0.7

1.2K 40 5
                                    


/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./



Bu eve geleli 4 aylık bir zaman geçmişti.

Zaman yer yer hızlı yer yer yavaş işlemişti omega için.Birde şu an içlerine katılmaya hazırlanan bir ufaklık katılmıştı bu süreçte yedi kişilik aileye.İtiraf etmek gerekirse omega bu kadar hızlı hamile kalabileceğini zannetmiyordu.Eşlerinin libidoları bir biriyle yarışacak derecedeydi,o yüzden de kısa bir süre şoku atlatıp bebeğinin varlığıyla seviniyordu.

Deltaların şirkette olduğu bir günün içerisindeydi omega.YENİDEN.Eşlerinden birinin yanında uyandığı zamanlara bayılıyordu ama bu sabah birini geç etrafta hiçbiri yoktu.

Sıkılmaya başlayan canı ile telefonunu eline alıp Yugyeom'u aramaya karar verdi,onu en son Yoongi ile birleştiği gün görmüştü yaniiii iki buçuk ay önce falan.Numarayı bulup üzerine dokunduktan sonra bir süre bekledi.

''Adamım bırakta uyuyayım,AZ ÖNCE KIÇIMI KURTARDIM SENDEN!!!''

''YUGİİİİ...''

Kook karşı tarafın ona bağırması ile irkilmiş yanlış bir zamanda aradığı içinde biraz utanmıştı.

''KOOK BEBEĞİM ÖZÜR DİLERİM...ben seni başkası sandım neyse nasılsın? Ne var ne yok?''

''Özür dilerim uykunu böldüm sanırım ama Yugii ben çok sıkıldım evde kimse yok seninle uzun zamandır konuşamadıkta...''

''Adres at tavşana benzeyen ama kurt olan tuhafımsı şey..bekliyorum.''


---------------------

En yakınım dediği adamın evlerine gelişinin üstesinden hemen hemen iki saat geçmişti ve deltalar birazdan şirketten çıkacaklarına dair omegaya haber vermek için aramışlardı.Gelirken istediği bir şey var mı diye soru yağmuruna tutulan omeganın yanından gelen yabancı erkek sesi ilk Tae'nin dikkatini çekmiş daha sonra operlöre alarak diğerlerininde dikkat kesilmesini sağlamıştı.

Tae,Yoongi,Jin ve Hoesok hızla eve yönelirken alınacak şeyler için markete yollanan Namjoon ve Jimin olmuştu.

Tae,Yoongi ile birlikte sinirle eve doğru sürdüğü arabanın içinde söylenip duruyordu.

Yoongi niyeyse o sesi nerden tanıdığını bir türlü hatırlayamıyordu,ses ona fazlası ile tanıdıktı.

Arkalarında ki deltalar ise onlara göre biraz daha sakinlerdi ta kii...

''Sikeyim yaa hatırlayamıyorum,nerden tanıdık geliyo o ses yok hatırlayamıyorum SİKTİĞİMİN SESİNİ.....''

'' BEYLER tamam bizde kıskandık,kıskanıyoruz o adam omegamıza dokunduysa eğer ona dokunan her parmağını tek tek kırmak ve müsait noktalarına sabitlemek istiyorum amaaa bi durun ya...Daha ne olduğunu bile bilmiyoruz''

Akli dengesi şimdilik yerinde gibi görünen Seokjin'in konuşması ile bir süre sessizce diğer üçlü onu dinlemişti yani dinlermiş gibi davranmışlardı.

''SİKTİRRRR SİKTTİİRRR NASIL UNUTTUMM!!''

''Hoesok ne diye aniden bağırıyosun,daha şimdi ne dedim lan ben,TANRI AŞKINA!''

''KOOK,KOOK evden çıkmadan öce yanına onu kontrole gittiğimde SİKTİR!!!! KIZGINLIĞINA GİRECEKTİ KOKUSU DEĞİŞMİŞTİ...''

Tae'' HYUNG BU ŞİMDİ Mİ SÖYLENİR!!''

SAKURA SMELL/ OT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin