𝖙𝖊𝖓 ✔

471 39 2
                                    

2 weeks later

Už týden, se každé ráno probouzím tím, že musím běžet na záchod, kam vždy vyhodím obsah mého žaludku.

S Harrym pevně doufáme, že jsem otěhotněl, protože to by pak pro nás i naše království znamenalo, že budeme mít následníky trůnu. 

Moje dnešní ráno, nebylo o nic lepší jako předchozí. Z postele mě vyhnal můj žaludek, ale to bych nebyl já, kdybych něco nerozbil. Když jsem totiž běžel do koupelny, omylem jsem zakopl o skříňku, na které ležel naše vzácná váza ze 13. století, kterou naše rodina dědí po generace a omylem jsem svůj obsah žaludku vyhodil na koberec, vedle vázy. Ta rána samozřejmě probudila Harryho, který ze spánku vyletěl do sedu a začal se rozhlížet po pokoji. Když mu pohled padl na mě, hned vylezl z postele a běžel ke mě, přičemž křičel, aby někdo zašel pro doktora a uklízečku.

Opatrně mě vzal do náruče a položil do postele. 

„Copak jsi dělal?" zašeptá Harry, když mě ukládá do postele. 

„Potřeboval jsem to, zvracet." 

„Tak jsi měl dávat větší pozor." zašeptá. 

„Omlouvám se, ale přišel jsem se podívat na pana krále." vejde do pokoje doktor. Harry mu jenom kývne hlavou. Doktor i u mých nohou rozprostře brašnu s věcmi a odhrne mi deku z břicha. 

„Pokud vím, nedávno jste měli růt a heat, takže jedním důvodem Vaší ranní nevolnosti může být otěhotnění." usmál se na nás doktor. Harry mě stále držel za ruku a koukal se na to co doktor dělá.

Doktor si z brašny vytáhl nějaké velké zařízení a na břicho mi vymáčkl nějaký gel jak kdyby drtítkem mi přejížděl po břiše. 

„Moje očekávaní se naplnila vidíte tady tyhle dvě tečky." ukáže na monitoru dvě tečky. S Harrym oba přikývneme. „To jsou Vaše děti. Ještě Vám bohužel, nemohu říct, jakého budou pohlaví to až ve třetím měsíci, ale podle jejich srdce můžu říct, že jsou zatím zdravá." usměje se a utře mi bříško. „Teď k Vám budu chodit každý druhý měsíc, abych Vás mohl zkontrolovat a informovat o vašich potomcích. Ale teď k Vám Louisi. První měsíc budete mít neobvyklé chutě a nálady, které budete mít sice během celého těhotenství, ale během prvního měsíce budou hodně divoké. Budete muset být opatrný a dávat na sebe pozor, to platí i na Vás Harry, během šestého měsíce už bude bříško velké a budete muset být hodně opatrní. Jakýkoliv pád by mohl dětem uškodit, v nejhorším i usmrtit. Harry, vy jako Alfa, budete ohledně Louise přehnaně majetnický a ochranářský, takže je množné, že proběhnou i hádky mezi Vámi." říkal doktor mezitím, co si balil své věci.

„A jak to bude s porodem." zeptám se doktora. Vážně by mě zajímalo, jak budu rodit. 

„Na to je sice ještě čas, ale rodit budete operací. Uděláme Vám císařský řez a vyjmeme děti z vašeho břicha. Je to bezpečný zákrok." usměje se na nás doktor. 

„Děkujeme doktore. Nashle." usměje se na něj Harry a podá si s ním ruku.

„Nashle Vaše Výsosti." 

„Tak to vypadá, že nás tu bude víc." zasměje se Harry a přitulí se k mému bříšku, který začne pusinkovat.

---

„Otče, čekám dvojčata." řeknu mu, když přijde na moje zavolání do mého a Harryho pokoje.

„T-to je úžasné Lou. Jsem na tebe hrdý. A Harry, tobě moc děkuji."

Ještě ten den můj otec uspořádal na zámku slavnost, na kterou se sjeli všichni šlechtici z okolí aby mi a Harrymu pogratulovali.

Harry byl celou dobu po mém boku, jako kdyby se bál, že by se mi něco stalo.

„Dobrý den Harry, Ahoj Lousi, toto je Niallem, můj přítel." usměje se na nás Liam.

„Těší mě Vaše Veličenstva. Jsem Niall Horan a jsem služebný pana Kempa ze severního království." usměje se na nás blonďák.

„Mne těší též. Jsem Louis a toto Harry, ale to určitě víte." usmál jsem se na něj.

„Jenom jsem Vám přišel pogratulovat, k otěhotnění." usměje se na nás Liam. S poděkováním a rozloučením se od nás zase odeberou pryč.

„Harry, asi si půjdu lehnout, není mi nějak moc dobře z těch všech pachů okolo." zašeptal mu do ucha.

„Jdu s tebou zlato." rozloučíme se s mým otcem a jdeme do našeho pokoje, kde se převlékneme do pyžama a jdeme spát.

Ahoj lidičky, moc se Vám omlouvám za zmatky u dnešního vydání epilogu. Můj den byl dnes úplně na hovno. Ráno jsem normálně jela hodinu do školy, ale během třetí hodiny mi začalo být blbě, takže jsem jela domů. Málem mi ujel autobus jelikož jsem stála na blbé zastávce. Po cestě jsem ještě byla na online hodině, abych věděla o co go. Když jsem přijela za mamkou do práce, tak jsme jeli na nákup, což mému stavu moc nepřidalo. Když už jsme konečně přijeli domů, tak jsem strávila půl hodiny na záchodě, když jsem konečně dostala ze záchodu, tak jsem si naměřila teplotu, takže se Vám omlouvám za zmatky. 

Vím že Vás to asi moc nezajímá, ale hold omluva nooo.

Prince and Vampire l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FFKde žijí příběhy. Začni objevovat