- You're mine , forever and ever . No once can take you away from me . Believe me , no one can . -
KRING !
Kuat bunyi loceng bergema di sekolah tersebut . Tengku Putra Ethan Qyren bersama-sama Tengku Putri Emily Qyren berlari menuju ke kelas mereka yang berada di tingkat dua .
Kelas 4 Sains dan Teknologi , dimasuki mereka . Bagi Tengku Annabella Qyren dan Muhammad Ryan Haikal pula kelas di 3 Sastera dan Novel .
Tungku Muhammad Qayyum Adam kelas di 5 Bahasa Antarabangsa . Nur Ryiana Habshah kelas di 2 Sains dan Teknologi dan terakhir sekali , Raja Nakira Ryana kelas di 1 Kemahiran Matematik .
Kesemua mereka kelas di lain-lain . Tengku Hakimi Dauren pula sekolah di sekolah lain kerana sudah meningkat dewasa .
“ Hye Ethan ! ” suara seorang gadis yang berambut tocang itu menarik perhatian Emily . Ah gadis ini , gadis yang suka mencuri perhatian abangnya .
“ Hye Ilya . ” balas Ethan dengan suara dinginnya . Dia bukan suka sangat dengan si budak bernama Ilya ni .
“ Emily , sai che avremo un nuovo insegnante ? Ha detto dal tuo villaggio vicino alla Malesia. ( Emily , adakah kau tahu yang kita bakal ada cikgu baru ? Katanya dari kampung kau yang dekat Malaysia tu . ) ”
“ Non tornare più indietro. Insegnante femmina a maschio ? ( Tak pernah pulak . Cikgu perempuan ke lelaki ? ) ”
Emily berbual sahaja dengan kawan baik lelakinya , James Oli .
“ Insegnante donna . Ci insegnerà la materia della Storia , non mi sbaglio. ( Cikgu perempuan . Dia akan ajar kita subjek Sejarah , tak silap aku lah . ) ”
“ Va bene . Ecco perché voglio continuare a leggere questo . La maestra arriverà più tardi , dimmi . ( Okaylah tu . Dahlah aku nak sambung membaca ni . Nanti cikgu tu dah sampai , beritahu aku . ) ”
“ Va bene carina. ( Baiklah si cantik . )”
Emily membuka buku novelnya semula . Dia langsung tidak seperti budak-budak lain yang suka bermain di dalam kelas semasa cikgu tiada .
Hanya James sahaja yang mampu berkawan dengan Emily . James jugalah yang sanggup menjadi kawan Emily .
Emily dan Ethan terkenal di sekolah tersebut kerana wajah mereka yang jarang tersenyum . Asyik beku sahaja memanjang , serupa papa mereka , Tengku Zarith Irfan Qyren .
Mereka berdua juga dikenali sebagai budak terpandai di sekolah itu . Ada kepandaian pintar yang terlalu sangat sehinggakan selalu dicerumbui oleh orang lain .
James sahajalah yang sudi . Itupun dia rapat dengan Emily kerana dari awal sekolah sehingga sekarang , dia sentiasa satu kelas dengan Emily .
Bukan senang nak tarik perhatian Emily , tapi James berjaya mendapatkan perhatian dari Emily .
Ethan pula hanya bersama-sama Emily sepanjang masa . Dia ramai je kawan lelaki tetapi ramai yang tidak suka dengan kehadiran Ethan yang selalu menarik perhatian gadis-gadis di sekolah itu .
Jadi si kembar selalu kekal bersama . Jarang berpisah .
Sedang Emily membaca novel dan Ethan yang membuat latihan matematik , bunyi tapak kaki kasut tumit tinggi , jelas kedengaran di telinga mereka .
YOU ARE READING
( ✔ ) Obsession Love S 1 & S 2
Romancecover by : @nursaidatull "Kau hanya milik aku , dan aku punya , sehingga Allah memisahkan kita berdua , sayang ." • Cinta Obses yang mengekalkan mereka berdua sehingga ke akhirnya • S E A S O N 1 • Akibat cinta obses yang ada , Tengku Zarith Irfan...