EHEM ASSALAMU'ALAIKUM KEPADA YANG SEDANG MEMBACA CERITA INI .
PADA AWALNYA , SAYA INGIN MENGEMUKAKAN BAHAWA CERITA KALI INI , YANG ANDA BAKAL BACA INI IALAH CERITA YANG SAYA AKAN FOKUSKAN TEPAT DAN MEMPUNYAI JALAN CERITA YANG LAGI CANTIK DARI CERITA SAYA YANG LAIN .
JIKA BERPELUANG , SAYA AKAN MENGELUARKAN BUKU JIKALAU ADA JUMPA PENGELUAR BUKU YANG BOLEH BEKERJASAMA . CERITA INI AKAN SERATUS PERATUS DITULIS SAYA DENGAN PENUH TELITI .
SAYA AKAN MENAMATKAN CERITA INI DENGAN ENDING GEMBIRA , DONT WORRY YE .
JIKALAU DAPAT MENGELUARKAN BUKU , CERITA INI AKAN DIPENDEKKAN DAN MEMBERIKAN PELUANG KEPADA PEMBACA YANG INGIN MENERUSKAN MEMBACA SUPAYA MEMBELI BUKU TERSEBUT .
INI CERITA UTAMA SAYA YANG AKAN SERATUS PERATUS DARI IDEA SAYA SENDIRI .
DILARANG MENIRU ATAU MENCIPLAK . TIDAK BERKENAAN YANG MATI ATAUPUN HIDUP . SEMUANYA KEHIDUPAN FIKSYEN .
DAN YANG TERAKHIR , SAYA HARAP PEMBACA AKAN MENIKMATI CERITA SAYA INI DENGAN PENUH KESABARAN DAN PENUH SEMANGAT .
TOLONG MENYOKONG CERITA KALI INI YE ?
SAYA AKAN LAMBAT UPDATE KERANA DUNIA UNIVERSITI YANG SAYA HARUNGI .
JADI HARAP PEMBACA YANG MEMBACA INI , BERSABAR YE .
TERIMA KASIH !
DIPERSILAKAN MEMBACA !
START !
SEASON 1
• Cinta Obses antara si jejaka tampan bersama-sama si gadis beku •
Tengku Zarith Irfan Qyren , seorang lelaki yang sudah bekerjaya di usia muda . Dirinya mempunyai kacukan Itali Malaysia . Mata birunya sentiasa memukau gadis-gadis melayu , tubuh tinggi serta tegapnya sentiasa menjadi idaman dan suara garaunya sentiasa menjadi igauan semua . Tetapi tanpa diketahui mereka yang hanya melihat dengan mata kasar , dirinya sangat kejam dan obses terhadap seorang gadis , ya hanya gadis itu , gadis beku yang suka melanggar segalanya .
Hananiah Nabila , seorang gadis yang sangat tidak suka mengikut kata-kata orang lain . Hatinya keras selepas satu kejadian besar menimpa hidupnya . Wajahnya sangat cantik dengan lesung pipit yang manis terletak , badannya yang sentiasa melentik cantik serta tubuhnya yang kecil tetapi dirinya yang ganas itu menjadi igauan lelaki-lelaki . Diri sebenarnya sangat baik dan sangat manja orangnya , tetapi selepas dipaksa bertunang dan berkahwin dengan lelaki yang obses terhadapnya , semuanya berubah .
" Aku dah kata kan , aku hanya akan kahwin dengan kau , jadi stop paksa aku ikut semua yang kau inginkan ! "
" Kau tetap akan jadi isteri aku , jadi kau kena ikut apa yang aku inginkan , walau kau tak rela ."
• Pelbagai perkara yang berlaku dan diharungi mereka bersama . Saat cinta ingin berputik , kisah silam mula menerjah fikiran . Kepercayaan dan cinta obsess mereka yang menjadi pemenang pada akhirnya •
" Kenapa ? Kenapa awak buat saya macam ni ? "
" Sayang , aku tak pernah buat perkara tu . Hanya kau yang aku cinta , tiada yang lain , tolong percayakan aku , sayang .."
YOU ARE READING
( ✔ ) Obsession Love S 1 & S 2
Romancecover by : @nursaidatull "Kau hanya milik aku , dan aku punya , sehingga Allah memisahkan kita berdua , sayang ." • Cinta Obses yang mengekalkan mereka berdua sehingga ke akhirnya • S E A S O N 1 • Akibat cinta obses yang ada , Tengku Zarith Irfan...