𝖋𝖔𝖚𝖗 ✔

506 53 1
                                    

A month later

Náš vztah s Harrym se za měsíc hodně posunul. Jsme si k sobě hodně bližší. Sice jsme se spolu ještě nevyspali, ale tak jsme spolu jen měsíc. A ne nevyspali jsme se spolu ani, když jsme měli heat či rut. Nesmíme. V královské rodině se smí omega s alfou vyspat až po svatbě. Oba jsme byli vždy od sebe.

Harry teď zrovna něco řeší se svým otcem, po telefonu, a já jsem zase zalezlý v knihovně a čtu Shakespeara. Abych řekl pravdu, Harry se poslední dobou chová velmi divně. Máme měsíc před svatbou a já se bojím, že mě opustí. Ano i za tak krátkou dobu jsem si k němu vybudoval nějaké ty city. Možná se chová divně, protože se mu jako omega na celý život nelíbím. Nebo mu prostě nevoním. To by bylo asi to nejhorší, co by mě mohlo potkat.

---

Je asi něco kolem deváté večer a mě budí příjemné hlazení ve vlasech, když se otočím, zjistím, že můj narušitel je Harry, tak se šťastně pousměju, ale pak mě znovu popadnou mé černé myšlenky a můj úsměv je pryč.

„Zlato, copak se děje?" zeptá se sametovým hláskem a dřepne si přede mě.

„Proč se chováš tak divně. To mě chceš opustit, protože jsem hnusná omega, nebo ti nevoním?" vyhrkl jsem ze sebe předtím, než bych si uvědomil, co říkám, proto jsem si zakryl pusu. Harry se na mě vyjeveně koukal.

„Ale co to meleš. Samozřejmě, že mi voníš. A tohle o sobě neříkej, jsi ta nejkrásnější omega, kterou jsem kdy viděl. Z tvé vůně vždy tvrdnu." zavrněl mi do rtů, kam mě následně políbil. „A teď pojď. Jdeme se umýt a pak spinkat." usmál se a pomohl mi na nohy.

V koupelně jsme měli napuštěnou vanu s bublinkami, proto jsme se jenom vysvlékli a lehli si do vany. já jsem teda ležel opřený zády o Harryho.

"Harry?" zašeptal jsem do ticha.

„Hm."

„Mohu se zeptat, co stále řešíš s tvým otcem?" opatrně jsem se zeptal a pootočil hlavu tak, abych mu viděl do obličeje.

„Zítra má přijet můj bratranec a má tady s námi strávit týden." řekl Harry a otočil na mě jeho pohled, přičemž slovo 'bratranec' hnusně vyplivl

„Aha. A proč? Nemají být tohle naše dva týdny?" zeptal jsem se smutně a sklopil hlavu.

„Samozřejmě, že mají být. Já z toho taky nejsem zrovna stokrát nadšený. Ale bude tady jenom týden a pak odjede a my budeme mít zase čas na sebe." otočil mi hlavu tak, abych se mu koukal do očí. Koukali jsme si navzájem do očí dlouhou dobu, než se ke mně Harry nenaklonil a nezačal mě líbat. 

„Mohli bychom jít spát, jsem unavený." šeptnu a začnu vylézat z vany.

„Jistě." vele se na mě usměje. Když vyleze i on, což je dřív venku jak já, tak bere ručník, kterým mě osuší a následně mě do něj zabalí. Čekám, než se usuší a on si mne jako princeznu nese v náruči do postele. 

Ráno nás probudí hluk, který je způsobený tím, že nám někdo vtrhne do pokoje. Oba se leknutím posadíme a já se rychle zakryju, jelikož mi spadla peřina.

U dveří postává nějaký muž a kouká na mě hladovým pohledem. Je trochu podobný Harrymu. Když i Harry zaregistruje přítomnost toho muže, se zavrčením si mě stahuje do náruče.

„Co tu chceš. Nevidíš, že to je náš pokoj. Nemáš tu co dělat." zavrčí Harry a hlavu si na chvíli boří k mému místečku na krku, aby se mohl nadechnout mé vůně. Po Pár sekundách znovu zvedne pohled a se zlostí v očích se kouká na onoho muže, který ještě nepromluvil a stále se na mě dívá. Nepatrně se pod tím pohledem zavrtím.

„Uh promiň, Harolde, ale chtěl jsem tě vidět a vidět tu omegu, která tě dostala." uchechtne se.

„No, tak jsi nás už viděl a teď vypadni Nicku." zlostně zavrčí a já ho pod dekou pohladím po ruce, kterou má na mém podbřišku, kde mě hladí. Asi aby se uklidnil.

„Nebuď takový nevychovanec a aspoň nás představ ne?" Harry, ale mlčel a tak si ten Nick jenom povzdechnula přešel k mé straně postele, načež jsem se víc přitulil k Harrymu.

„Já jsem Nick, Harryho bratranec, moc rád tě poznávám." usmál se.

Prince and Vampire l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FFKde žijí příběhy. Začni objevovat