TANITIM/0.0

2.6K 51 13
                                    


/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./



Deltalar henüz üç gün önce dünya turnelerinden dönmüşlerdi,şirketteki ıvır zıvırlar derken o kadar bitkinlerdi ki köşklerine giriş yaptıktan sonra hepsi salonda var olan boş alanların üzerine kendilerini atmışlardı.Biraz olsun dinlenmek isterlerken içeriye giren menajerleri ile hevesleri sert bir şekilde gursaklarında kaldı.

''BEYLERRRR..bilmem farkında mısınız ama bir kısmınız otuzuna bastı diğer kısmı ise basmak üzere.Peki ne zaman eşleneceksiniz?Bu sadece sizin için bir sorun olmaya bilir ama devlet için büyük bir sorun.Altı tane SÜPPER DELTAAAAA halen bekar hayatı yaşıyor!!Hmm..cevabınız?''

Ahh elbette deltalarda bu durumda artık eşlenmeleri gerektiğinin farkındalardı.Namjoon uzun zamandır söylemek istedikleri şeyleri grup adına dile getirdi.

''Hyungg..bizz..hmm..elbette bu durumun farkındayız ama... şöyle bir durum var kiii...biz sürekli birlikte yaşayan altı adamız ve bizim eşlenmemiz demek artı altı kişilik bir nüfus artışı demek...bizim bile evin içerisinde birbirimize karşı büyük bir kalabalıktaymışız hissiyati doğuyor. Ayrılın dersen hayır bunu yapamayız.Bu durumu düşündük,biz birbirimiz olmadan yapamayız!!''

Menajer çıldırmanın eşiğindeydi''Peki ne yapmayı düşünüyosun o zaman BAY SÜPER ZEKİ KİM NAM JOON-SHİİİİ!?Hepinizi aynı anda kabul edebilecek bir omega mı istiyosunuz bu ne kadar zor farkında mısınız siz?''

Tae devraldı bu sefer konuşmayı''Hyung sence ordan bakınca bunun farkında olmayacak gerizekalı altı adam mı görüyosun karşında tanrı AŞKINAAA!!''

Ortamın iyice kızışmaya başladığını anlayan en büyük delta söze girdi bu kez''Lütfen artık yeter elbette bizde durumun farkındayız ve gerçekten eşlenmek istiyoruz.En başta ben beş ay sonrasında 32 yaşına giricem.Yoon Gi 31,Nam Joon ve Hoe Sook 30 olucaklar..Kesinlikle ama kesilikle yaşlı bir bunak olan bir baba figürüne bürünmek istemiyoruz.Evin küçükleri ise bu mühürlenme işine pek sıcak bakmayan iki diğer vatandaş Tae Hyung ve Ji Min 28 olmak üzereler......Hyung sende farkındaysan henüz döndük eve yorgunluğumuzun üzerine bir de kafamızı ütülüyosun....Peki madem!! Bu kadar eşlenmemizi istiyorsunuz o zaman hepimizi aynı anda kabul edebilecek bir omega bulursan asla itiraz etmiycez.Nam Joon'un da dediği gibi kalabalık bir ev istemiyoruz.''

Geriye kalan deltalarda evin büyüğünü onaylamıştı.Daha fazla konuşmaya hatta itiraza gerek olmayınca''Pekala o zaman şirketle konuşucam ve en yakın zamanda eşlenmeye hazır olun o zaman.''diye son cümlesini söyleyen menajer evi terk ederken arkasında ona karşı en güzel dileklerinde bulunan deltalar bırakmıştı.



-----------------------------------------------------------------

Menajerin deltalarla olan atışmasının üzerinden iki hafta geçmişti ve bu süre zarfında tüm şirket altı deltayı kabul edecek omegayı bulabilmek namına seferber olmuştu.Ta ki bugüne kadar.

Şirketin deltalara yollanan hediyeleri koydukları özel bir oda vardı.Bu oda da deltalara yollanan her şey ayısından çikolatasına parfümünden prezaervatifine kadar her şey bu noktada deltalara yollanmak için yığın olarak biriktirilirdi...Son çare olarak ise o odada ki mektuplar gelmişti akıllara.Belki birileri bir şey itiraf etmiştir ümidiyle.Mektuplar paketlenerek deltaların evine yollandı.Orada buldular omegayı iki buçuk saatlik arayışın ardından.Sakura çiçekleri motifli zarf delta Yoongi'nin eline geçmişti.Özenle yazılmış el yazısına baktı ardından içinden gelen sakura kokusunu çekti ciğerlerine.Diğerlerine dönüp tek bir cümle kurdu:''OMEGAMIZI BULDUM BEYLER!''

Jimin hızla hyungunun üzerine atılıp az önceden beri kokladığı kokuyu tekrar soluyup elindeki kağıda hızla göz attı.''Hyunglarım ve gereksiz Tae-shii mektupta yazana göre,omegamız yani Jeon Jung Kook on dokuzunda ve altımıza da hayran,bizimle aynı evde bir hizmetli olarak çalışabileceğini söylemiş.''

Joon devreye girdi bu sefer''Nasıl yani bizimle mi çalışmak istiyor ...hizmetçi olarak mı?Neden,Yoongi hyung?''

''Sanırım omega olmanın bir dezavantajı içerisinde küçük omegamız,ciddi bir maddi imkansızlık içerisinde bulunduğu yazıyor burada.''

Hoesok küçük bir kırgınlık içerisinde mırıldandı''Sanırım onu bir an önce bulmalıyız hmm ne dersiniz?Kokusuna bayıldığım bu omeganın orada daha fazla sıkıntı yaşamasını istemiyorum!''

Deltalar kendi arasında konuşmaya başlarken menajer ortamdan ayrılıp ceoyu aradı gelişme durumunu aktardı ve omeganın biran önce bulunması gerektiğini söyledi,ardından içeriye yönelip az önce konuşulanları deltalara iletildi. ''Birkaç saat içerisinde omega yanınızda olacakmış, şirketteki alfalar onu bulmak için görevlendirildi.Tek bir dileğiniz olmalı o da şehir dışında yaşamaması yoksa yanınıza getirmek zorlaşacak.''

Saatler bir birini kovalarken ceodan beklenen haber gelmişti altı deltanın omegası Busan havaalanından on dakika sonra kalkan uçak ile direk konağa,yuvalarına getirilecekti.Her delta bir bir odalarına dağılıp şık bir şekilde hazırlanmaya başladı.Eşlerini ilk kez göreceklerdi ve üzerinde kötü bir izlenim bırakmayı kesinlikle istemiyorlardı.

Hepsi hazırlanmış ve menajerin onları çağırması üzerine salon koltuklarında birazdan onlarını neyi bekleyeceği hakkında olan konuşmayı dinlemeye çalışıyorlardı.''HMM.. Şimdi beyler...Aradığınız omegayı bulduk evet ve bilin bakalım ne oldu?? Omega kızgınlıktaymış.Alfaları zor zaptediyorlarmış.Kokusu şu an bildiğiniz üzere fazla yoğun...neysee şirket omegayı yanınızda tutabilmek için onu aranızdaki 7.üye olarak gösterecek.Sizinle birlikte az bir tempoda çalışacak--''

Tae sinirle hırladı''Hyung tatava yapmayı kes omeganın kızgınlıkta olduğunu söyledin yani zor durumda.Canı yanıyor olmalı,onu da geçtim alfaların ne kadar azgın olduklarını hepimiz gayet iyi biliyoruZ--''Muhabbete daha fazla dayanamayan Seokjin büyük bir hırsla bağırdı''NASIL ONU EN SAVUNMASIZ ANLARINDA ONLARIN O AZGIN AKLI SİKLERİNDE OLAN ALFALARIN ELİNE BIRAKIRSINIZ!!!!!''

Beta menajer ölmek istemediğini belli ederek söze girdi''Beyler omeganın buraya gelmesine on dakika kaldı,görevliler ona her şey hakkında bilgi verdi bundan sonraki süreçle ilgili ki zaten sizin en az kendisi kadar iyi biliyor ve o şu anda kızgınlıkta her şeyi bir kenara koyun,onunla kim ilgilenecek buna karar verin çünkü omega narin bir bedene sahip ve şu anda çok hassasssss !''

Hepsinin kafası direk Seokjin' döndü,aralarındaki en nazik kurt onunkiydi. ''Hyung onunla ilk sen ilgilenmelisin,şayet bizim elimizde fazla hırpalanır daha ilk andan.'' diye ortak düşünceyi dillendirdiği anda kapı zilinin çalınması ile hepsi heyecanla hırladı.Menajer kapıyı açmaya yöneldiğinde altı delta da omegayı karşılamak için ayağa kalktı ve kesinlikle görmek istedikleri bir alfanın kucağında içeriye giren bir omega değildi.Sinirle hırıldamaya başlayan deltalara yönelik ''Pekala ben omegayı Seok senin odana götürüyorum ve sakinleşince onunla ilgilenmek için odaya çıkıyorsun.SİZLERDE SİNİRLERİNİZE SAHİP OLUN.'' diye söylenen ve yukarıya omega ile çıkan beta menajerin ardından, tüm yabancılar evden küfürler eşliğinde kovuldular.

Seokjin sinirlerini diğerlerine nazaran biraz hızlı yatıştırıp odasına doğru ilerlerken arkasına dönüp''Yarın sabah için ağrı kesici kremleri unutmayın ve güzel bir kahvaltı hazırlayın.''dedikten sonra yoluna devam etti.

----------------------------------------------------

/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ;)

SAKURA SMELL/ OT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin