𝖊𝖎𝖌𝖍𝖙 ✔

485 47 0
                                    

"Zlato, vstávej, musíme jet." polibky po obličeji mě Harry budil.

"Mně se nechce." zabručel jsem a víc se zachumlal do peřiny.

"Ale musíme, takže vstávej, nebo tě do toho kočáru odnesu takhle." vstal z postele a zřejmě šel ke skříni, protože na mě po pěti minutách dopadlo oblečení. S neochotou jsem se obléknul, do černých kalhot a černé košile.

"No konečně, hejbni tím svým sexy zadkem a nástup už do kočáru, Nick už tam čeká." zavtipkoval Harry a podal mi ruku.

Jen jsem se uculil, chytl ho za ruku a s jeho pomocí nastoupil.

"Ahoj Nicku." usmál sem se když jsem se pořádně usadil vedle Harryho.

"Ahoj Louisi." taky se na mě usmál.

Kočár se rozjel a nás tak čekala asi půl denní cesta.

"Zlato vstávej, musíš se projít ať ti neztuhnou nohy." pohladil mě po tváří Harry a zatáhl za ruku. Pootevřel jsem oči a zjistil jsem, že Nick je už venku. Proto jsem se protáhl a s Harryho pomoci jsem vylezl ven.

Když moje nohy dopadly na tvrdou půdu, tak se mi lehce podlomila kolena, jelikož jsem na nich dlouho nestál a byl jsem ztuhlý.

„Půjdeme se projít po okolí?" usmál se Harry a propletl si se mnou prsty.

„Rád." usmál jsem se a s Harrym jsme vyrazili do lesa.

Zrovna jsme procházeli kolem velkého pařezu, když si mě Harry přitáhl před sebe a zacpal mi pusu.

„Ticho lásko. Ochráním tě, jsou to jenom loupežníci." zašeptal mi do ucha, můj dech se zrychlil, jelikož jsem nevěděl kde jsou. Za chvíli, se před námi objevil jeden z nich. 

„Manos arriba o dispararé. Y dame todo lo que tengas contigo." řekl cizinec a namířil na nás pistoli. Podle jazyka, jsem tak vsugeroval, že to bude asi Španěl, ale zajímalo by mě, co dělá tady, v Anglii.

"Promiň brouku, ale nerozumím ti." usmál se Harry a stáhl si mě za sebe.

„Ty Angličan?" zeptal se loupežník a zbrání, zašermoval před Harryho obličejem.

„Jo Angličan a taky upír." zasmál se Harry a v tu ránu se přeměnil. Loupežník se ho leknul a začal utíkat lesem pryč. Harry, se ale taky rozeběhl a...páni když je jako upír, běhá vážně rychle. Dohonil loupežníka a zakousl se mu do krku. Po chvíli se od něj odtáhl, nechal jeho tělo padnout na zem a otočil se na mě. Jeho zuby byly od krve a podél pusy dolů po bradě mu tekla krev. Nebezpečně pomalu se ke mně začal přibližovat a intuitivně ustupoval vzadu. Dlouho jsem ale neustupoval, jelikož jsem narazil do stromu, chtěl jsem utéct, ale to byl Harry už u mě. 

Prince and Vampire l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FFKde žijí příběhy. Začni objevovat