Vur-Kaç #6

1 0 0
                                    


Doktorun bu dediklerini duyan Mehmet Bey ağlayarak "Hangi cani, hangi kanı donmuş biri çarptığı kişiyi hastaneye götürmez?

Üstüne üstlük ezip gitmiş. Onu kendi ellerimle yakalayıp hapse atacağım." dedi. Bu konuşulanlara şahit olan Burak çok korkmaya başlamıştı. Yaptığının yanlış olduğunu anlamıştı ve çok pişmanlık duyuyordu ama duyduğu bu pişmanlık Rıza Bey'i geri getiremezdi. Aradan 10 dakika geçmişti ve doktorlar, hemşireler Rıza Bey'in yanına koşuyorlardı. 30 dakikalık kalp masajı üzerine Rıza Bey, Burak ve babasının gözü önünde son nefesini vermişti. O an yere yığılan Mehmet Bey'in gözünü öfke bürümüştü. Polis ekipleri gelip suçluyu bulduk deseler o anda oğlu bile olsa onu öldürebilecek kadar sinirliydi. Burak babasını böyle görünce oradan kaçıp gitmek istedi ama yapamazdı ne olursa olsun sonuçlarına katlanmalıydı. Rıza Bey'in cenaze işlemleri oldu. Polis yeni ipuçları ve kanıt arıyordu. Mehmet Bey, Rıza Bey ile yakınlığı var diye davaya katılamazdı ama o zorla bu davayı almıştı. Suçluya olan öfkesinden dolayı karakolu ve memleketi sürekli birbirine katıp duruyordu. Suçsuz olan insanları sorguya çekip, suçlu muamelesi yapıyordu. Buna artık dayanamayan başkomiser onu ailesi ile birlikte Ankara'ya gönderdi. En azından bu dava bitene kadar Kütahya'ya geri dönmemeli ve Ankara'da kalmalılardı. Ankara'ya gideceğini öğrenen Burak oraya gidince rahat edeceğini düşünmüştü. Bu yüzden sevinmişti. Ankara'ya taşınalı 2 hafta olmuştu. Burak artık davayı unutmuş, hayatını yaşıyordu. Babası ise katil yakalanmadı diye kafayı yiyecek gibiydi. Annesi ise babasının bu durumuna üzülüyordu. Derken kapı çaldı. Annesi kapıyı açınca karşısında polis ekiplerini gördü.

"Burak Palcı burada mı?"

"Evet, burada ama ne oldu ki? Niye çağırıyorsunuz oğlumu?"

"Çağırabilir misiniz?"

Burak'ın içeride olduğunu öğrenen polis ekipleri eve girdi.

"Buraakk! Biraz gelir misin?"

Odasından çıkan Burak karşısında polisleri gördü "Burak Palcı siz misiniz?" dedi. Tedirgin bir şekilde cevap verdi Burak.

"Evet, benim. Beni neden çağırdınız? Size nasıl yardımcı olabilirim?"

"Burak Palcı, kasten adam öldürme suçundan tutuklusunuz. Sessiz kalma ve avukat tutma hakkına sahipsiniz. Burada sorgulandıktan sonra Kütahya Emniyet Müdürlüğü'ne sevk edileceksiniz." 

VUR-KAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin