𝖙𝖜𝖔 ✔

543 50 0
                                    

Louis' pov

„Liame, nechal bys nás tu prosím o samotě?" svůj pohled jsem přesunul na Liama, který se na mě mračil. Kdyby nebyl beta, tak by si Harryho, bez jakéhokoliv problému proklepnul a to detailně.

„Jak si přejete Vaše Veličenstvo." kývnul a už mizel za dveřmi.

„Co potřebujete Harry?" stočil jsem k němu pohled.

„Tykej mi Louisi, budeme manželé, a tak by bylo divné, své alfě vykat. A jsem tu proto, abych ti pomohl s kufrem." usmál se a jeho oči nebezpečně jiskřily.

„Uhm, dobře Harry. Ale já ještě nemám dobaleno, takže to bude chvilku trvat." ušklíbl jsem se a přešel ke skříni, ve které jsem se začal přehrabovat.

„V pohodě, já si tady počkám." ušklíbl se a sednul si na postel.

Ze skříně jsem si vytáhl ještě jedny šaty na koně, a společně s helmou a boty je dal do kufru, který byl před Harrym na zemi.

„Jak tak koukám, asi rád jezdíš na koni. Máš svého?" koukl na mě, když jsem si do kufru dával šaty.

„Ano koně mě vždy odreagují od...od mých myšlenek. A ano mám svého koně. Bělouš, mám ho už dlouho." zasnil jsem se, přičemž se na mě Harry culil. Jakmile jsem se vzpamatoval a podíval se na Harryho, na povel jsem zrudl a sklopil pohled. Slyšel jsem, jak se Harry zvednul a přešel ke mně. Po chvíli jsem na své bradě ucítil jeho prsty, kterými zvedl moji hlavu, abych se mu díval do očí.

„Přede mnou oči nesklápěj. Chci, abys v mé přítomnosti byl sám sebou. Jsi moc krásný, když jsi sám sebou." pohladil mě jemně prsty po tváři. Bylo to strašně příjemný pocit, a proto jsem přivřel oči.

„Jsi roztomilý," zašeptal Harry, když jsem otevřel oči. Až teď mě donosu udeřila jeho nádherná vůně, byla taková jiná, než mají ostatní alfy. „a nádherně voníš." zašeptal mi do ucha apřičichl si k mému krku, k místu, kde je moje vůně nejintenzivnější anásledně mě tam políbil, z čehož jsem šel do kolen.

Z toho všeho nás vyřešilo zaklepání na dveře. Harry nespokojeně zavrčel a odtáhl se.

„Dále." povzdechl jsem si.

„Vaše výsosti, pane, Váš kočár na Vás čeká." oznámil nám sluha a odešel.

„Asi bychom už měli jít. Klidně jdi napřed, já si ještě dobalím boty a přijdu." přešel jsem ke skříni a vytáhl trojo párů bot. Jedny na koně a dvoje na normální nošení.

„Ani náhodou. Nebudeš tahat těžký kufr, ještě si něco uděláš." zamračil se. Byl roztomilí. Eh...cože?! Ne nebyl. Možná trošku.

Přešel jsem k plnému kufru s úmyslem ho vzít a jít ven. V tom mi ale zabránil Harry, který mě jemně odstrčil od kufru a vzal ho do ruky. Pak mi nabídl rámě a my se vydali na nádvoří ke kočáru.

Harry podal kufr lokaji a počkal, než se k nám dostavil můj a Harryho otec.Harryho otce bereme cestou sebou na jeho hrad. Popravdě, dost se ho bojím.

„Synu, doufám, že si to užijete a pořádně se s Harrym poznáte. Za tři měsíce se uvidíme na svatbě." zašeptal mi otec, když mě objímal.

„Děkuji otče." zašeptal jsem a odtáhl se od něj.

„Louisi? Můžeme?" ozval se Harry za mými zády.

„Jistě." usmál jsem se a ještě jednou naposledy obejmul otce. Pak jsem se dostavil za Harrym, který mi pomohl do kočáru, kde už seděl jeho otec. Následně si vše mě sednul. Ještě jsem vám neřekl, že se bojím jízdy v kočáře.

Zrovna jsme projížděli lesem. Harryho otec mě skenoval pohledem a mě se dělalo blbě.

V tomhle mi vždycky pomáhá, když mužů někoho chytnout a tak jsem poslepu nahmatal Harryho ruku a pevně ji značknul. Harry se na mě překvapeně podíval, stejně jako jeho otec. Já však jenom křečovitě zavřel oči a zhluboka dýchal.

„Louisi co se děje?" stočil na mě pohled, který jsem mu bohužel neopětoval.

„Hej Louisi? Podívejte se na mě." stočil jsem na něj uslzený pohled.

"Oh zlato, pojď za mnou." stáhl se mě na klín a začal mě hladit po zádech. Já jsem mu zabořil hlavu do krku a vdechoval jeho omamnou vůni. Musel jsem usnout, jelikož mě probudil Harryho rozhovor s jeho otcem.

„Je roztomilý." řekl Harryho otec načež Harry zavrčel a jeho stisk kolem mě zesílil. Nechápu jeho reakci.

„Nech toho otče. Je to moje Omega." zavrčel

„A beru ti ho snad?" uchcetl se. Dal už se spolu nebavili. Asi o deset minut později kočár zastavil a mě bylo jasné, že Harryho otec vystupuje. Jsem celkem rád. Nemám z něho dobrý pocit, je strašidelný.

„Synu užij si to ty dva měsíce." řekl Desmond. Harry mu nic neřekl a po pár sekundách se kočár rozjel znovu.

Ahooj

Nová kapitola je tu. Doufám že se Vám líbií.

Asi to teď není zrovna tak moc zábavný, ale nebojte to přijde.

All the love. xx

T.

Prince and Vampire l.s. ᴍᴘʀᴇɢ ✔ Short FFKde žijí příběhy. Začni objevovat