/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./
Kook sabahın erken saatlerinde gözlerini uyuşuk bir şekilde araladı.Bir süre tavanla bakıştıktan sonra kendisine fazlasıyla yabancı bir yerde uyandığını fark etti.Yatakta hızla doğruldu,hızlı hızlı solurken aldığı sert erkeksi koku ile dün olanları hatırladı.
Deltası...O nerdeydi?Şu an niye yanında yoktu.?Belki de şirkete gitmiştir hatta gitmişlerdir diye düşündü.
Yinede yataktan hızla kalkarak odanın içerisinde aradı deltayı bulamayınca odadan çıkarak alt katta yöneldi..Fazlasıyla susamıştı.
Mutfağı kısa bir alt kat turunden sonra bularak kapıdan içeriye yöneldi.Arkası dönük bir adamın oturduğunu gördüğünde deltalardan biri olduğunu sandı.
''Delta..günaydın.''
Adam yüzünü omega döndüğünde gördüğü yabancı yüz nedeniyle korkuyla yerinde sıçrayarak tiz bir çığlık attı.
''Si...siz de kimsiniz?Deltalar nerde?Lütfen uzak durun benden...kalkmayın lütfen..''
Deltalar omeganın çığlığı ile Yoongi'nin stüdyosundaki küçük çaplı durum toplantısını hızla keserek aşağıya yöneldiler.Omegaya bir şey oldu düşüncesi içlerini sıkmıştı bir anda.Mutfağa indiklerinde gördükleri omega ve menajer dışında kimse olmaması altı adamı da sekteye uğratmıştı.
''Sanada günaydın omegacık amaaa bağırmaz mısın ?Senin koca kafalıları top-''sözünü deltaların gelmesi ile kesmişti.
Deltalar durumu anladıktan sonra Hoesok küçüğe kollarını sardı.''Hyung niye çığlık attı bu küçük bey peki hmm??''
''Jungkook benden korkmana gerek yok ayrıca beni tanımamana darıldım...Beni nasıl tanımazsın senin deltalarının,şirketimin en değerli menajeriyim.Aşk olsun bee!Darıldım.''
''Se jin-shi...''
''Evet küçük tam olarak benim niye bu kadar şaşırdın ki? Aaaa ağza bak kapat bakalım.Ayrıca -shi yerine hyung demeni tavsiye ederim....Sizden biri sandı beni,delta diye hitap etti. Yüzümü bir anda dönünce uyku sersemliği ile tanıyamadı beni sanırım.''
''Hyung özür dilerim ben...ben sabah deltayı yanımda göremeyince evde kimse olmadığını düşündüm,susadım bir de o yüzden şey...''
Hoesok omegayı mutfak masasına oturttu,bir bardak suyu uzatıp Seokjin ile kahvaltıyı hazırlamaya başladı.O sıra da diğer deltalar sırayla omegayla ilgilenmeye onu tanımaya uğraşıyorlardı.Delta tae haricinde çünkü kendisi üç gün önce kızgınlığa girmişti ve tam döneminin son evrelerindeyken eşini bulması ayriyetten onunda kızgınlık feromonlarını hissetmesi le hormonları tekrardan zirveye vurmuştu.
Yemek ve tanışma fazlından sonra Tae herkesi kibarca kovarak omegayla tek kalmak istediğini vurgulamıştı,kibarca(!).Mutfaktan çıkan adamlar ile gözlerini bulaşık makinasına tabak yerleştiren omegaya çevirdi.O dakikaya kadar kendini dizginleyen delta yavaşça küçüğü etkisi altına almak amaçlı feromonlarını saldı.
''Delta sen...sen de mi kızgınlıktasın?''
''Evet bebeğim ve şu an bu azgın kurdun eşine...bebeğine delicesine ihtiyacı var!!''
--------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKURA SMELL/ OT7
FanfictionOT7 OMEGAVERSE ONESHOT TADINDA DEVAMLI HİKAYE BTS ve SAKURA KOKULU KOOK +18 !!!!!!!!!!!!!!!!!! YENİDEN YAYINDA OLAN BİR KİTAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!1