Vur-Kaç #4

1 0 0
                                    

 Eve doğru giden ıssız yola girdi. Biraz ilerledikten sonra arabanın bir şeye çarptığını ani bir sarsılmayla fark etti. Yüksek bir ses geldi. Bu sesle kendine geldi ve arabadan inip nerede olduğuna baktı. Sonra ise neye çarptığına bakmak için arabanın önüne gitti ve gözlerine inanamadı. Yerde kanlar içinde yatan biri vardı. Paniğe kapılan, eli ayağı birbirine giren Burak yerde yatan insanın kim olduğuna bakmadı, yaşayıp yaşamadığını bile kontrol etmedi. Etrafta güvenlik kameraları var mı diye kontrol etti. Birinin onu görmediğinden emin olduktan sonra arabasına geri döndü. Orada yatan kişinin hayatını kurtarabilirdi ama o gaza basıp gitmeyi tercih etti. Üstelik giderken de araba ile çarptığı yetmiyormuş gibi yerde yatan kişiyi canice ezip gitmişti. O insan çarpma sonucu ölmese bile ezilme sonucu ölürdü. Olay yerinden uzaklaştıktan sonra ormanın içine giden yola arabasını soktu. Arabadan inip hasar var mı diye kontrol etti. Neyse ki gözle görülür bir hasarı yoktu. Cebinden çıkardığı mendil ile arabanın önündeki görünen kanları temizledi. "Ben o kişiyi hiç görmedim. Ben ona çarpmadım o benim önüme atlamıştır. Hem illaki oradan bir araba geçerken görür ve hastaneye götürür. Belki de yaşıyordur. Ölmemiştir." diye kendisini teselli ediyordu. Arabası ile olduğu yerden çıkarak eve gitti. Hiçbir şey olmamış gibi davranarak hayatına devam etmesi gerektiğini düşünüyordu. Eve girdiğinde annesi meraklı bir şekilde onu bekliyordu. Oğlunu gördüğünde ayağa kalktı.

"Oğlum çok merak ettim seni. Akşamdan beri hiç haber vermedin."

"Evde yüz yüze konuşurken söylerim diye düşünmüştüm. O yüzden haber vermedim."

"Sınavın nasıl geçti?"

"TYT sınavı iyi geçti ama AYT sınavında ne olduysa okuduğum soruları anlamamaya ve soruları çözememeye başladım. Bu biraz canımı sıktı."

"Olsun dert etme. Olmadı seneye bir daha girersin. Hem daha hiçbir şey belli değil belki kazanırsın."

 Annesine yorgun olduğunu ve biraz dinlenmesi gerektiğini söyleyerek odasına çıktı. Kaza anını düşünmemek için kitap okumaya karar verdi. İlk başlarda olayı düşünmüyordu işe yaradığını sandı ama sonradan istemeden aklı o ana gidiyordu. Artık pişmanlık duymaya başlamıştı. Kalkıp olay yerine gitmeye karar verdi. Kaza yerinde polis ekipleri vardı. Orada duramazdı. Bu sebepten polislerin yanından geçip gitti.

VUR-KAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin