0.5

1.5K 37 4
                                    



/LÜTFEN OYLAMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYALIM./


Eşleri yatalı nerdeyse 3 saat olmuştu,şirketten yorgun geldikleri için kıyamayıp o narin elleriyle masaj yapıp sakinleşmelerine yardımcı oldu.Onlar ile ilgilenirken de kızgınlık dönemi tekrardan yaklaştığı için feromonlarından etkilenen benliği ile küçük kook harekete geçmiş ve canını sıkmıştı.Şimdi ise içlerinden birinin yanında uyuyor ve malesef ondan yardım isteyemezdi.Yorgundu eşi.

Küçük kurtçuk uyuduğunu düşündüğü deltanın yanına yavaşça yanaştı.Uyuduğundan emin olmak için yüzüne eğildi,yüzünü izleyip nefes alışverişlerini kontrol etti.Uyuduğuna emin olduktan sonra sessizce kalkıp yatağın köşesine geçti ve eşine sırtını döndü.Yavaş hareketlerle altındaki saten şort pijamasını indirdi.İç çamaşırı giymekten oldu olası nefret etmişti ki evdeyken neden giymesi gereksin ki...Ki eşleri de onun iç çamaşırını evde giymesini hiç sevmiyorlardı.

Eli çıplak penisi ile buluştuğunda derin bir nefes çekerek daha da aşağılara kaydırdı elini.Elini yavaşça hareket ettirmeye başladığında ağzından kaçan kısık sesli inlemelere hakim olamaz bir haldeydi.Çok daha fazlasına ihtiyacı vardı.Şortu çıkarıp yere attı ve 2 parmağını ıslanması için ağzına yolladı.Ağzındaki parmakları doluluk hissi oluşturunca fark edemeden erkekliğine daha sert asılıp çıkan zevk inlemelerine engel olamadı.İnlemelerinin desibelini azaltmak için parmaklarını ağzından çıkartıp arkaya doğru yataktan destek almak üzere uzattı ve dişlerini o kiraz rengi ince,ipeksi dudaklara geçirdi.Hesaba katmadığı bir şeyler vardı oysaki...

Kook ellerinin ona yetmeyişi nedeniyle sinirli bir şekilde kendini çekmeye devam ederken serbest elini de yumruk haline getirip altındaki sert dokuyu sıkmaya sinirini o şeyden çıkarmaya çalışıyordu.

Arkasını dönüp eşine baktığı anda ona bakan delta ile utançla ama bilhassa sinirle inledi.

''Ne yani ben burda kaç dakikadır kendimi tatmin etmeye çalışıyorum ve sen orda uzanmış beni mi izliyosun hyung? Çok kötü...mmmh..sünn''

''Bebeğim bir dahakine gizli gizli kendini çekeceğ...AAGH..in zaman o eline...mmhh..koluna dikkat ettt''

Kook o zaman fark etti elinin altındaki sert dokunun büyüğünün baldırı olduğunu.Ve şimdi hatırladı sevgilisi baldırından acayip tahrik olurdu.

''AAghh ...mmmhh hyungg h..hyunggggg..''



----------------------------------------------------

Jimin bebeğinin o tahrik olmuş haline daha fazla dayanamayıp ki altında varlığını hissettiren canavarı saymassak kesinlikle küçük Kook'u acı çekmesin diye elini minnak penise attı.

Normal de yetişkin bir erkek için kesinlikle gurur kıracak bir ölçüye sahipti ama bu Jimin'i azdırmak için çok yeterli bir boydaydı.Çünkü çoğu zaman sevgilisi altına bir şey giymeyi sevmediği için onların XXL tişörtleri ile evde dolanır ve o minnak şeyin içeriden hareket etmesi ile kendilerini tutamazlardı.Çoğu akşam sadece Koook'un penisiyle oynardı...Sanki başka işi yokmuş gibi...

Jimin ayaklanıp kendi pijamasını ve boxerını çıkarttıktan sonra küçük üzerindeki yerini almıştı.Bir süre dudaklarını ve dilini gelişi güzel emdikten sonra yan çekmeceye yöneldi.İçinden bir vibratör(küçüğü hazırlamak için altın madde) ve lube alarak küçüğü kucağına çekti.

Bu sahne favorisiydi.Baldırlarında zevten ıslanmış ve kasılıp gevşeyen pembe deliğin dokusunu hissetmek mmmhh enfes bir duyguydu...Alttan ona bakan parlak,zevkin getirisi olarak yaşlı kocaman tavşan gözler,kızarmış şişmiş dudaklar,zevk suyu akıtan seğiren mini minnacık kookie...

SAKURA SMELL/ OT7Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin