Capitolul 11

846 40 0
                                    

~PERSPECTIVA KIRA~

Pana in momentul de fata nu am vazut niciodata un cadavru. Ma uitam socata la trupul pierdut de viata a lui Seojun. Vedeam cum sangele ii parasea corpul incetul cu incetul. Nu puteam sa cred ce  tocmai sa intampat. De ce? Doar pentru ca l-am sarutat? Nu e posibil asa ceva! As fi incercat sa strig dupa ajutor, dar stiam ca este in zadar. Suntem in mijlocul padurii si nu m-ar fi ajutat absolut nimeni. Imi scosesem telefonul sa sun la salvare dar inainte de a tasta am fost oprita de un baiat cu masca pe fata. La cateva secunde am simtit doua maini la spatele meu cum m-au trans in sus. Erau 2 baietii imbracatii complet in negru si 2 arme.
„Va rog, lasati-ma sa plec" spusesem eu plangand. Am incercat sa ma eliberez dar unul dintre baietii m-a luat de par si m-a impins pe pământ. Tot ce mai puteam realiza este cum unul dintre ei, mi-a pus un servetel la nas...

~PERSPECTIVA JUNGKOOK~

As fi vrut sa o urasc, pentru ca m-a tradat asa de mult. Sărutându-lpe jegosul ala mi-a rupt inima. O iubeam atat de tare, incat ma inebunea.
Cand am băgat-o in masina, m-am uitat atent la fata ei. Era asa de frumoasa. Atat de inocenta. Stiu ca o sa ii fie foarte frica cand o sa se trezeasca.
„In seara asta ai fost foarte dur cu ea!" spusese Tae.
Mi-am intors capul spre el si incercam sa imi dau seama daca vorbeste serios.
„Ai luat-o de par si ai trantit-o de pamant. Ai spus ca nu vei avea nevoie de arme in seara asta" adaugase el.
O priveam atent in timp ce o legasem la maini. Intamplarile de asta seara ma faceau din ce in ce mai nervos, in asa fel incat ii stransesem lantul foarte tare.Dupa ce am terminat m-am dat jos din masina, trantind usile din spate.
„La sarutat hyung. Cu toate ca am avertizat-o." strigasem eu nervos catre Tae.
„Ce sa intamplat?" a intrebat RM.
„Nu vreau sa vorbesc despre asta. Haide sa plecam naibii de aici." spusesem eu in timp ce ma urcasem la volan.
„Si ce spuneai JK? L-a sarutat cu toate ce ai avertizat-o?" intrebase Jimin in timp ce manca cipsuri.
„Tipa e un BadAss" spusese Tae zambind.
Prostii naibii. Cum pot face glume pe seama asta? As fi putut sa o omor de nervi. Doar eu am voie sa o ating. Nimeni altcineva.
„Nu pot sa cred ca l-ai impuscat pe Seojun" spusese RM nervos.
„A sărutat-o. Ce ai fi vrut sa fac? " spusesem eu dandu-mi ochii peste cap.
„A primit ce a meritat" am adaugat eu.
Dupa o jumatate de ora sa auzit un tipat puternic din spatele masinii ... stiam ca sa trezit

Ea este doar a MEA!!!!  (Traducere in romana)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum