Ne guzel yorum yaziyosunyz siz oyle hanimis hanimis aa yokmuş
Yemekte adını unuttuğum kadına gözümü dikmişken, o da bana kaçamak bakışlar atıyordu. Beni ilk gördüğü anı görmeniz gerekiyordu, korkudan üç buçuk atmış yüzünde ki gülümsemenin yerini tedirginlik almıştı. O an nedensizce gülesim gelmişti. Mahirden o kadar çok korkuyordu ki bunu bütün benliğimle hissetmiştim -ki ne kadar dalga gecsemde bende çok korkuyordum.
Neyse ki beni hatırlaması benim işime gelirdi, iletişim haline geçmem daha da kolaylaştırdı bu.
Elimde ki çatalı yavaşça bırakıp, önümde ki suyu kafama diktim. Mahir'in annesinin bakışlarını üstümde hissediyordum. 'Teyze milf sevmiyorum.' desem Mahirin beni tokatlama yüzdesi kaçtı?
Boğazımı temizleyip oturduğum sandalyeden kalktım. Tabii bu biraz zor olmuştu çünkü bacağım ağrıyordu... yavaşça üstüne basmamaya çalışarak kimseyle göz teması kurmadan tabağı kıracak gibi bakan ve yemeğini yiyen Mahirin yanına yaklaştım.
Beyefendi masanın başında oturuyordu, masanın büyüklüğü de 4 yatak büyüklüğünde olduğundan bacağım çok ağrımıştı.
Hemen yanına yanaşıp, siyah gömleğinin kavradığı omzunu çekiştirdim. Kalktığımda hiç umurunda olmamıştı, sinirim bozulmuştu.
Derin bi nefes alıp sinirli bakışlarını bana dikti, "Ne oldu?" dediğinde kaşlarımı çatıp gözlerimle bacağımı gösterdim.
"Bacağına ne oldu?" diye meraklı bi ses duyduğumda kafamı o kadının olduğu tarafa çevirdim. Elimin altında ki omuz gerilmişti, o an anladım ki Mahir'in onun sesini duymaya bile tahammülü yoktu, kendini zar zor turuyordu. Bu keyfimi yerine getirdiğinden sırıttım.
"Merak etme canım ya, ciddi bir şey değil. Fare ısırdı." dediğimde elimin altında ki beden daha çok gerildi.
"Fare mi? Fare ısırsa b-" deyip lafını devam ettirecekti ki Mahir sözünü kesmişti. "Fazla merak iyi değil Şule, yemeğini ye." deyip bi şey demesini beklemeden kolumdan tuttuğu gibi çekiştirmiş, ağlayıp sızladığımı duyunca kucağına almıştı.
Ani hareketiyle gözlerim şaşkınlıkla açılmışken, arkamızda kalan Şule'nin ifadesiz suratına bakıyordum.
Neler dönüyordu lan bu evde? Şule daha 2 dakika önce tedirgin ve suskunken benimle konuşmuştu?
Bu iste bi kahpelik olabilir can
Fare fetisim var...
He bi de Kirpi diye bi kitabım daha avr bakarsanız sevinitim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATA -GAY
General Fiction+18, BDSM, argo, fantazi, aldatma ve olumsuz içerik vardır. "Bu son acıyla inlemen değil Can... Hata yaptın."