/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./
Hoesok'un hafif hafif öksürmesi başlamıştı ve Kook'un kurdu onun için fazlasıyla endişeliydi.
Delta birkaç günden beri kendini çok halsiz hissettiğini söyleyip duruyordu eşine.Gerçi halsizliğini diğer deltalarda hissetmişlerdi ve şirkete bir süre gelmemesini söyleyip omega ile evde bırakmışlardı.Omeganın ona canı gibi bakacaklarından eminlerdi.
Kook bir iki gündür de Hoesok ile uyuyordu geceleri.Eğer bir şeye ihtiyacı olursa delta kendini yormadan ona yardım etmesi daha da kolay oluyordu.Jimin küçükle kalmak istemişti ama o azgın deltanın rahat durmayacağını biliyorlardı ve Hoesok'un rahatsız olması da bir açıdan bahane olmuştu.
Aslında kızgınlığa girecekti ama eşini bir anda telaşlandırmaya gerek yoktu.Tae'nin kızgınlığı bitene kadar onunla fazlasıyla ilgilenip kendini çok yormuştu.
Odasının açılan kapısı ile yattığı yerden bakışlarını kapıya yöneltti.''Hyung senin için çorba yaptım.Sabah biraz ateşin vardı.Önce duşa gir istersen hem halsizliğinde gider hmm?''
Hoesok yatakta oturur pozisyona geçtiğinde omega dolaba doğru ilerledi.Eşi için temiz kıyafet ve iç çamaşırı hazırlayıp banyoya ilerledi,orda da temiz havluları-sıcak suyu halledip büyüğünün yanına döndü.''Her şeyi ayarladım hadi.''
Hoseok odasından çıkan eşi ile banyoya yöneldi.İşini 15-20 dakika gibi kısa sürede halledip odasına döndüğünde tepsideki çorbayı dökmemek adına aheste hareketlerle ona doğru ilerleyen omegayı görüp içten bir gülüş sundu.
Omeganında bakışları ona döndüğünde nerede yemek istediğini sordu çalışma masası ya da yatak.Delta her ne kadar toparlasa da oturmak kemiklerini ağrıtıyordu.Yatak başlığına yaslanarak eşinin elleri arasındaki tepsiyi alarak afiyetle yemeğe başladı.
''Küçüğüm uyumak istiyorum ve yalnız uyumak istemiyorum.Bu gecede benimle uyur musun?''
''Hyung tabiki de sormana gerek bile yok,bu gece zaten yanında yatıcaktım.Sen iyileşene kadar da yanındayım.''
''İyi ki,hayatımıza girdin bebeğim.İyi ki...''
----------------------------------------------------
''KOOKİEE''
''Kook...omegamm...eşim..mghh..''
''MMGHH..bebeğim..''
Duyduğu sesle saniyelik dağılan uykusuna geri dönmeye çalıştı.Çalışması arkasından gelen hırıltı ve hırlamalarla tekrar bölündü.Arkasındaki beden pijamasını hafif açıp belini okşamaya çalışıyordu.Sersemlikle bir süre sadece tavanı izledi.Anlamlandıramadı.Ardından,ellerden biri kendisini arkada ki bedene çekerken diğeri pijama lastiklerini çekiştirmeye başladı.
''Hoesok hyung?''
Uyku mahmuru hırıltılı sesi ile arkasındaki eşine dönmeye çalıştı ama delta belinden tutarak engel olup sıktığı yeri okşamaya başladı.Eşinin sakura kokulu boynuna küçük küçük ısırıklar bırakarak öpmeye başladı.Kook dağılan uykusu ile odada ki yoğun feromon kokusunu farketti.Eşi kızgınlığa girmişti.
Eşinin birkaç gündür düşmeyen yüksek ateşi kızgınlık ile daha da artmıştırkasındaki bedenin ısınmış tenini daha iyi hissetmeye başladı.
''Jungkook....''diye bir kez daha hırıltı ile seslendi,arkadan omegayı kendine daha da yaslayarak.Ellerini pijama altının lastiklerine yolladı.Kook ellerini deltanın boynuna götürerek ateşini kontrol etti.Ciddi anlamda yanmak üzereydi eşi.Bu seferki daha sert geçicekti belli ki.
Hoesok elleri arasındaki pijama altını dizlerine kadar indirdi.Eşine biraz daha yaslandı.Kookie'nin hissettiği şey ile ağzı aralandı,eşinin organı sertleşmiş ve ıslanmıştı.Ellerinin altındaki çarşafı sıkma hissiyati doğdu içinde yoksa bu his ile başa çıkamazdı.Deltanın kurdu artık kendinden geçmek üzereydi.Eşini istiyordu,onunla bir bütün olmak onu sarmak sarmalamak istiyordu.
''Hyungg...'' nefesini kesen şey kalçası arasındaki organın kaymasıydı.Küçük bir inilti bırakarak eşine yer açmaya çalıştı.Delta kendini itmeye başlaması ile inleyerek eşinin boynuna sokuldu.
''Ho..hoesok.hyungg...DELTAA..'' Dedi sızlanarak.Arkasındaki sertliğe kendini daha çok bastırdı.İster istemez inlemeye başlamıştı.
----------------------------------------------------
Delta üstlerindeki örtüyü iterek kendine rahat bir alan açtı.Dudaklarıyla eşinin sakuralı boynunun her yerini yalıyo,ısırıyo,emiyo ve öpüyordu.Terlemeye başlamış cildi pecereden yansıyan güneş ışınları ile parlıyor,kumral tutamlara çarpıp daha açık bir renge gelmesine neden oluyordu.
Kendini kaybetmek üzereydi.Gerçekten delta olmanın bu yönünü sevmiyordu.Omegaların bu dönemde hali biraz acınası oluyordu ama omega hiç rahatsız değildi.Deltayı,eşini tatmin etmek istiyordu içindeki kurdu,insan bedeni de aynı tatminliği arzuluyordu.
Hoesok terlemiş göğsünü eşinin sırtına yasladı.Elleri ile omegayı iyice hapsetti.Delta şevkli bir şekilde kendini o kadar hızlı itiyordu ki omega her bir basınçta öne doğru kayıyordu.
''H...ho..hoesok...'' yoğun zevk yüzünden nefesi yarıda kesildi.Genzinden gelen tiz hırıltı ile delta daha da hırslandı.
''İnle.'' dedi ''DEVAM ET...İNLE ''diye sesi yükseldi deltanın.
Kendinden geçmek üzere olan haliyle bir elini yastığa yaslayıp destek aldı.Zevkten dolayı gözleri kurdunun formunu alıp kırmızıya dönmüştü.Tepeden eşine bakıyordu.Eşinin zevkle aralanan dolgun dudakları,dudaklar arasından çıkan minik eşsiz inlemeler,savrulan saçlar,şehvetten renk değiştirmiş mavi omega gözleri...
''İS..İSMİMLE İN...LEMEYE DEVAM...ETT..MGHH''
''H..hoesok agh.. ''Zevkten kapanmış,cam küre gibi parlamaya başlamış gözlerini araladı.Parlak irisler deltayı buldu. ''HOESOKK..MHH''
Delta hırlayıp omeganın üzerine abandı.Onu zevkten ağlatıcak kadar sert sahip oldu omegaya.
Boşalmaya başladığında sert nefeslerle omegayı bacakları arasına çekti.Kook bacaklarını deltanın beline dolayarak boşalmanın etkisiyle içinde büyümeye başlayan penisi hissetmek istedi.Dudaklarını eşinin kendine has sert erkeksi odun kokulu boynuna yasladı.Kokusunu derin derin içine çekerken ağır boşalmanın bitmesini bekledi.Hoesok kurt dişlerini çıkartarak omaganın mührüne sahip oldu.Akan kanı yalayıp eşinin altına öpücük kondurdu
Hoesok boşalmaya devam ederken önündeki göğsü öpüp omeganın içinde yavaşça hareket etmeye devam ediyordu.Kızgınlıktaki bir deltanın boşalması yüklü ve uzun olurdu.Kafasını kaldırdı ve yanakları efordan dolayı kızarmış,hala kendine gelememiş halde kendine bakan eşinin dudaklarına kapandı...
''Sen benimsin,ben de seninim''diyerek hırladı delta,eşinin içinden çıktı.
''Şu haline bak.Deliğine sığmamış bile spermlerim!!''
Omeganın alnına,burnuna,dudaklarına sırayla şefkatli öpücükler kondurdu.
''Seni seviyorum.''
''Delta bende seni seviyorum.''
/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKURA SMELL/ OT7
FanficOT7 OMEGAVERSE ONESHOT TADINDA DEVAMLI HİKAYE BTS ve SAKURA KOKULU KOOK +18 !!!!!!!!!!!!!!!!!! YENİDEN YAYINDA OLAN BİR KİTAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!1