BÖLÜM 11

723 34 2
                                    

Mahir ile yaptığımız aşırı mantıklı anlaşma sonrası bana verdiği lüks odada oturuyor, birini nasıl öldürebileceğimi düşünüyordum. Ben kim, öldürmek kim?

Ben karıncadan korkan adamım be! Ya mermi sekip bana denk gelirse?

Gözlerimi kapatıp kendimi sırt üstü yumuşak yatağıma attım. Bacağımın acısıyla inledim. Her neyse... En azından o boktan yerden kurtulmuştum. Kendi kendime gaz vererek, sıkıntıyla ofladım. Ulan adam benim telefonumu da almıştı, dersin babam. Benim babam bile beni bu kadar kısıtlamıyordu. Babamın beni cani adamın eline bıraktığı aklıma gelince bi küfür mırıldandım.

Kaçsam mı diye de düşündüm... Hemen vazgeçtim, beni kazığa oturtur. Hadi ona otursam neyse...

Sızlayan bacağımı tutarken kendimi tutamayıp bağırdım, "Mahir patron bacağım ağrıyor!"

Kaç defa bağırdıktan sonra sakince kapıyı açıp içeriye girdi Mahir. İlk önce uzanış şeklimi süzüp, kafasını iki yana salladı.

"Seni vuracağıma kendimi vursaydım keşke... Ne istiyorsun fare?" dediğinde sırıttım. "Şekerim sıkıldım ben, bir de çok acıktım." dediğimde bir iki saniye bana bakıp, "Beni ilgilendiren kısım?" diye sorduğunda yerimden doğruldum sızlanarak.

"Ya sen beni vurdun, sorumluluk al!" desemde beni dinlememiş saatine baktıktan sonra bana yaklaşmaya başlamıştı. Öbür bacağımı da mı vuracak bu manyak?

Kolumdan sertçe tutup beni kendine yaslamış diğer koluyla belimi sarmıştı. Şaşkınlıkla ona bakarken ukalaca sırıttım. Kim bana karşı koyabilirdi ki?

Kulağıma eğilip, "Ecnebi gibi sırtıp anlaşmamızı unutma, şimdi yemek saati geldi. Elini çabuk tut, Şule'ye ne kadar çok yaklaşsan o kadar iyi." dediginde bütün havam sönmüştü.

"O iş bende patron, cazibeme dayanamayan hiçbir kadın tanımadım bu güne kadar." dediğimde yandan bi bakış atmış, beni yürütmeye başlamıştı.

Bu fırsatı kaçıramayıp başımı omzuna koyduğumda sinirli bi homurtu çıkartıp boştaki eliyle kafama vurmuştu. "Yapışma." dediğinde görürsün manasında bi bakış atıp omzuna yasladığım kafamı kaldırdım.

Görürsün patron Mahir, bana aşkından öleceksin.

Fazla ego yarragu yedirtir... Bdnim de cazibeme kimse dayanamwz bu arada

HATA -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin