BAB 18 : S 1

2.5K 75 6
                                    

- Just you , the one , that I love the most , baby -

PINTU di seat sebelah pemandu dibuka oleh seorang jejaka kacak . Tangan kanan dihulurkan ke arah si gadis yang duduk di seat tersebut . Huluran yang dihulurkan , terus diterima .

" Terima kasih . "

" Sama-sama cinta . "

Hananiah Nabila memeluk lengan kanan Tengku Zarith Irfan Qyren . Kereta terus dikunci dan Zarith berjalan bersama Nabila melangkah ke dalam mall .

Mereka berdua berjalan sambil memandang persekitaran di dalam mall tersebut . Semasa mereka berjalan , tidak henti mata-mata yang melihat ke arah mereka berdua .

Lagi-lagi ke arah Zarith .

Zarith hanya menyarungkan baju kemeja warna merah jambu yang disediakan Nabila berserta seluar jean warna hitam . Rambut dikemaskan .

Kasut pula , Zarith dan Nabila memakai kasut couple yang juga berwarna merah jambu dan dihadiahkan oleh Raja Ammara Qyn semasa hari pernikahan mereka .

Zarith layankan sahaja karenah isterinya ini . Dia tak malu menyarungkan pakaian warna merah jambu asalkan hati isterinya puas .

" Awak , saya tak suka lah . "

" Kenapa ni hm ? Kau tak suka apa ? "

" Tak suka orang-orang pandang kita macam tu , lagi-lagi dekat awak . Tak tahu ke awak tu suami saya ? "

" Macam mana diorang nak tahu sedangkan majlis pernikahan kita pun tertutup . "

" Tapi saya peluk lengan awak ni siap kita pakai cincin nikah kita kan , apa lagi bukti nak tunjukkan kita ni suami isteri ? "

" Ada je cuma nanti kau yang malu . "

" Buat jela asalkan orang tak pandang awak dengan pandangan gatal tu . Dahlah dah tua , budak lagi , sibuk nak pandang ma- "

Zarith terus mencium sekilas bibir isterinya . Asyik berbebel je dari tadi , geram Zarith dengan bibir kecil itu .

Memerah wajah Nabila jadinya . Dia memukul bahu Zarith dengan pukulan perlahan .

" Awak ni ! Kita dekat public tahu tak ?"

" Kata nak bukti , itulah buktinya . "

" Tapi malu lah eyy ! "

Nabila menyorokkan wajahnya di lengan sasa Zarith . Zarith tersengih dan tangan kiri naik mengusap atas kepala Nabila .

Comel betul isterinya . Makin bertambah-tambah sayangnya .

Orang-orang yang berjalan di situ , dipandang tajam Zarith . Dia juga rimas bila orang asyik pandang ke arah mereka berdua .

Tak boleh tengok orang bahagia ke ?

" Awak , kita nak pergi mana dulu ? "

" Sarapan dulu jom ? Lepastu kita pergi tengok wayang . "

" Lepas tengok wayang ? "

( ✔ ) Obsession Love S 1 & S 2 Where stories live. Discover now