Alfa - Je nejvýše postavený/á, nikdo se mu nesmí postavit, až na ostatní Alfy. V tomto světě určují pravidla oni. Jsou majetnické a agresivní. Nemají rády, když někdo cizí sahá na její Omegy. Pak tu jsou ale takové Alfy, které nechávají svoje Omegy dalším Alfám, jako panu na uspokojení.
Beta - V podstatě to jsou úplně normální lidé. Neprochází si ničím jako Alfy a Omegy, to znamená, že nemají Rut ani Heat. Jejich partnery bývá nějaká druhá beta.
Omega - Jsou to vyvrhelci, nejnižší vrstva hierarchie. Jsou to partneři Alf. Špatně snášejí Alfa hlas.
Alfa hlas - Tímto hlasem křičí Alfy, aby mohl ukázat Omegám, kdo je tady pánem. Omegám tento hlas způsobí bolest hlavy a pískání v uších, což je donutí se stát ještě submisivnějšími. Beta na tento hlas moc nijak nereagují, maximálně je bolí hlava. Pro Alfy to je jenom zvýšení hlasu, jenom normální křik.
Mate - je spojení mezi Alfou a Omegou, které přichází po Bondu. To znamená, že si jsou sobě souzení, každý Alfa a Omega pozná podle pachu svoji druhou polovičku.
Bond - kousnutí Alfou do krku Omegy. Jinak řečeno označení.
Spřízněná duše (Alfa/Omega) - Ve světě má každá Omega/Alfa svoji drahou polovičku, která jim je souzena. Každá Omega/Alfa pozná svoji spřízněnou duši podle pachu. Jinak se dá poznat podle toho, že Omega nijak nereaguje na Alfa hlas její Alfy, nebo když je Omega v nebezpečí, oběma se rozsvítí oči. Alfa a Omega spolu dokáží Komunikovat přes Soulmate, přes myšlenky.
Heat - bolestivý stav, kdy je omega několik dnů nadržená a jediné co chce, je, aby do ní nějaká Alfa zasunula a tím ji zbavila bolesti.
Rut - stejný stav jako u omegy, jen s tím rozdílem, že Alfa potřebuje omegu, aby se zbavila bolesti.
Supresiva - prášky, které uspí omegu při heatu a tím ji zbaví veškeré bolesti. Nutné je, aby se na nich nestala omega závislá.
----
„Vaše výsosti, Váš otec si Vás žádá v modrém salónku." promluvil na mě sluha, když jsem měl namířeno do zámecké kuchyně. Jenom jsem si povzdechl, kývl na souhlas a s ním v patách se vydal směrem k modrému salonku.
Před dveřmi jsem se zastavil, jelikož zde stáli stráže, trochu jsem se poupravil, než jsem jim pokynul, aby mi otevřeli dveře. Vešel jsem do salónku, přičemž se na mě hned upřely dva páry očí, další páry se koukaly z okna. Jedny patřili mému otci a druhé nějakému neznámému šlechtici, podle pachu alfě. Třetí páry očí, se na mě stále nepodívaly, ale podle té líbezné vůně jsem mohl poznat, že to byla také alfa. Divné, no nebudu to řešit.
„Otče." uklonil jsem se a zůstal stát na místě, aby mi někdo vysvětlil, co se tady děje.
„Synu, toto je Desmond Styles. Je to urozený pán až z dalekých stříbrných hor." pokynul mi otec a ukázal na muže, který na mě upřeně hleděl hnědýma očima. Nebyl nijak zajímavý, jediné co mě na něm děsilo, byl jeho pohled, kterým mě doslova propaloval.
„Vaše výsosti." uklonil se.
„Pane Stylesi." kývnul jsem hlavou.
„Nechci být neslušný, ale proč jste si mne pozval, otče." svůj pohled jsem stočil na něj.
„Synu, jak určitě víš, zanedlouho ti bude dvacet let, a někdo to tu bude po mne muset převzít." odmlčel se, a já věděl, o co jde. Chce mě provdat. Oh ano. Mě. Jsem gay, takže si musím vzít nějakého urozeného pána, aby mohl vládnout naší zemi. „A proto jsem ti domluvil sňatek zde se synem pana Stylese." ukázal na Desmonda. Jenom jsem přikývnul.
„Synu." řekl hlubokým hlasem Desmond a osoba stojící u okna se otočila a svůj pohled stočila na mne. Byl...překrásný.
Měl hnědé kudrnaté dlouhé vlasy. Zelené oči, které vypadaly jako ty dva nejdražší smaragdy a měli v sobě takovou zajímavou jiskru. Ostře řezané lícní kosti a nádherně vykrojené rty do srdíčka.
Oněměl jsem a trhaně se nadechl.
Kudrnáč se na mě pouze ušklíbl.
„Vaše výsosti, toto je můj syn Harry Edward Styles, Váš budoucí manžel. S Vaším otcem jsme se dohodli, že spolu strávíte pár měsíců, abyste se trošku seznámili a pak by se konala svatba." řekl Desmond a nebezpečně se při tom ušklíbl.
„Těší mě." kývl jsem hlavou a sledoval jeho počínání.
„Potěšení je na mé straně Vaše výsosti." chytl moji ruku a políbil mě na klouby, přičemž se mi stále koukal do očí. Panebože, to je pohled. Nejen, že je pohledný, ale i dobře vychovaný
„Synu, tvůj sluha ti pomůže sbalit věci a ještě dnes se tady s Harrym přesunete na náš druhý hrad Bolsover." oznámil mi otec a já se s omluvou vydal do mé komnaty pro věci.
---
„Ahoj Louisi, mám ti jít prý pomoct s věcmi." řekl můj 'sluha'. S Liamem se známe od dětství. Jako malý jsem si s ním hrál na královském dvoře.
„Ahoj Li, moc děkuju, nevím kolik si toho mám nabalit a hlavně nevím co." povzdech jsem si a sednul si na postel, před kufr.
„No tak záleží na jak dlouho, tam někam jedeš a proč." sedl si vedle mě a drcnul do mě.
„Na několik měsíců a jedu se tam se seznamovat se svým budoucím chotěm." Liam na mě stočil překvapený výraz.
„Cože?! To tě jako několik měsíců neuvidím? To si snad dělá král srandu!" odfrkl si Liam a zkřížil ruce na prsou. Občas se chová jako malé dítě. Ale na druhou stranu, vždy to byl jako můj starší bratr, takže se mu nedivím, že si o mě dělá starosti.
„Liame, za pár dnů mi bude dvacet a otec potřebuje mít následníka trůnu, což znamená, že se musím vdát." řekl jsem a pohladil ho po rameni.
„Já vím, jenom, je to divný." uchechtl se apřešel ke skříni, ve které se začal následné přehrabovat. „No, ale teď máme jinou práci, jdou se balit věci. Budeš potřebovat nějaké obleky a formální věci, potom obyčejné věci, tvé oblečení na koně, protože si myslím, že bez bělouše asi jen tak nevydržíš." pravda, bělouše jsem měl už hodně dlouho a jediný on mědokáže přivést na jiné myšlenky a to na něm nemusím ani jezdit. „No a jakoposlední." otočil se na mě se šibalským úsměvem a ze skříně vytáhl moje kalhotky s podvazky. Rudé kalhotky s podvazky. Okamžitě jsem začal kroutit hlavou, že tohle si s sebou brát nebudu. On se na mě ale stáleculil, načež přešel ke kufru, do kterého to hodil. Okamžitě jsem se k tomu nahnul a chtěl to vytáhnout, ale Liam je jenom plácnul po ruce a hodil na mě vražedný pohled. Už jsem se nadechoval, že mu řeknu nějakou královskou větu, ale v tom mě vyrušilo zaklepání na dveře a následné vejití osoby do méložnice. Byl to Harry. Liam se na něj překvapeně podíval, ale uklonil se. Harry na to jenom kývnul a rozešel se ke mně, Liam si ho mezitím celého prohlížel.
Ahoj všichni, vítám Vás u nového příběhu, snad se Vám bude líbit.
All The love xx
T.
ČTEŠ
Prince and Vampire l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FF
FanfictionPohledný princ Louis William dovrší svých dvacátých narozenin a jeho otec mu domluví svatbu s jedním velice bohatým šlechticem. Jeho a Harryho pošlou na pár měsíců na jejich soukromý hrad Bolsover. Co když se Louis za tu dobu o Harrym dozví nejednu...