto kaže ' Ok, maknut ću ruku, ako nećeš ništa reći i obećajem da ću ti staviti neku mirniju pjesmu, gunđalo moje.' Uzmem mobitel te gasim pjesmu koja je svirala, te stavim novu mirniju pjesmu.'

' Stvarno Victoria, opet isti pjevač. Kada si rekla mirniju pjesmu, mislio sam na nešto drugo, lagano.' Ušutkam ga poljubcem, i ne dopustim mu da krene nešto napraviti.'

' Prestani se ponašati kao malo dijete Harry.' Pogleda me onim svojim pogledom, i napravi puppy face ' Ovu pjesmu pjeva netko drugi, a Jonas je napravio glazbu za tu pjesmu, ja obožavam ovu pjesmu i zato te molim da ju poslušaš i vjerujem da ćeš nakon što završi promjeniti mišljenje.' Pustim mu We Could Go Back na youtubu i ostavim ga na miru da video pogleda sam.

Otiđem u kuhinju popiti čašu vode i uzmem jedan čokoladni keks iz staklene posude, od ovog našeg prepiranja sam ogladnila. Odjednom u dnevnom boravku nastane tišina, te čujem kako on tamo nešto mrmlja. Zapitam se što je sada i nađem se u trenutku da idem prema njemu, ali se zaustavim na pragu ugledavši Harrya kako stoji sa mobitelom u ruci i izgovori ono što sam jako dugo čekala.

' Sviđa mi se ovaj Jonas Blue ' 

Strong ( Harry S. & Ashley B. ) / Pauzirana / Ureduje Se /Onde histórias criam vida. Descubra agora