BAB 53 : S 2

1.7K 37 12
                                    

- You're mine , forever and ever . No once can take you away from me . Believe me , no one can . -

RAMBUT panjang Hananiah Nabila , diusap lembut oleh Tengku Zarith Irfan Qyren . Selesai sahaja kerja di pejabat , Zarith pecut laju kereta pulang ke rumah . Dia rindu akan isterinya .

Nabila menahan mata dari dibuka . Dia sedar akan kehadiran Zarith dan dia langsung tidak mahu menyapa lelaki tersebut .

Rasa sakit di badan dan tangannya masih tersisa . Bukan sekali dua Zarith menyentuhnya secara paksa .

Pipi gebu milik Nabila menjadi mangsa ciuman Zarith tanpa henti . Dia begitu rindukan Nabila sehingga terasa ingin makan isterinya lagi dan lagi .

Nafsu yang ditahan di pejabat tadi harus dilepaskan . Bibir merah semula jadi milik Nabila itu dijadikan mangsa bibir milik Zarith untuk menikmatinya .

Air mata mengalir di pipi . Sumpah Nabila tak sanggup ingin melayan Zarith . Sakit yang dirasai bukanlah sikit .

Dia tahu dia tak ada hak untuk menolak tetapi dia tak mampu merasainya lagi .

Baby ... You know what , abang terlalu rindukan badan dan wajah sayang sepanjang abang bekerja tadi . Abang terlalu angaukan sayang sampai kerja abang pun jadi tunggang langgang . Banyak jugak manusia jadi mangsa seksaan abang , lagi-lagi Sofia dan Mikhail . ”

Mata Nabila terus terbuka . Dia memandang Zarith dengan pandangan tidak percaya .

“ K-kau dah janji tak akan bunuh sesiapa kan ? ”

“ Macam mana abang nak berhenti membunuh kalau sayang tak jaga abang ? Sayang langsung tak tenangkan abang dan sayang menambahkan rasa amarah abang . Jadi abang terpaksa lepaskan kemarahan tu dekat orang lain . ”

Mendengar ayat Zarith itu , automatik tubuh Nabila menggeletar . Dia takut .

Dia tak mahu berada di sisi Zarith lagi . Dia inginkan anak kembarnya .

Sumpah Nabila rasa takut .

Tangannya yang di ikat dengan gari itu cuba dironta dilepaskan . Walaupun semakin sakit , Nabila tak berputus asa . Dia dah tak larat , dia give up .

“ Sampai bila kau nak ikat aku , Zarith ? Sampai bila ?! Lepaskan aku ! ”

Bibir Zarith terukir sengih . Dagu Nabila digengam dan wajah Nabila dibawa mendekat . Pisau yang dibawa sekali itu didekatkan di leher Nabila .

Akibat pisau tersebut , Nabila berhenti meronta . Air matanya semakin mengalir deras termasuk rasa takut yang semakin dalam menebal .

“ Kau ingat ni . ”

Ubun-ubun Nabila dicium Zarith . Mata gelapnya dalam memandang mata Nabila .

“ Tak ada dan tak akan ada orang yang boleh ambik kau dari aku . Kau akan jadi isteri aku sampai bila-bila . Ingat tu . ”

Selesai mengucapkan ayat tersebut , tubuh Nabila yang hanya ditutup dengan selimut itu , diselak . Zarith menanggalkan t-shirt di badannya .

You're my favourite girl ... I love you , Hananiah Nabila . ”

Dan perkara sama berulang semula .

( ✔ ) Obsession Love S 1 & S 2 Where stories live. Discover now