Iznenadenje 😗🎁🎉🎉 novi nastavak je ovdje
Uzivajte 💞💋😘😘💞💋💋💋💞💞💞
Nakon mjesec dana
Victoria P.o.v.
Da li možete vjerovati da je već mjesec dana od kada smo zajedno. Ne ne možete, jer ni ja sama nisam toga svjesna i ne vjerujem da se to događa. Nisam ni u snovima slutila da ćemo nastaviti tamo gdje smo stali. U ovih mjesec dana skoro svaki dan smo bili zajedno, razgovarali, šetali zajedno, dopisivali se dugo u noć, družili se sa prijateljima . Sad ću vam reći nešto, ali ne smijete se smijati, Harry me još nije zvao na dejt. Zapravo pravi razlog je taj da ne želimo brzati. Dogovorili smo se da ćemo ići polako,ponovno se upoznati, ispričati kako nam je bilo živjeti jedno bez drugog. Hm, ispričat ću vam još puno toga drugi put, jer sada ne stignem, idem se naći sa svojim prijateljicama ovaj put potpuno spremna. A sada stvarno moram ići jer moj dragi slatki mobitel ne prestaje zvoniti.
( .. )
Moram priznati da mi je falilo naše druženje, naše male sitnice koje samo mi znamo. Glupiranje koje je dio našeg prijateljstva, smijeh bez kojeg ne možemo, priče koje su obilježile naše živote. Slikanje bez kojeg očito ne možemo, zezanje na naš račun, ili pak komentiranje naših boljih polovica, uh, izmučile su me dok su me ispitale sve o meni i Harryu. Na svaku riječ samo sam se nasmijala i gledala ih i pravila se glupom. Tipično za mene. Naše staro mjesto gdje smo se uvijek nalazile za vrijeme srednje škole ostalo je isto, ništa se nije promjenilo, i sve ga volimo i zato smo ga odabrale za ovo naše druženje.
'' Pa pričaj nam malo Victoria o Harryu. '' ? Emma govori direktno prema meni, i smije mi se. Počinjem kolutati očima te joj pokažem srednji prst.
'' Da, da pričaj nam Vic''! razigrano vikne Maya
'' Prijateljice moja da li ste se već, khm, znaš već što? '' Ivonne me upita smijući se
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strong ( Harry S. & Ashley B. ) / Pauzirana / Ureduje Se /
Fanfic" I'm sorry if I say, I need you." But I don't care I'm not scared of love. 'Cause when I'm not with you I'm weaker. Is that so wrong ? That you make me strong ? Writen by @ivastyles94 Cover by @ tea_story Trailer by @joannah1245