11

331 40 43
                                    

"ne demişler, arkadaşlarını iyi seç, fizikçinin verdiği 100 sorudan 2 tanesini çözseydim bari."

uflayarak yürüyen sumi'nin arkasından koştum. "ama eğlendik."

"hıhım." sinirle okula girdi, kız bizim yüzümüzden ödevini bir günde halletmek zorundaydı.

dün yarısını çözmüş olsaydı bugün daha kolay olabilirdi onun için ama bizle buluşmuştu.

bir dakika? neden sürekli sadece onun ödeviymiş gibi konuşuyordum? yapmazsam benim de ağzıma sıçılırdı.

yine de umrumda olmadan ellerimi cebime attım ve okula giriş yaptım.

"kızım, maskeni güzelce tak. o ne öyle?" müdirenin sesini duyunca herkes kendine bir çeki düzen vermişti.

changmin ve saph'in kol kola girdiklerini görünce içim yumuş yumuş olmuştu ki, müdirenin onlara da bağırdığını duymuştum.

"ağlamak üzereyim. müdire çok korkunç." saph içeri abartılı hareketlerle girince, juyeon'un sırasına bakan sıramda yerimi almıştım.

"ya kaç kere dedim şu maskeni çıkarma diye?" sumi her zamanki gibi sunwoo'ya bağırmıştı. "ya sumi, niye bağırıyorsun?"

"dudakların görünmesin, düzgünce tak maskeni." eliyle çocuğu boğmaya çalışırken gözlerim juyeon'u buldu.

benim ona baktığımı anlayınca hafifçe gülümseyerek gözlerini kırpıştırdı. ona bakarak uyumak üzereydim resmen.

"nerde kalmıştık geçen hafta? uyanın hadi. siz hatırlamazsınız ama ben hatırlıyorum nerede kaldığımızı. 5 ayrı sınıfa giriyorum ben unutmuyorum, siz bi' tanecik dersi unutuyorsunuz."

hepsini bir seferde söylemiş olan fizik hocasına dik dik bakarken sunwoo'nun kıkırdayıp dalga geçme seslerini duymuştum.

"hatırlıyorsa neden soruyor?"

"kim sunwoo."

"efendim canım hocam?" ayağa kalktığında ben de dahil bütün gözler şımarık çocukta toplanmıştı.

"sumi'yle beraber kütüphaneyi düzenlersin, değil mi?"

"benim için zevk." sumi şaşkınca etrafa bakındı. "ben sesimi çıkarmadım."

"kütüphane klubüne üye olmuşsun." sumi mental çöküş yaşarken hocanın tahtaya yazdıklarını geçirmeye çalışıyordum. ama gözlerim her an kapanabilirdi.

hoca arkasını dönmüş, tam uyumaya hazırlanacakken yan sıradan kağıt parçası elime çarpıp sırama düşmüştü.

"pişt, jaerin.
benimle gezmeye
gelsene bugün.
bir kız için hediye
seçmem gerek, yardımcı
olursun, değil mi???"

                        -lee juyeon

şaka mı yapıyorsun canım? hangi kız?

lee juyeon | online Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin