Amina koydugumun meseleleri çözdük reis devam He bu arada önceki bölümlerde sarhoştum galiba hatirlamiyorum böyle bir wey yazdigimi
Dar pantolonumun izin verdiği kadarıyla büyük adımlarla gösterişli köşke yürümeye başladım. Alnımdan akan teri elimde ki eşyaların izin verdiği kadarıyla kolumla silip yüzümü buluşturdum.
Gözgöze geldiğim korumalar sorgulamadan kapıyı açıyorlardı. Bu iyiydi en azından bir de onlara cevap vermekle uğraşmıyordum.
Büyük kapının önüne geldiğimde elindekileri yere bırakıp zile bastım. Çok yürüdüğüm için derin nefesler alıyordum. Canım sıkkındı çünkü bu konuma hiç düşmemiştim.
Sonunda kapı açıldığında açan kadına beni beklettiği için ters bir bakış gönderip kendimi içeriye attım. Hemen dinlenmek istiyordum.
Hizmetlinin arkamdan 'hoş geldiniz' demesini takmadan kendimi salon olduğunu bildiğim odaya attım. Sıkıcı renklerle ve biraz yaşlı işi odaya göz gezdirip direkt kendimi koltuğa attım. Ayağımda ki ayakkabıları umursamadan ayaklarımı uzattım.
Biraz dinlenmek istiyordum çünkü çok yürümüş ve haliyle yorulmuştum. Merdivenden gelen takur tukur sesler yüzünden bu pek mümkün olmamıştı. Ulan güzeldi saray gibi yerdi de babaannemden yaşlıydı bu yer. Cama konan kuşun bastığı yerin bile gıcırtısı kulaklarımı dolduruyordu.
Aziz patronum kapının önünde gözüktüğünde pek götüme takmadım, öyle uzanmaya devam ettim. Kapısı olmayan kapının kenarına -yaşlı işi diyorum- yaslanıp beni sikecek gibi bakmaya başlayınca bi korkmadım değil. Uzandığım yerden doğrulup, esnedim.
Bi elini çenesine yaslayıp, baş parmağıyla dudağını oksadığında yutkunmadan edemedim. Tanrı gibi adamdı...
Birden tok sesiyle, "Kalk." dediğinde irkildim. Deve inadına sahip olduğumdan dolayı yerimden kıpırdamadan, "Yorgunum uyuyacağım, gidebilirsin." dediğimde öfkeyle bi nefes aldı. Hoşuma gitmişti, böyle daha ateşli duruyordu.
Alay kokan sesiyle, "Koltukta uyumanın istemeyiz değil mi? Gel sana odanı göstereceğim." dedi. Beni süzdüğünde istemsiz kıpırdadım. Beklemiyordum böyle bir şey, kesinlikle bu işte kahpelik vardı.
Yinede ayağa kalkıp onu takip ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATA -GAY
General Fiction+18, BDSM, argo, fantazi, aldatma ve olumsuz içerik vardır. "Bu son acıyla inlemen değil Can... Hata yaptın."