𝖋𝖎𝖛𝖊 ✔

467 45 2
                                    

„J-já jsem princ Louis, Harryho budoucí omega." zašeptal jsem rozklepaně.

„Princ?! Harolde, no tyvole, ty jsi kanec, takže už ví tvoje tajemství, jinak by tě asi nechtěl, no tyvole." začal se smát Nick. Tak trochu jsem nepochopil tu část s tím, jestli už znám Harryho tajemství, ale na to se ho zeptám až potom

„Můžeš už vypadnout?!" zařval Harry Alfa hlasem. Jelikož mi tím zařval úplně u ucha, tak jsem si je okamžitě zadělal rukama, hlavu mu zabořil do hrudi a hlasitě jsem vzlykal, jelikož mně boleli uši. Harry si mě k sobě okamžitě víc stáhl a hladil po vláskách.

„Ale notak Harolde, přece si ho nechceš rozbít." zasmál se Nick a podle prásknutí dveří zřejmě odešel.

„Lásko moje, moc se ti omlouvám." začal se mi Harry omlouvat a nepřestával mě hladit.

„Lásko, omlouvám se, už to nikdy neudělám. Podívej se na mě." zvedl mi hlavu a dlaně mi přiložil na tváře, přičemž slíbával každou mojí slzu. Polibky se dostal až k mým uším, kde mě pod každé políbil a nakonec mě začal líbat na krku, na tom místě kdy potom budu mít značku, z čehož jsem šel do kolen.

„Moc se ti omlouvám, zlato, nechtěl jsem to udělat." zašeptal a dal mi malou cudnou pusu.

„U-už to nikdy nedělej." vzlykl jsem a znovu mu zabořil hlavu do hrudi.

„Neudělám. Omlouvám se." zašeptal a začal mě hladit po zádech a houpat se mnou.

---

„Vaše veličenstvo, víte, že tohle nemusíte dělat?" zeptá se mne naše vrchní kuchařka Berta.

„Ale já to dělám rád Berto a prosím neříkejte mi Vaše veličenstvo jsem Louis." usmál jsem se na ni během krájení mrkve do polévky.

„Dobře omlouvám se Louisi, ale víš že jsem tě už dlouho neviděla a tak jsem nevěděla jak na to budeš reagovat." usmála se na mě a pohladila mě po zádech.

„Chápu, dlouho jsem tady nebyl." smutné jsem se pousmál a hodil mrkev do hrnce. S Berou oba víme jaká událost mě přinutila sem nejezdit.

„Vaše výsosti. Vás snoubenec Vás očekává v knihovně." vtrhl do kuchyně sluha.

„Řekněte mu, že tu mám něco rozdělaného, ať si přijde on za mnou." usmál jsem se na sluhu, který jen na náznak souhlasu kývl a odešel.

„Louisi klidně běž, já to tady zvládnu." usmál se na mě Berta.

„To je v pohodě. Stejně tady má Harry bratrance, takže nechci být s nimi. A hlavně mi ten jeho bratranec zrovna moc nevoní. To pak ucítíš." Berta se tomu jen zasmála a pokroutila nade mnou hlavou.

„A jak se má tvoje Alfa a děti?" usmál jsem se na ni po chvíli.

„Ale, jo mají se dobře. Jim se teď ale léčí, jelikož si zlomil nohu a děti se mají dobře." usmála se a vytáhla maso z trouby.

„Tak to je dobře." usmál jsem se na ni a dal už jsme dělali jenom jídlo. Berty manžel, Jim, nám tady na zámku dělá komorníka a omylem si před dvěma týdny zlomil nohu na schodech.

„Louisi, už si jdi odpočinout, a jdi za Harrym." řekla Berta, když jsme měli dovařeno.

"Děkuji Berto, těším se na oběd." políbil jsem ji na tvář a šel do knihovny.

Když jsem vstoupil do knihovny, tak jsem uviděl něco, co jsem nikdy spatřit nechtěl.

Hello, hello,

vítám Vás u nového dílu. Co myslíte, že Louis v knihovně uviděl?

All the love

Prince and Vampire l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FFKde žijí příběhy. Začni objevovat