' Nakon nekoliko dana '
Emma P.o.v.
Pisanje skripta za falkutet oduzima previše vremena, ali za budućnost se mora pobrinuti. Moj život je od početka bio normalan, uvijek sam pažljivo birala opcije za dalje. Bila sam uzoran i odličan učenik i to mi je pomoglo da upišem onaj pravi fakultet i da radim u najpoznatijoj tvrtci u Hrvatskoj. Plus, kraj mene je moja prijateljica Victoria. Moram priznat da sam sretna djevojka, imam sve što sam poželjela, imam posao, ljubav svog života, prijatelje, ali ipak nešto me tišti u srcu, neda mi da budem skroz sretna. Brine me Victoria i njen život. Ne mogu ju gledati kako pati. Znam da pokušava sakriti svoje osjećaje, pravi se da ja ne shvaćam što ju muči i o čemu svaki dan misli. Nisam ni slutila da ni nakon pet, skoro šest godina još uvijek misli na Harrya. I da još uvijek gaji osjećaje prema njemu. Puno je prošlo vremena od njihovog prekida, ali i dalje osjećam tu ljubav, kada kod uhvatim Victoriu kako gleda njihove zajedničke slike. I ne razumijem ju, zašto sama sebe ubija sa boli oko srca. Koliko sam samo ispustila suza zbog nje, koliko sam bila uz nju, bodrila ju, davala sam joj utjehu. Puno puta davala tople zagrljaje. Sjećam se tih prvih, najtežih dana nakon prekida, koji su bili tako tužni, teški. Maya, Ivonne i Ja, davale smo sve od sebe da budemo uz uplakanu Vic, pokušale razgovarati sa njom. Bilo nam je teško gledati je, kako iz dana u dan propada. Ali sa vremenom je krenula dalje i neko je zaboravila sve. Odlučila je okrenuti novu stranicu u životu i tako je sve počelo. Naš odlazak u Hrvatsku, rastanak od Maye i Ivonne... za prijatelje se treba brinuti i biti uz njih.
To sam ja učinila. Odlučila sam biti uz nju.
' Dobili ste poruku od Grupe : „ Najbolje prijateljice za cijeli život „. '
Hej, draga mojaaa, ovdje su Maya i Ivonne. Falite nam puno .
Nasmijem se iskreno kada ugledam poruku koja mi je stigla prije par minuta. Moje sestre, moje sve. Vidite vi to, koja je to telepatija,mislim o njima i onda mi stigne njihova poruka.
Odgovorim im na poruku :
'' Hello my sisters <3 i vi nama jakooo faliteeeeee <3
Uskoro mi stižu pet poruka u nizu. Na lice mi izađe osmijeh i počnem se smijati njihovoj brzini i kako su tako brze u pisanju poruka.
' Awiiiii ' love you <3<3 ' – glasi prva poruka.
' Kako je Victoria. Da li je bolje sada ' !!
' Misli li još uvijek o Harryu ' ??
' I daaaaa, vidjele smo ga jučer u gradu '' ??? xxx D '
Što ?? Zadnja poruka me izbaci iz takta. Brzo im odg.
' Molim ? Gdje ste ga vidjele. ' Što je tamo radio ' ?? xxy
' Da, bio je sa svojom sestrom na kavi. Izgledao je jako jako odsutno.'
' Kako to mislite odsutno '. xx I da još uvijek misli o njemu i nije bila dobro nekoliko dana. Par puta je gledala Titanic i plakala. 'xx
' A neeeeeeee. Vic moja. Ne možemo vjerovati da to radi.'' Xx
'Da, ona mu je nešto pričala, a on je bio u svojim mislima. ' I mi mislimo da ga nešto definitivno muči. A to nešto je Victoria. !!! xx
Stresem se na njhovu poruku, ne vjerujući što su napisale. Ma sigurno se šale, to ne može biti istina.
' Da li vi to mene zezate. To nije istina,, i kako ste tako sigurne u to ?? '
YOU ARE READING
Strong ( Harry S. & Ashley B. ) / Pauzirana / Ureduje Se /
Fanfiction" I'm sorry if I say, I need you." But I don't care I'm not scared of love. 'Cause when I'm not with you I'm weaker. Is that so wrong ? That you make me strong ? Writen by @ivastyles94 Cover by @ tea_story Trailer by @joannah1245