Part 8. ' Crazy night '

121 10 0
                                    

A\ N.    Sto reci...

   Nastavak je konacno postavljen.

Ovih mjeseci inspiracija mi je bila negdje daleko,ali sad se vratila.

  I tako imate novi novi svjezi nastavak price Strong

Love ya ❤



HARRY P.O.V.

Nisam očekivao da ću pronaći mir i slobodu na ovom malenom otoku Vrgadi. Mislio sam da sam pogriješio što sam izabrao ovo mjesto za odmor. Barem sam tako mislio na početku, ali nakon ovih pet dana koliko sam ovdje, promjenio sam mišljenje. Shvatio sam da sam učinio dobru stvar. Zapravo, najbolja stvar je to da sam upoznao nju. Victoriu.  Djevojku koja mi je jedina pomogla. Kako kažu u nepoznatom čovjeku možeš vidjeti dobrotu i pomoć.

Ne znam da li ima istine u tome. ! Možda ima.

Kod Victorie me najviše iznenadilo to, što nije bila bahata. Što nije glumila. Što je pokazala pravu sebe. U ovih pet dana , kada je bila slobodna provela je vrijeme u mom društvu. Pokazala mi je cijeli otok i objasnila gdje se što nalazi. A kada me dovela na brdo gdje se nalazi crkva i gdje je najveći predivni pogled na more, doživio sam nešto što nikada nisam. Oko nas more i otoci. Čarolija za oči i dušu.

Cijelo vrijeme mi je pričala o sebi i svom životu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cijelo vrijeme mi je pričala o sebi i svom životu. Saznao sam da je imala teški period u životu. Ostavio ju je dečko kojeg je voljela. Šokirao sam se kada sam čuo na koji način ju je povrijedio. Uvijek sam govorio da ne volim takve dečke koji ne mogu voljeti samo jednu djevojku, nego odlaze nekoj drugoj. Zakleo sam se da ću svoju buduću djevojku voljeti do kraja života. Jer, svaka moja veza koju sam imao nije dugo potrajala.

Iz mojih misli prekine me zvuk mobitela, pokazajući mi da sam dobio poruku

'' Hej, Harry.. Samo sam ti željela reći da smo na onoj plaži, na kojoj smo jednom bili navečer. Pržini. I požuri se molim te. J Victoria. – Vidimo se brzo prijatelju .

Nasmijem se njezinoj poruci. Još jedna činjenica o njoj, je da mi je uvijek slala poruke u kojima mi je govorila gdje se nalazi i kako se zovu neke plaže. Da sve plaže na ovom otoku imaju svoje ime. Malo smiješno zar ne.

( .. )

Glasna muzika pršti oko nas, pijani klinci plešu, ludiraju se. Svima su zamagljene oči, polu krvave, ali ne odustaju od ponovnog uzimanja alkohola. Probijam se kroz gužvu, tražeći pogledom Victoriu i njenu prijateljicu. Svako malo se zapličem o svoje noge. Previše me obuzelo piće. Nakon deset rundi piva, sve mi je mutno, mučno. Vrijeme mi je da krenem prema kući, ali oćito da drugi ne žele još kući. Bez obzira što se bliži jutro, što je već četri sata, bez obzira što svi drugi stariji ljudi spavaju, mladi uživaju u glazbi i ne mare. Baš kao ni ja.

Napokon ju pronađem na pješčanoj plaži, kako pleše sa nekim dečkima i prijateljicom Emmom. Tj, više bih se reklo da flertuju, a ne plešu. Ili sam ja to možda krivo shvatio. Stanem na početku plaže i gledam u njih, i ne znam što da radim sada.

'' Harry dođi kod nas '' ! – začujem njen glas i primjetim kako mi nasmijana maše i pokazuje rukom da dođem. Nasmijem se, te polako krenem prema njima. Uskoro se nađem u njihovom društvu, te ih kulturno pozdravim.

'' Dobra večer svima '' – promuklim glasom im uputim pozdrav.

'' Bok. '' – od cura dobijem veseli pozdrav i ogroman osmijeh, a od ovih dvojice dobim mrki pogled.

'' Hazza, pa gdje si ti nestao. Tražila sam te posvuda, ali su me ova dvojica zaustavila i nisu me željela pustiti ''. – Victoria počne pričati i približi se bliže meni, te me zagrli.

'' Bio sam na jednom mjestu, i dok sam obavio to što sam radio, ti si nestala ''. – stavim svoje ruke oko njenog struka, te ju približim bliže k sebi.

'' Želiš reći, da si bio na Wc-u i da si pišao '' ! – namigne mi i nasmije se onako slatko i umiljato. A ja, od šoka zanijemim i gledam u nju. I kada je pijana, ona ne skriva ništa, nego je totalno iskrena i ničeg ju nije sram.



( .. )



Još smo ostali na plaži nekih dvadeset minuta, te smo nas dvoje otišli od svih i zaputili se doma. Cijelim putem smo hodali zagrljeni i smijali se glupostima koje smo pričali jedno drugome. Jedino su nas mučile stepenice i ulazak u kuću. Zamalo smo pali, jer me je Victoria povukla za ruku i ja kako sam nespretno stao, zapleo sam se o stepenicu i krenuo padati, ali me ona nekako uhvatila i oboje smo se počeli smijati iz duše. Glasno, jako glasno. Nakon što se oboje smirili, sjeli smo na stepenice i nastavili naš razgovor. Naše glave su se smirile i odmorile od alkohola, a oči počele polako zatvarati. Prije nego li smo se oprostili i krenuli spavati, Victoria me uspjela nagovoriti da se slikamo. Ja sjedim iza nje i nekako sam se nagnuo prema njoj i ostavio joj poljubac na obraz, a Victoria je odlučila biti ozbiljna, i pomalo smiješna.



 Ja sjedim iza nje i nekako sam se nagnuo prema njoj i ostavio joj poljubac na obraz, a Victoria je odlučila biti ozbiljna, i pomalo smiješna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.











Strong ( Harry S. & Ashley B. ) / Pauzirana / Ureduje Se /Where stories live. Discover now