ÖZEL BÖLÜM

1.8K 43 15
                                    


/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./

Yoongi odasında tek başına yatakta yuvarlanmaktan sıkılmış,omeganın yanına salona inmişti.Eşini salonda uzandığı koltukta TV programlarını izlerken buldu.

''Kook bebeğim yanına uzanabilir miyim?''

Aklından reddetmek gibi bir düşünce geçmedi bile omeganın.''Hyungg...sevgilim tabiki...gel.''biraz daha koltukta arkaya çekilerek eşine yer verdi.

Aradan geçen birkaç saatin ardından omega hissettiği huzur ve temas ettiği sıcak bedenin hissiyati ile uyuya kaldı.Delta kollarını eşine dolayarak küçük bedenini sıkışmış gibi yattığı yerdense kucağına çekti.O da uykuya dalmak üzereyken ilk başta anlayamasa da omeganın ona biraz daha sert sürtünmesiyle dağılan uykusuyla kafasını hafiften kaldırıp omeganın alt bedenine baktı.

Uykusunda ne görüyorsa şu an eşine arzuyla mırıldanarak sürtünüyordu.

Yoongi minik mırıltılar ile keyifle gülümseyerek koltukta daha rahat bir pozisyon alıp küçüğün kasıklarını tam olarak kendi kasıklarının üzerine çekti.Şimdi hissiyat daha yoğundu.Beline kollarını sarıp tişörtün altından sıcak teni baş parmağı yardımıyla okşuyordu.Omega kasıklarını daha sert sürtmeye başladığında mırıldandı delta.

''Tanrı bilir kim tarafından beceriliyo şu an(!)''

Delta normal zamanda olsa bu kadar kolay tahrik olmazdı aslında ama şu bir iki gündür seks hayatları omeganın aralıksız becerilmesi üzerine tahriş olan deliği ve hissettiği acıyla sekteye uğramıştı.

Seokjin,Namjoon ve Hoesok üçlüsü net olarak Tae, Jimin ve Yoongi adlı diğer azgın üçlüye omegaya cinsel olarak yaklaşma yasağı koymuştu.

Kook gözlerini açıp eşine baktı.''Hyungg lütfenn...çok ihtiyacım var..lütfen..kimseye söylemem aramızda kalır.''

''Bebeğim bende çok isterim ama o üç kontrol delisi manyak ile uğraş-''ihitiyaç dolu pırıltılar bulunduran gözlerinden gözyaşları bir biri ardına akmaya başlayan omega ile delta sözünü yutkunma ile kesmek zorunda kaldı.

''İSTİYORUM DİYORUM SANA...HYUNGGGMH..aghh lütfenn..''ağlaması azgın mırıltılarla devam eden omega hızla üstünde sürtünmeye devam ettiği bedenin alt kısmını soydu.

Yoongi'nin penisi karnına doğru uzanıyordu.O kadar azmıştı ki küçük,elini penisin etrafına sardığında ateş gibi yanışını hissetti,sızdırıyordu üstelik.Dilini uzatıp ucundaki yarığın etrafında oluşan zevk suyunun tadına baktı.Ardından dilini yumuşak yapının etrafında döndürmeye başladı.Yoongi ön sevişme işlerini sevmeyen biri olarak bu kısmı kısa tutup direk omeganın boğazını becerme taraftarıydı.

Delta sol elinin omeganın omuzlarını okşayarak ensenine götürdü,oradan saçlarına asılarak kendini tamamen ağıza itti.Küçük omeganın gözleri hızla açıldı sert bir şekilde boğazına tam olarak giren erkeklik yüzünden öğürdü.Deltaya zorlamaması için yalvarırcasına bir bakış attı.

Yoongi'nin o bakışa cevabı daha yeni başlıyoruz omegam adlı bir piçimsi gülümsemesiydi.

Delta penisinin bulunduğu sıcaklıktan gayet memnun bir şekilde ayağa kalktı.Kendini daha da itince Kook refleks olarak öğürüp onu itmeye çalıştı.Yoongi bir süreliğine geri çekilerek nefes almasına izin verip kendini tekrar yerine yerleştirdi.Bu sefer kiraz dudakların arasında git gel yapmaya başladı.Omeganın gözlerinden sicimler boşalıyor,ağzındaki eşleri arasındaki en büyük penisin üzerine acıyla inildiyordu.

SAKURA SMELL/ OT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin