Capitolul 12~peste 12 ani

363 15 1
                                    

E dimineața. Ma trezesc bine dispusa deoarece eram libera și puteam sa ma relaxez. Reina are treaba toata ziua pe la spital asa ca cel mai probabil voi sta acasă cu Poky. Am chef sa îmi fac niște poze asa ca ma aranjez oleacă și deschid camera. Fac și eu ca alea care se machiază sa ducă gunoiul, doar ca eu ma îmbrac frumos pentru 2-3 poze.
Mananc, fac curat, îmi fac 2 poze dintre care una e cu Poky,și le pun pe Facebook.

Mananc, fac curat, îmi fac 2 poze dintre care una e cu Poky,și le pun pe Facebook

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bineînțeles ca primii care au reacționat la pozele mele sunt ai mei și Reina

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bineînțeles ca primii care au reacționat la pozele mele sunt ai mei și Reina.
După aceasta "ședință foto" desfac toate dulciurile pe care le am în casa, pun masa în fata canapelei din sufragerie și bag maraton de filme și seriale pana tarziu,impreuna cu Poky, exact cum mi-am propus.
~Kazutora pov~
Insfarsit pauza. Ma pot bucura și eu de pranz. Îmi desfac pachetul, îmi fac o cafea și încep sa mananc cat timp aceasta se răcește.
Chifuyu:*tipa de la tejghea* A POSTAT TORI POZE PE FACEBOOK.
Las mancarea din mana, beau o gura de cafea și îmi deschid telefonul. Imediat cum întru pe Facebook prima postare pe care o vad este a ei....CE FRUMOASA E FATA ASTA DOAMNE(🤤)
Eu:*tip* Chifuyu, o sun sa o întreb dacă vine pe aici? Dacă nu o fi la spital?
Chifuyu: Sun-o.
Eu: Ok.
Termin de mancat, iau și ultima gura de cafea și o sun pe Tori.
Tori: Da?
Eu: Ce faci, Tori-chan?
Tori: Ma uitam la un film. Sunt libera azi și mâine. Tu ce faci?
Eu: Uite la munca. Voiam sa te întreb dacă ai chef sa vi pana la magazin. Dacă nu, pot închide puțin mai devreme și sa vin sa te iau cu Chifuyu și sa mergem pe undeva.
Tori: O sa vin, dar mai târziu puțin ca am mancarea pe foc
Eu:Bine atunci. Te așteptăm. Apropo, mișto pozele.
Tori: Mersi. Ne mai auzim.
Închid telefonul, fumez o tigara si ma întorc la treaba. Yey...am un chef sa aranjez marfa pe raft și după sa fac documentele de nici nu va dați seama.
~Tori pov~
Nice...de fiecare data când vreau și eu sa ma relaxez, ma cauta toată lumea. Totusi o sa ma duc ca să îl vad pe Chifuyu. *salivez* Doamne cât de frumoși s-au făcut amandoi, mai ales Kazutora...ma întreb cum s-au schimbat Mikey, Ken-chin și restul...
Peste vreo ora opresc mancarea de pe foc,o pun în frigider ca Poky sa nu își bage labutele, ma îmbrac și ies. Dupa 10 minute nici nu întru bine în magazin ca de naiba știe unde se spawneaza Chifuyu și ma strânge în brate, în timp ce Kazutora discuta cu 2 cliente. Chifuyu îmi da drumul, iar eu ma duc înspre Kazutora care îmi făcea semne ca acele cliente ii cam fac avansuri și ca vrea sa scape de ele. No bun, ma duc sa ii sar în ajutor. Trag mai în jos de bluza sa para mai decoltata, îmi dau parul pe spate și ma duc la el. Kazutora ma vede și se mai relaxează puțin, dar nu pentru mult timp pentru ca sunt asa dementa încât atunci când am ajuns în fata lui și ale celor 2 "cliente" mi-am lipit corpul de al lui, o mana i-am trecut-o prin par iar cu cealaltă îl mangaiam pe obraz și i-am șoptit la ureche "Ai fost uimitor aseară, te aștept și în seara asta".
Il puteam vedea pe Kazutora cum mai avea puțin și se topea de rușine,iar eu în sinea mea urlam, dar măcar l-am scăpat de alea 2. Când i-am povestit lui Chifuyu(el nu văzuse cele întâmplate pentru ca era în spatele magazinului) a ras pana a căzut din picioare.
Nu după mult timp în magazin dau buzna 3 indivizi cu cagule
Tipul #1: *ii pune pistolul la tâmplă lui Kazutora* Da-ne banii sau iti zbor creierii, pletosule.
Eu: Ce recalcitranți suntem azi domnule. Chifuyu, tu ce zici?
Chifuyu: Care îți sunt ordinele?
Eu: Sa ne ocupam de ei, băieți.
În secunda aia ma năpustesc asupra unuia și îl las fără arma, la fel și Chifuyu.
Tipul #1: *cu pistolul încă la tâmplă lui Kazutora* Cine sunteți voi?
Chifuyu: Foștii capitani ai primei divizii din banda Tokyo Manji *zambeste*
Ala încă statea cu pistolul la tâmplă lui Kazutora.
Eu: Kazutora, nu te mai preface neajutorat.
Kazutora: Scuze.
În secunda aia Kazutora ii da ăluia un pumn de îl înfige la propriu în perete. Am chemat politia care si-a făcut apariția la scurt timp. După ce am dat declarații am fost lăsați sa plecam de la secție, iar eu, Kazutora și Chifuyu am decis sa ne plimbam cu mașina lui Kazutora prin port.
Eu: Chifuyu....i-ai spus ăluia cine suntem sau cine AM FOST mai bine zis. Vreau sa te întreb....cum sunt cei din Toman?
Stăteam in dreapta, și îl puteam vedea prin oglinda pe Chifuyu cum lasa privirea în jos.
Eu: Chifuyu?
Chifuyu: Toman....nu mai e ce a fost...
Eu: Adică?
Chifuyu: Emma-chan, sora lui Mikey a fost ucisa acum 5 ani și de atunci Mikey s-a afundat în întuneric și a dispărut deodata....Draken a fost executat de polițiști în timpul unei altercații...Toman nu mai e un loc sigur...
Eu: Pah, Mitsuya, Sanzu și gemenii? Te rog spune-mi ca sunt bine...*mi se scurge o lacrima pe obraz*
Chifuyu: Pah s-a însurat și va deveni tata curând, Mitsuya a plecat în Coreea și si-a deschis un atelier de croitorie, Smiley și Angry sunt exact ca înainte, nu s-au schimbat absolut deloc.....dar Sanzu....mai bine nu îți zic ca o sa te îngrozești.
Eu: De ce?
Chifuyu: Pai....Sanzu a devenit dependent de narcotice. Drogurile l-au schimbat. Nu mai are sentimente și ucide razand. Din ce am auzit și el ar fi dispărut odată cu Mikey...
Eu: Wow....chiar lucrurile s-au schimbat....poate dacă rămâneam în continuare în Toman nu s-ar fi ajuns aici.
Chifuyu: Pana la urma nu aveai de unde sa știi...*se uita la ceas* Eu ma duc acasa. Nu e nevoie sa ma duceți, merg pe jos.
Chifuyu se da jos din mașină și pleacă, lasandu-ne pe mine și Kazutora singuri.
Kazutora: Ești ok?
Eu: Nu prea...cred ca fac febra.
În secunda 2, Kazutora m-a dus acasă. Mi-a lăsat geanta pe canapeaua din sufragerie și s-a pus sa caute medicamente în timp ce eu ma scurgeam pe canapea
Kazutora: Ești medic, dar nu ai nicio pastila în casa. *ia cheile* Ma duc la farmacie.
Eu: Am Nurofen în geanta.
Ma întind după geanta, găsesc nurofenul și dau o pastila pe gat.
Kazutora: *rade* De ce de fiecare data când sunt cu tine seara, tu faci febra?
Eu: *rad* Nu știu....ia zi. Vrei sa ramai la mine în seara asta?
Kazutora: Mai întrebi? *zambeste* De data asta sunt pregătit. Am niște haine mai lejere în mașină. Ma duc sa le aduc.
Au trecut 3 ore iar febra nu a scăzut, ceea ce începe sa ma îngrijoreze, în primul rand ca medic și după ca pacient.
Kazutora: Eu zic sa mai iei o pastila.
Eu: Nurofenul are ca substanță principala ibuprofenul și trebuie sa iau la 6-8 ore. Nici algocalmin sau paracetamol nu pot lua pentru ca, chiar dacă au substanțe diferite, sunt utilizate pentru aceleași afecțiuni și ar însemna să fac supradoza.
Kazutora: Atunci ce naiba am putea sa facem? Au trecut 3 ore de când ai luat prima pastila și nu ti-a scăzut absolut deloc.
Eu: Dezbraca-te.
Kazutora se uita nedumerit la mine.

Fata căpitan(Tokyo Revengers FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum